Mainos

Ketä pelaajaa sinä muistutat?

• 10 912
  • 135

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Riipii, rouhii, repii, roikkuu. Tekee maalinkin ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, senkin yleensä maalin edestä hakkaamalla viidennen reboundin sisälle. Ja osaan muuten syöttää. Mutta kun ei osaa luistella niin paha mennä sanomaan kehen vertaisi. Tuo kun tapahtuu sählykaukalossa..

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Innokas karvaamaan. Vastustajan pakkien pelinavaamisen häirintä oli mielipuuhaani (lajina siis salibandy). Sitten jos vastustaja pyöritti peliä niin koitin kokoajan sijoittua niin, että vastustaja syöttää minulle vahingossa ja pääsen karkuun. Semmoinen kärkkyjä siis. Myös maskimiehenä olo oli hauskaa. Varsinkin maalivahdin näkökentän häirintä laittamalla lapa moken naaman eteen juuri kun veto lähtee.

Puolustaminen ei niin napannut. Silloin vaan seisoskeltiin maalinedessä ja huidottiin kaikkea mikä liikkuu jos pallo sattui sinne tulemaan. Jos peliä piti avata niin yleensä rätkäisin pallon niin kauas kun pystyin ja lähdin vaihtoon ja toivoin että pääsen pian taas laituriksi.

Muistutan kai eniten hidasta Kimmo Koskenkorvaa. Aika turha pelaaja siis.

edit: Niin ja lisätään huippuominaisuuksiini tyhmät jäähyt. Silloin kun meni hermot omaan tunarointiin niin sitten kampattiin lähin vastustaja.

edit2: Olen myös uskomattoman lahjakas varmojen paikkojen sössijä. mm. Kerran futiksessa sain poikittaissyötön takatolpalle kahdella nollaa vastaan tilanteessa ja potkaisin maata ja kaaduin. Pallo lirui päätylinjan yli. Pistin myös ratkaisevan rankkarin ohi maalin.

Viimeksi muokattu:

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
No pelityylini on aika paskamainen, perus kolmoskentän röyhijä, luottomies av:llä ja kakkos yv:n maskimies.
Olen...
sähäkkä ja sitkeä kuin Pärssinen
ärsyttävä kuin Kiviharju
melkein yhtä kookas kuin S.Koivu
kädetön kuin Helenius.
Minä...
taklaan yhtä paljon kuin Pihlström tai Aarnio
koukkin kuin lukkolainen
sikailen kuin J.Ruutu
auon päätääni kuin Tiki.
Maaleja tulisi korkeintaan kymmenen. Sopisin parhaiten AHL:ään, tappelisin parikymmentä kertaa vuodessa ja häviäisin joka kerta.
Hei, nyt mä tiiän. Olen kuin ilmetty Matthew Barnaby!

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Ismo Kuoppalaa -fyysisyydessä

Keskisen essiä -lämärin kovuudessa

Vekku Saloa -tilannenopeudessa (piiiiitkä liuku, ettei kaadu)

Harri Ahoa -pelin rakentamisessa (Harri -pitkä-päätyyn-omalta-siniseltä-ylivoimalla -Ahoa)

Toivosta, Joni Lehtoa -naamasta:)

Eikös siinä ne tärkeimmät

Lint

Jäsen
Viestin lähetti Lint
Semi-Laiska, lähtönopeus ei megaluokkaa, kädet kyllä toimii, pelisilmä oikein hyvä, syöttää ennemmin kuin laukoo, fyysisyyttä ei juuri lainkaan. Pakko olla joku sentteri, joka on laiska puolustamaan. Ihan heittona KiVan Matias Loppi.

PS. enään pitää tietää kuka on Matias Loppi.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikkihiirimäistä virkamieskiekkoilijaa, jolla ei ole käsiä.

Eli ihan IFK:n näköinen pelaaja.

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kuullut itse asiassa parinkin ihmisen suusta, että muistutan ulkönäöltäni Raipe Helmistä. Tosin en ehkä pelityyliltäni/taidoiltani niinkään, ei ihan tuo lättysyöttö lähde samaan malliin. Mutta pelityyliltäni olen hiukan tuommoinen hanneshyvösmäinen pelaaja. Tykkään aivan masokistiseen tyyliin vastustajan maalin edessä hakattavana olemisesta. Voitto ei ole ansaittu, ellei edes mustelmia ole pelin jälkeen. Harhautukseni on juuri tuo Hyvösen Hanneksen patenttiveivi.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Silloin kun vielä kykenin pelaamaan erinäisiä palloilupelejä olin poikkeuksetta se joukkueen ikävin, fyysisin ja ärsyttävin puolustaja jonka pelilliset ominaisuudet eivät aivan parhaimmasta päästä olleet. Sen minkä taidoissa hävisin ilkeydessä voitin!

Konstantinoviksi olisin liian huono - korkeintaan yhtä ilkeä ja ikävä vastustajia kohtaan, sen sijaan olisin varmaan luokkaa Kasparaitis, joskin jos mahdollista, niin vieläkin kädettömämpänä versiona.

vlad.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Varmaan joku Nolan Prattin ja Brad Lukowichin sekoitus. Maustettu pienellä sekoituksella Ray Bourqueta. Se minä olen.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Olisin kun Tikkanen vikana Jokeri-vuotenaan: mitaan en saa aikaiseksi, mutta suu vaan kavis. Show, ennen kaikkea!

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kyllä se tuonne HIFK-osastoon taitaa kääntyä.Käsiä löytyy ihan kohtalaisesti,mutta liike ja maltti ei aina oikein riitä.Kovuutta löytyy toisinaan liikaakin,mutta hermot ei taas kestä.
Laitetaan tähän vaikka Vopat/Ruutu.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen aika nopea ja ketterä, mutta luistimilla kun en ole paljoa liikkunut niin niiden kanssa varmaankin vähän kömpelömpi. Penskana tuli pelattua melkein joka päivä ulkona katulätkää, tai ehkä enemmänkin sählyä. Mielestäni olen aika tasainen ja monipuolinen pelaaja, periksiantamaton luonne, fyysinen, sopivasti maaleja ja syöttöjä, kohtalainen pelisilmä ja ennenkaikkea joukkuepelaaja.

Tykkään paljon enemmän joukkueurheilusta kuin yksilölajeista, mutta kuitenkin tuli lopetettua futiksen ja sählyn harrastaminen. Tuppas monesti hermot menemään kesken pelin, ja siten taso taisi vähän ailahdella. Viime aikoina ei ole paljoa tullut harrastettua liikuntaa, paitsi armeijassa muutama vuosi sitten, sekä työpaikan ja koulun leikkimielisissä peleissä (sähly ja futis), niin niissäkin on hermot mennyt kesken pelin, ja suihkuunhan sitä on joutunut ennen muita. Itse tykkään jääkiekossa fyysisyydestä enemmän kuin pelin muista osa-alueista. Kooltaan kun olen pieni niin ei varmaan paljoa tulisi kuitenkaan tapeltua, mutta jäähyjä varmaankin tulisi paljon.

Kaljan + yms. aineiden käytön määrään verrattaessa voisin sanoa Karalahden, heh, mutta valitsen sittenkin vähän vastaavan tapauksen, Theoren Fleuryn. Paljon maaleja + syöttöjä, ja jäähyjä, ja kokokin melkein täsmää.

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
JYPin takavuosien hyökääjää, Tero Lehikoista.

En ehkä ole se joukkueen taitavin enkä nopein, mutta syön vaikka pelivälineen tai teen muita outouksia voiton eteen. En myöskään viihdytä vastustajaa tempauksillani ja vastustaja ei välttämättä pidä tarinoinnistani, sen sijaan kannattajien keskuudessa odotetaan että "mitä se seuraavaks keksii". Tuuletukseni ovat myös lehikois-tyyppisesti ajoittain vähintäänkin omituisia.

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kombinaatio

Archibald Heinon uskomaton lanneliike, veivaan vaikka solmuun asti.

Raipen rauhallisuus ja älykkyys, mikään ei mua hetkauta.

Marko Kivenmäen asenne, silloin kun kiinnostaa niin teen helvetin hyvin. Mutta jos ei kiinnosta, niin käyttäydyn kuin kakara, kiukuttelen ja olen aggressiivinen.

Marko Toivosen ilme, aina vittumainen "älä mulle ala".

Jääkiekkoa en tosin osaa pelata, hyvä jos luistimilla pystyssä pysyn (kaikki AH:n anti-fanit voivat nyt siis vapaasti verrata minua itse AH:hon), mutta siviilissä nuo em. ominaisuudet ovat aika lähellä totuutta...

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Olisin tällä hetkellä varmaan Bluesin aikainen Teemu Virkkunen. Kyllä mä luistella osaan, mutten ole siinä hyvä. Kyllä mä kiekon saan lauottua kohti maalia, mutta kohottaminen on joskus vähän vaikeaa. Ja kyllä mä taklata osaan, mutta pitää varoa, ettei itseä satu.

Veijari

Jäsen
Olisin pelaajana varmasti melko rottamainen, tyyliin Marco Tuokko. Futismatseissa sain aikanaan aina kuulla vastustajien itkemistä kovista otteista, silloin kun oma polvi vielä oli kunnossa... Baarissakin on täysin tuntemattomat tulleet, tosin ihan kaverihengessä sanomaan, että sinä se sitten osaat olla todella vittumainen, mutta hyvä pelaaja.

Ja kaikkea tätä siis jos osaisin luistella...

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Kauan mietin että mikä mahtaisi olla lähimpänä. Sitten kun taas näin itseni peilistä keksin sen.
Jani Kiviharju
Jos ei muuta yhteistä niin ainakin rumempi ja pienempi kuin Jani.
Pelityylini olisi kyllä sellainen että kattila kiehahtaa todella helposti. Auon päätäni joukkuetovereillenikin. Syötöt olis kyllä minun alaani mutta maaliin en kyllä saisi, ainakaan kiekkoa, ehkä vastustajan itsensä. Koko ei tuohon riittäisi mutta itseluottamus kyllä.

ps. en osaa pelata jääkiekkoa minäkään. Salibandyä kylläkin, ja siellä olen kyllä hyvä syöttelijä ja pyörittäjä ja sielläkin varsinainen hellankoukku.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Joo-o, samettiset kädet omaavana on vertauksia tullut Jan Calouniin.

Eritoten salibandyssä. Välillä laiska, puolustus ei kiinnosta, turhia jäähyjä en sentään ota. Enkä murise liiaksi tuomareille. Namupasseja ja virtuoosimaisia harhautuksia.

Lätkässä ehkä Janne Laakkonen olisi sopiva vertaus.

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Jan Caloun. Jumalainen mailatekniikka, maaginen pelisilmä, ei niin hirveän nopea, laiska puolustamaan ja ailahteleva. Myös poikittaiset mailat ja muut vastaavat luonnistuvat. Erityismainintana huipputarkka lämäri.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Joku puusilmä vertasi minua joskus Stiiv Jatsermaniin, siis niin kuin ulkoisesti. Itse en ole täysin vakuuttunut yhdennäköisyydestä. Pelaajana olisin varmaan joku rottamainen yleispelaaja. En siis osaa luistella, syöttää, laukoa enkä taklata kunnolla. Asennetta löytyy enemmän kuin taitoa ja kokoa. Likaisten temppujen osasto ei ole ihan tyhjä. Suu käy koko ajan. Osaan kääntyä vain vasemmalle ja katse on koko ajan alas. Voi helvata, olen Jani Kiviharju.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kyllä se varmaan tuonne Kuitunen/Kaarna -osastolle menisi. Yhden matsin try-out ja suihkuun.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy