Mainos

Ketä pelaajaa sinä muistutat?

• 10 912
  • 135

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen välimuoto seuraavista: Joonas Vihko, Niklas Hede, Mike Gartner, Pavel Bure. Oikeastaan Vihko sulkeutuu pois sillä, että osaan laittaa pelivälineen sentään silloin tällöin myös maaliin. Vauhtia tuppaa monesti olemaan taitoa enemmän ja pienestä koostani huolimatta en halua jäädä fyysisessä väännössä toiseksi.

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
paha...

Kun en tiedä ketään joka olisi sekä alamittainen että älyttömän huono. Jos joku tietää niin voisi varmaan ystävällisesti valaista?

Eli, kokoluokkaa Steve Kariya, ketterä ja näppärä kuin Sami Helenius ja pelisilmä kuin Tommi Jämingillä.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tjaa-a.
Mitäs sitä pelattiinkaan aikoinaan. Syöttää osaan kyllä, mielellään vielä lättyä, ennalta arvaamattomaan paikkaan josta kaverille avautuu aina tyhjä tila, Raipe/Viuhkola... Luisteluvoimaa paljon, tekniikkaa ei yhtään. Laukaus onneton, paitsi kerran vuodessa kun kaikki taivaan merkit ovat kohdallaan, se kanssa lähtee sitten.. Sentteri, puolustan jotakuinkin mallikkaasti. Hyökkäyksessä parempi, vaikkakin suhteellisen passiivinen. Kulmaväännöissä ongelmia, kun dumarit eivät pitäneet kovista otteista, etenkään minun kokoiselta kaverilta.
Maalin teen, jos kaikki odottavat häiritsemättä maalivahdin alueella (kiekko pitää pysäyttää) ja maalivahtikin ystävällisyyttään väistää. Juu.

Kukahan tuollainen lienee?
Pakkina, Vesa Ek!

Fordél

Jäsen
Erittäin mielenkiintoinen ketju. Kun ei oikein hyvin tunne muuta kun tota oman joukkueen eli KooKoon pelaajia niin pitää vähän vertailla heihin...

Itse olisin selkeesti maalivahti. Olisin suht normaalin kokonen perusmolke, mutta kuitenkin mielialapelaaja, joka joskus tekisi aivan uskomattomia pelastuksia ja venytyksiä, mutta välillä hörppisi puolesta kenttää vedetyt vedot. Eli näillä kriteereillä olisin ilmetty Carl Grahn!

Jos jostain syystä olisin joutunut kenttäpelaajaksi olisin varmasti hyökkääjä ja tarkemmin sanottuna puolustava sentteri. Semmonen jolla on surkea veto ja huono lähtonopeus, mutta joka osais syötellä ja jaksais vääntää 60minsaa täysillä sekä pelais joka tilanteen loppuun asti. Eli olisin jotain Teemu Timoskaisen ja Teemu Virtalan väliltä.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse olisin varmaankin seuraavanlainen paketti, jos kiekkoa kokeilisin:

Theo Fleuryn koko, Sami Heleniuksen kädet, Raimo Helmisen aggressiivisuus, Marko Kiprusoffin fyysisyys, Brett Harkinsin maalintekoahneus, Jere Karalahden siviilielämä, Jan Calounin tasaisuus, Nicke Hedbergin voimat, Pavel Buren puolustushalukkuus, Saku Koivun loukkaantumiskestävyys, Jyrki Lumpeen varmuus puolustuspäässä, Matti Hanan maalintekotaito, John Maddenin sitoutuminen joukkueeseen, Derek Boogaardin nopeus, Pasi Nielikäisen vakavastiotettavuus, Jarkko Ruudun nöyryys ottaa vastaan puhtaita taklauksia itseään pienikokoisemmilta pelaajilta, Donald Brashearin kunnioitus vastustajia kohtaan, Teemu Selänteen miehekkyys ja ryhti pelin takkuillessa...

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Luc Robitaille

188 cm / 91 kg / L

"Lucky Luc" on parhaimmillaan päästessään maalintekosektorille, jossa hänen nopea ja tarkka laukauksensa tekee tuhoa. Hän on esimerkillinen joukuepelaaja ja joskus tunteet kuumenevat oikein hanskan heilutteluun asti.

Fyysisiä mittoja myöden kuvaus pitää melko hyvin paikkansa. Tosin Robitaille lienee hiukan tehokkaampi maalintekijä kuin minä, mutta kuitenkin. Joskus luin häntä sanotun liian hitaaksi Nhl:ään, ja tämäkin ominaisuus on yhteinen meillä kahdella. Ollankohan me veljeksiä, kun tummat tukatkin on?

Edit: lainaus Jatkoajan pelaaja-arvioinnista

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Wayne Gretzky...no en todellakaan.

Hidas lähtönopeus, ihan hyvä pelisilmä ja kohtuulliset syötöt, kohtalainen mailatekniikka, surkea laukaus ja aina 110-lasissa. Paska aloittaja. Joskus hirveä häseltäjä jonka pelissä ei ole mitään ideaa.
Olisin varmaan Jyrki Louhi...

edit: kaikkea juttua.

Viimeksi muokattu:

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Nostetaanpa ketju ylös...

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Selvähän se,

olisin varmaan pakki, joidenkin mielestä hyvä luistelemaan, helvetin heikoilla käsillä, melko huonolla laukauksella ja ainaisen riskiherkkä kovan paikan tullessa... purkukiekot pitkäksi tai katsomoon. Silti aika symppisjätkä, hetkinen... mutta sehän on Purontakasen Mikko.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hmm...huono luistelemaan, suhteellisen kädetön, uhoa löytyy tarpeentullen eikä tappeluistakaan peräännytä, vaikka köniin luultavasti tulisikin, hyvä nimenomaan vaihtopenkillä. Itselleni ei kyllä tule tuollaista kiekkoilijaa mieleen, tai sitten en vaan kehtaa verrata itseäni kehenkään kunnianloukkauksen pelossa.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Siis jos olisi kuntoa ja voimaa suhteessa niin olisin mitä ilmetyin kolmosketjun repijä, raastaja ja rikkoja, hakee koko ajan taklauksia ja välillä onnistuisi maalintekokin, varmaan sentteri. Pelaaja, jonka jokainen haluaa omaan joukkueeseen, hähää! Jyrki Louhi/Riku Halh

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Olisin ehdottomasti Eloranta. Valmentaja sanoi, että ei ole nähnyt Elorantamaisempaa pelaamista edes Elorannalta itseltään. Minä tosin liityin myös joskus junnuiässä nujakoihin, okei, taltutin ne toiset kylläkin vasta vaihtopenkin tyhjennyttyä rinnalleni taistelemaan. Maaleja, taklauksia, jotain ylilyöntejä ja taisteluhenkeä minulla riitti. Järkeä ei niinkään.

En tiedä muistutanko enä, mutta ainakin muistutin.

Heinolassa olin joskus katsomassa HeKi-jokutoinenjoukkue peliä, jossa Timo Kahelin oli saanut jäähyn. Istuin jäähyaition takana ja kun jäähyä oli sekunti jäljellä, huomasin ettei Kahelin katso kentälle päinkään tai ole noussut pystyyn. Huusin silloin "Timo! Jäähy loppuu!", jolloin Kahelin hyppäsi salamana kentälle. Silloin siis muistutin Timo Kahelinia.

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Viestin lähetti King
Joo-o, samettiset kädet omaavana on vertauksia tullut Jan Calouniin.

Eritoten salibandyssä. Välillä laiska, puolustus ei kiinnosta, turhia jäähyjä en sentään ota. Enkä murise liiaksi tuomareille. Namupasseja ja virtuoosimaisia harhautuksia.

Lätkässä ehkä Janne Laakkonen olisi sopiva vertaus.

nohnoh... sanoisin että salibandyssä sinusta voisi tulla mieleen hm... ei nyt jan caloun mutta ehkä Victor Ujcik.. iso ja kohtuulisen pehmeä no en tiedä, mutta pelimies kuitenkin :)

itse, jääkiekossa, joku filtti koheltaja.. ei luistelutaitaja, ei vetotaituri, kädet käy ja passit lähtee parinkikan jälkeen möyhässä...
salibandyssä ehkä, zidlickyn tapainen hyökkääjä en tiedä vaikea sanoa itse :)

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ulkonäkö: äijempi kuin Mäkkäri, söpömpi kuin V.Filppula

Kädet: iskut osuvat kuin Kocurilla, maila pysyy kädessä kuin Hirsolla.

Liike: Frantizek Mrazekin liikkeen omaava hiipijä

Perse: parempi kuin Lennu Petrellillä

Valmennettavuus: edes Mälkiä ei saisi minua kuuntelemaan

Peliäly: Astetta korkeampi kuin Gretzkyllä/Lemieux'lla, Hirson kädet kuitenkin rajoittavat lajin totaalista mullistamista.

Olen siis Ottawan 3. kierroksen legendaarinen varaus - Teemu Sainomaa.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Hasse
itse, jääkiekossa, joku filtti koheltaja.. ei luistelutaitaja, ei vetotaituri, kädet käy ja passit lähtee parinkikan jälkeen möyhässä...
salibandyssä ehkä, zidlickyn tapainen hyökkääjä en tiedä vaikea sanoa itse :)

Salibandy-arviot sivuutan täysin, niin asiattomia ne ovat.

Jääkiekko, millon sä olet mut edes jäällä nähnyt????

:)

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sellainen pelaaja joka ei syötä kenellekkään missään olo- suhteissa, nimi pitää saada lehteen hinnalla millä hyvänsä. Loistavan urani pelaajana vietinkin penkin päässä istuskelemassa.(Tai jäähyllä).
Oikeastaan Möllin ja Vellun sekoitus, sillä erolla että valmentajat eivät ymmärtäneet loistavia taitojani. (Miksi pitäisi syöttää jos voi itsekkin tehdä,kysyn vaan ?)

The Analyser

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toverit.
Olisin varmasti kiekollinen ja anti-fyysinen puolustaja ala Marko Kiprusoff. Paljon pisteitä ja silti plus-miinus joukkueen kärkiluokkaa. Luottopakki.

Pienestä koostaan huolimatta äärimmäisen fyysinen puolustava puolustaja.. Esimerkillinen asenne, pelaa aina suurella sydämellä ja antaa kaikkensa joukkueen eteen... suurimmat ongelmat ovat kiekollisessa pelissä sekä puutteellisessa liikkeessä..ns. seitsemäs puolustaja. Pelaa hajavaihtoja ja "tarvittaessa".

Olen ilmiselvä Patrik Losted!

Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Äärimäisen helppo kysymys.
Pavel "russian rocket" Bure.
Nopeat jalat ja pehmeät kädet.
.. noniin takaisin todelliseen elämään.

Rexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä pelaan vanhojen harrastekiekkoilijoiden sählyporukassa. Omasta mielestä ainoa asia joka itsellä toimii on pelikesitys. Siten olen kuin juuri eläkkeelle jäänyt hakki.

Deke

Jäsen
Suosikkijoukkue
perq
Minulla on vain hyvä luistelutekniikka ja tykkään pelata aika kovaa muu ei sitten oikeen luonnistukkaan joten paha sanoa ketä muistuttaisin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy