Eikä ole, se on kikkara l. komea.kissankarva kirjoitti:Saulilla on ruma tukka
Eikä ole, se on kikkara l. komea.kissankarva kirjoitti:Saulilla on ruma tukka
kissankarva kirjoitti:Saulilla on ruma tukka.
Viljuri ja vlad (ja miksei muutkin), ihan mielenkiinnosta kysyn, kuka tai minkätyyppinen henkilö olisi ideaali Suomen johtoon mielestänne? Rajataan nämä nykyiset ehdokkaat kaikki siis pois ja ajatellaan, että mieleisenne hahmo suostuisi ehdokkaaksi. Kuka teihin tekisi vaikutuksen ja miksi?
krobbe kirjoitti:Eikä hiuksetkaan ole kaksiset.
kissankarva kirjoitti:Ai jaa eiks tukka ja hiukset olekaan sama asia?
Mitä eroa niillä on?
No, ruma on ruma on ruma.
krobbe kirjoitti:Mun mielestä oli siihen asti kun pyysin poikaani kampaamaan tukkansa. Hän kertoi tukan olevan alhaalla ja hiusten päässä.
kissankarva kirjoitti:Ok. Missähän sitten on se kuuluisa Tappara-takatukka?
Minulle presindentinvaalit ovat puhtaasti henkilövaalit (noh, aivan äärilaitoja en ehkä äänestäisi hyvän jätkän leimasta huolimatta), joten sanon vain että olen kanssasi hyvin pitkälti samaa mieltä. Presidentin tulee olla kaikinpuolin edustava; fiksu, itsevarma, sulava ja sutjakka. Siksi valintani näistä ehdokkaista onkin Salon oma kikkarapää. Ladies and gentlemen, the President of Finland, Soolei Neineistou!Viljuri kirjoitti:Kuten edellä olevasta listasta voi huomata, niin en odota tasavallan presidentin olevan puoluepolitiikko. Tasavallan presidentti on nykyään ennen kaikkea maamme edustaja ulkomailla, ja tämä tulisi näkyä hänen habituksestaan.
TakapihanLemieux kirjoitti:Samoilla linjoilla monen monen muun kanssa. En äänestä vaaleissa puolueaatteiden tai muun hömpötyksen mukaan. Presidentin valtaa on kavennettu siinä määrin uuden perustuslainkin myötä, että presidentin vallalla ei päästä puolueen etuja vapaasti ajamaan. Presidentti on siis Suomen keulakuva maailmalla ja tähän tehtävään Niinistö sopii loistavasti. Fiksu ja karismaattinen suurmies on Suomelle kunnioitusta tuova mainos ulkomailla.
Eikös kikkara ole... paskaa? On se.sampio kirjoitti:Eikä ole, se on kikkara l. komea.
krobbe kirjoitti:Mun mielestä oli siihen asti kun pyysin poikaani kampaamaan tukkansa. Hän kertoi tukan olevan alhaalla ja hiusten päässä.
TakapihanLemieux kirjoitti:Presidentti on siis Suomen keulakuva maailmalla ja tähän tehtävään Niinistö sopii loistavasti. Fiksu ja karismaattinen suurmies on Suomelle kunnioitusta tuova mainos ulkomailla.
Kannelmäki Big Reds kirjoitti:Ylittäisköhän tämä missään mediassa uutiskynnystä tämä "Presidentinvaali". 420 on kuitenkin jo kohtalainen otanta ja tämän perusteella ei mitään toista kierrosta edes tarvita. Sauli pesee muut ekalla. hyvä näin.
Ei käsittääkseni, vaan kyseisen kunnian saa kikkare. Tai näin ainakin minä asian näen. Kikkara = kihara.BigRedBob kirjoitti:Eikös kikkara ole... paskaa? On se.
vilperi kirjoitti:Aika ihmeellistä, että täällä Jatkoajassa Sauli Niinistö johtaa,mutta oikeiden gallupien mukaan Tarja Halonen voittaisi kaikki ekalla kierroksella.