Itse olen aika nopea ja ketterä, mutta luistimilla kun en ole paljoa liikkunut niin niiden kanssa varmaankin vähän kömpelömpi. Penskana tuli pelattua melkein joka päivä ulkona katulätkää, tai ehkä enemmänkin sählyä. Mielestäni olen aika tasainen ja monipuolinen pelaaja, periksiantamaton luonne, fyysinen, sopivasti maaleja ja syöttöjä, kohtalainen pelisilmä ja ennenkaikkea joukkuepelaaja.
Tykkään paljon enemmän joukkueurheilusta kuin yksilölajeista, mutta kuitenkin tuli lopetettua futiksen ja sählyn harrastaminen. Tuppas monesti hermot menemään kesken pelin, ja siten taso taisi vähän ailahdella. Viime aikoina ei ole paljoa tullut harrastettua liikuntaa, paitsi armeijassa muutama vuosi sitten, sekä työpaikan ja koulun leikkimielisissä peleissä (sähly ja futis), niin niissäkin on hermot mennyt kesken pelin, ja suihkuunhan sitä on joutunut ennen muita. Itse tykkään jääkiekossa fyysisyydestä enemmän kuin pelin muista osa-alueista. Kooltaan kun olen pieni niin ei varmaan paljoa tulisi kuitenkaan tapeltua, mutta jäähyjä varmaankin tulisi paljon.
Kaljan + yms. aineiden käytön määrään verrattaessa voisin sanoa Karalahden, heh, mutta valitsen sittenkin vähän vastaavan tapauksen, Theoren Fleuryn. Paljon maaleja + syöttöjä, ja jäähyjä, ja kokokin melkein täsmää.