Mainos

Ketä pelaajaa sinä muistutat?

• 10 920
  • 135

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse olen peruslaiska jokapaikan kohmo, joten siitä vain fiksummat valkkailemaan sopivaa veijaria.

Täältä tähän

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse olen peruslaiska jokapaikan kohmo, joten siitä vain fiksummat valkkailemaan sopivaa veijaria.

Täältä tähän

Akihito MacHeino?

Itse muistuttaisin pelaajana rotta Jani Kiviharjun, 2000-luvun Jari Korpisalon ja köyhän miehen Jarkko Ruudun seosta.

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ominaisuudet sivuun. Kävin kurkistamassa peiliin ja sieltähän katsoi maineikas takavuosien tähti. Pohjoisen oma taksikuskivalmentajaluottopakki, tosi komea mies muutenkin. Siis tietysti Pekka Karjala !
Voipi tosin olla, ettei ko. staraa tunne muut kuin sitkeimmät Kärppä-fanit.
Toinen vois olla Juha Tuohimaa ilman tukkaa.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Dave 'Tiger' Williams... koska olen yhtä komea.

Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kädet selkeä vahvuus ja siihen se pitkälti jääkin. Luistelu keskinkertaista eli ei mikään vauhtikone. Luulen tekeväni kovasti töitä tai siltä se ainakin vaihdon jälkeen tuntuu. Ihan selkeä sentteri kun aloituksetkin luonnistuu melko hyvin, puhtaasti tekniikalla.

Fyysisyys? Juu, on sitä tullut puntiksella aina välillä muutakin kuin kuntopyörää poljettua. Tykkään katella kun isot jätkät taklii. Sitkeä on varmaan tarpeeksi hieno sana kuvaamaan fyysistä heikkoutta.

Eli näillä perusteilla ja kotiinpäin vetäen Jarkko Immonen, Blues. Bluesin sivujen mukaan lempiruokaa on Ribiksen pihvit, that's my man!

Neely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Ehdottomasti Cam Neely!!! Junnuna tuli paiskottua limppua verkkoihin ja istuttua muutama penaltti. Mutta olen yrittänyt pelata idolini lailla, ainut mikä erottaa on "kosto jäähyt", eli tuomarin vika... ;o)!
Aina tavaramerkkeihini on kuulunut maalit ja kova peli, jotka tuntee niin kommentoikaa. Mutta ehdottomasti Cam Neely!!!!!

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Viestin lähetti bozik
Valeri Krykov. Ei ole muita vaihtoehtoja Wayne "The Great" lisäksi.

Vallu oli/on kyllä hyvä pelimies, puhumattakaan Waynesta! Et viitsisi tulla stunttaamaan tänään Lappeenrantaan tohon ykkösen keskelle..? ; )

Itse ketjuun palatakseni, hauskoja vastauksia on tullut. Tässähän voisi melkein perustaa JWL:n (Jatkoajan Writer League), kun ei näytä tuo taalaliigakaan käynnistyvän... Sen täytyisi kyllä sitten olla sekajengein pelattava sarja. Vaikken minäkään mikään lätkänpelaaja ole. Salibandyn perusteella tuon Köllin valitsin. Ja meikä olisi itseoikeutetusti oman jenginsä kapteeni! =))

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Luisteluni muistuttaa taidetta, siispä olen kuin Jan Latvala. Käteni ovat sametinpehmeät kuten Raimo Helmisellä ja laukaus lähtee yhtä tulisesti kuin Marko Toivosella, tosin tarkkuus on sitten lähempänä Frank Banhamin tasoa. Fyysisyyttäkin löytyy; Avojääpommit lähtevät kuin Antti Hulkkosella konsanaan ja hanskaushommat hoituvat kuin Mäkkärillä. Ja kuulemma muistutan hyvin paljon Tim Thomasta ulkonäöltäni. Täydellinen pelimies, siis.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Pyynnöstä luonnehdittakootten

Viestin lähetti ervatsalo

Täältä tähän
Nimim. ervatsaloa jonkun verran laatikossa nähneenä, vertailisin häntä espoolaistuneeseen turkulaiseen herraan nimeltä Elomo. Koska niitä piruja on ainakin kaksi, niin sanotaan vaikka että molempi käy, mutta mieluummin ei.

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pakkohan se on tunnustaa, että olen Vladimir Krutov... siis puhtaasti ulkonäön perusteella... eli ei mun kannata Viiviä himoita... tai no sehän tykkäs Forsellistaki.....

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole kiekkoa ikinä missään joukkueessa pelannut, liikunnantunneilla sekä kaverien kanssa tottakai. Kokoa minulla riittää Theo Fleuryn verran, taistelutahtoa selvästi vähemmän. Maaleja en ole tehnyt kovinkaan montaa, käsillä kun on paha taipumus kohmeutua tosipaikan tullen. Olen pelannut alimman peruspakin roolia, vailla hyökkäysvastuuta. NHL-miehistä olisin kuin entinen Edmonton- ja St.Louis -pakki Christian Laflamme: Puolustava puolustaja joka ei osaa puolustaa.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nollapelejä takana

Ominaisuuksiltani muistutan ketä tahansa vähän parempaa maalivahtia, eniten Ilpo Kauhasta. Yhtä taitava ja tulisielunen olen kuin tuo showmies. Maalivahtina olen aina pelannutkin Hyökkääjäksi ja pakiksikin olin poikien mielestä liian kömpelö. Enkä muka osannut luistella edes takaperin. Kateellisia vaan olivat sillä eivät itse päässeet spagaatiin.
Mitä taas tulee ulkonäköön niin ilmetty Antti Leppänen kokovartalopeilistä katsottuna.

Terveisin koo

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kovaa laukova ja pelaava rightin pakki, elikkä muistutan Jere Karalahtea.

Pekka Laksola. Hasardialtis ja näennäisen löysä, mutta ihan saatanan hyvä. Laukaus huonompi kuin naisilla.

Pasi Saarinen on kohtalaisen lähellä. Nyt kun ruvennut pelaamaan pakkina. Rightin kaveri, jolla on on kova laukaus, taklaa paljon. Meikäläinen on lisäksi vielä jokavälissä tiputtamassa hanskoja.

Sean Gagnon. Sillon harvoin kun taklaus osuu, tulee tilanteeseen kädet ylhäällä. Kiekonkäsittelystä turha edes unelmoida.

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti Nännimäinen
Pekka Laksola. Hasardialtis ja näennäisen löysä, mutta ihan saatanan hyvä. Laukaus huonompi kuin naisilla.

Kahvit näppikselle tjsp.

Joku muukin muistaa sen lämärikisan näköjään. Mahtoi Lökiä hävettää, vaikka sinänsä Hännisen veto nyt vaan oli sen verran kova, että siinä on monella miehelläkin tekemistä.

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Erittäin laiska, mutta vastaavasti helvetin ylpeä.
Letkeä, mutta luonnollisestikaan ei kovin nopea.
Jonkin verran kuitenkin pelisilmää.
Tosin liian usein laput silmillä.
Eli todellinen valmentajan unelma:
Tommi Turunen

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Mä oisin maalivahti,koska oon niin huono luisteleen,että sopis parhaiten mulle.Lisäks siihen kokisin eniten mielenkiintoa ja omaisin kykyjä.Koskaan en oo mitään pelannu,paitsi lapsena pihalla joskus lätkää ja futista.Sillonkin olin yleensä aina maalivahti.Mun ominaisuudet:suht pienikokonen,liikkuva,tulisielunen taistelija,joka aina antaa kaikkensa.Torjuisin kiekkoja vaikka päälläni,ihan mitä vaan,että oma joukkue onnistuis.Temperamenttinen ja oikeudenmukanen,joka suivaantuu tosi paljon vääryyksistä.Kritiikkiä antaisin niin itestäni,joukkuekavereistani,ku vastustajistakin.Kyllä sitä tarpeen tullen tulis suutakin soitettua ja esim.maila hajotettua,ku oikeen ottais pattiin,sekä mahdollisesti tulis matsattuakin.Yrittäisin tsempata aina joukkuettani mahdollisimman paljon.Olisin jengin tsempparifiiliksen luoja ja tulisin toimeen kaikkien kanssa,vaikka aina välillä kivahtelisinkin.Äkkipikanen ja temperamenttinen ku oon...N.S.hyvinä päivinä (sekä henk.koht.elämä,että urheiluympyrät mukaan luettuna)oisin älyttömän mukava ja huumorissa kyllä löytyy.Mutta sitte taas huonoina päivinä muut sais kyllä tuta.Oisin kyllä TOSI BITCH.Oon siis myös tosi ailahtelevainen ja musta kyllä huomaa,onko hyvä vai huono päivä.Ja aina oon ollu ns.rebel-tyyppi.ELIKKÄ OISINKO MÄ SITTE VAIKKA PASI NURMINEN...? NO ANYWAY,SE ON MUN VASTAUS.EN ITE NIIN HYVIN NOITA VESKAREITA LÄHEMMIN TUNNE,MUT NE JOTKA PAREMMIN ASIASTA TIETÄÄ,VOI VAPAASTI HEITTÄÄ MUN KUVAUKSEEN PAREMMAN VAIHTOEHDON.Niin ja melkosen kovana polttajana mäkin kai sit urheilupiireissä oisin about aina mälli huulessa,niinku tuo herra... :-)

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy