Mä oisin maalivahti,koska oon niin huono luisteleen,että sopis parhaiten mulle.Lisäks siihen kokisin eniten mielenkiintoa ja omaisin kykyjä.Koskaan en oo mitään pelannu,paitsi lapsena pihalla joskus lätkää ja futista.Sillonkin olin yleensä aina maalivahti.Mun ominaisuudet:suht pienikokonen,liikkuva,tulisielunen taistelija,joka aina antaa kaikkensa.Torjuisin kiekkoja vaikka päälläni,ihan mitä vaan,että oma joukkue onnistuis.Temperamenttinen ja oikeudenmukanen,joka suivaantuu tosi paljon vääryyksistä.Kritiikkiä antaisin niin itestäni,joukkuekavereistani,ku vastustajistakin.Kyllä sitä tarpeen tullen tulis suutakin soitettua ja esim.maila hajotettua,ku oikeen ottais pattiin,sekä mahdollisesti tulis matsattuakin.Yrittäisin tsempata aina joukkuettani mahdollisimman paljon.Olisin jengin tsempparifiiliksen luoja ja tulisin toimeen kaikkien kanssa,vaikka aina välillä kivahtelisinkin.Äkkipikanen ja temperamenttinen ku oon...N.S.hyvinä päivinä (sekä henk.koht.elämä,että urheiluympyrät mukaan luettuna)oisin älyttömän mukava ja huumorissa kyllä löytyy.Mutta sitte taas huonoina päivinä muut sais kyllä tuta.Oisin kyllä TOSI BITCH.Oon siis myös tosi ailahtelevainen ja musta kyllä huomaa,onko hyvä vai huono päivä.Ja aina oon ollu ns.rebel-tyyppi.ELIKKÄ OISINKO MÄ SITTE VAIKKA PASI NURMINEN...? NO ANYWAY,SE ON MUN VASTAUS.EN ITE NIIN HYVIN NOITA VESKAREITA LÄHEMMIN TUNNE,MUT NE JOTKA PAREMMIN ASIASTA TIETÄÄ,VOI VAPAASTI HEITTÄÄ MUN KUVAUKSEEN PAREMMAN VAIHTOEHDON.Niin ja melkosen kovana polttajana mäkin kai sit urheilupiireissä oisin about aina mälli huulessa,niinku tuo herra... :-)