seeyou@jäähalli kirjoitti:Minä en pidä tuota lainkaan ihmeellisenä. Jatkoaikalaiset ovat aika huono otos, jos halutaan mitata suomalaisten mielipidettä. Vai mitä mieltä olet itse (erittäin kärjistetystä) esimerkistä:
Onko mielestänne jääkiekon seuraaminen
a) Elämää suurempi asia
b) Elämyksiä tuottava asia
c) EVVK, paitsi MM-kisojen ja Olympialaisten aikaan
d) Vähä-älyisten ihmisten tapa saada sisältöä elämäänsä
Jakautuisivatko jatkoaikalaisten ja kaikkien suomalaisten mielipiteet edes lähestulkoon samoin?
Presidentiksi äänestän Saulia, ja jos toisella kierroksella ovat vastakkain "koko kansan" Tarja ja "Maalaisliitto"-Matti, jätän äänestämättä.
Eli yhteenvetona vedettäköön,että jääkiekkoa seuraa pääsääntöisesti oikeistolaiset?
Kyllä yhä ihmettelen sitä asiaa,että yli puolet suomalaisista äänestäisi koko Suomessa Halosta,mutta miksei tänne Jatkoajalle ole eksynyt tämän enempää Halosta äänestäviä?
Mutta oli miten oli,niin itse en kyllä äänestäisi Niinistöä,vaikka olisi ainoa ehdokas koko presidentinvaaleissa. Ensinnäkin siksi,että hän on liian oikealla.
Kyllä mielestäni Halonen myös osaa käyttäytyä. Ja hän osaa olla sopivissa paikoissa myöskin huumorintajuinen ja mukava,eikä aina vain tiukka ja totinen.
Halonen on vaan niin mukava, kaikki ihmiset huomioon ottava, lähes täydellinen presidentti. Miksi näin hyvää presidenttiä ylipäätänsä pitäisi vaihtaa?