Niin no, piti se tarkistaa ja se lukeekin isolla:
"Lentoyhtiöt laativat yleensä alustavan aikataulun puolen vuoden välein. Joitakin aikoja saatetaan myöhemmin muuttaa tai joitakin lentoja perua. Jos aikataulumuutos vaikuttaa matkasi toteutumiseen, matkatoimisto tai lentoyhtiö voi siirtää sinut toiselle tai toisille lennoille. Tämä palvelu sisältyy matkatoimistopalveluumme, jonka voit ostaa lippuja varatessasi. Jos et ole valinnut matkatoimistopalvelua, otamme silti yhteyden sinuun ja ilmoitamme muutoksesta sekä kehotamme kääntymään lentoyhtiön puoleen tai ostamaan matkatoimistopalvelumme."
--
Oletettavasti olisit siis saanut muutettua lennot ilmaiseksi suoraan lentoyhtiöstä. Jos tuo on noin selkeä homma, niin eiköhän isommatkin välittäjät tee samalla lailla. Aika useinkin tulee jotain pieniä muutoksia lähtöajoissa mitkä eivät aiheuta toimenpiteitä, mutta tuollaisesta ei ole kokemusta.
Joo noin se varmasti meni, mutta ei tule luettua ja eniten harmittelenkin omaa tyhmyyttäni. Olen allerginen tyhmyydelle ja nyt sain itse sellaisen typeryyskohtauksen. Ja olisin voinut siis muuttaa lentoyhtiön kautta itse nuo jne, se ei oolut ongelma. Minä en vain muista myyntivaiheessa että tuota olisi ihan noin seikkaperäisesti ilmoitettu. Siinä myytiin nimenomaan muutosturvaa jota en siis ottanut.
Tai mistäs minä tiedän mitä olen ostanut ja jättänyt ostamatta, mutta sen tiedän että FlightFinderista en enää milloinkaan osta yhtä mitään.