No pienellä tutkimuksella Qatarin ja Vietnamin pojilla ei ole ihan samanlaisia ongelmia ollut. Valitusta on tullut lähinnä varaosien huonosta logistiikasta. Airbusin puolesta penkki- ja vessatehdas on ilmeisesti suurin syyllinen koneiden hitaasta valmistumisesta tuotantolinjalla. Toki nämä ovat netistä löydettyjä spekulaatiota.Näinpä, mutta ei ne talviolosuhteet niitä ongelmia aiheuta.
Samaa sontaa. Minulle Finski kieltäytyi maksamasta 600€ korvausta, yli vuorokauden myöhästymisestä Bkk reittilennolla. Sain selvityksen "äkkillinen odottamaton tekninen vika, johon ei voitu varautua" ja vaikka tuokin kuuluisi EUn mukaan korvausten piiriin.
Kuluttajariitalautakunnassa on vuoden jono, mutta kyllä ne rahat sieltä loppujen lopuksi tulevat. Tämä "äkillinen ja odottamaton tekninen vika" lienee perusselitys kaikkeen mahdolliseen. Usein kai asiakkaat tyytyvät johonkin pieneen voucheriin. Vai eikö sinulle ehdotettu mitään korvausta? Taannoin eräälle seurueelle oli ehdotettu 3x150€ vouchereita ja pienellä väännöllä se korotettiin 3x300€ voucheriksi. Ilmeisesti tarttuivat tarjoukseen, itse en olisi tuohon tyytynyt.