Onko tuo tosiaan ihan laillista perua asiakkailta ostettuja lentoja? Itsekin satuin tällä viikolla katsomaan lentoja Helsinki-Tukholma-Helsinki ja Travellink tarjosi lentoja kahdelle aikuiselle ja 0-vuotiaalle vauvalle yhteishintaan 1,14€ :) Ei kovin paha!
Tuossahan se lukee eli silloin on, kun kyseessä on selvä virhe minkä jokainen normaalilla ja vähän vähemmälläkin järjellä varustetun henkilön pitää ymmärtää. Esimerkissäsi on täysin selvää, että kyseessä ei voi olla oikea hinta, vaikka olisi mikä tarjous.
Läheskään aina yhtiöt ei lentoja kuitenkaan rupea perumaan, koska siitä voi koitua enemmän haittaa vaivan ja imagotappioiden ja muiden kanssa. Olin siinä porukassa mukana (ainakin virolaisia ja ruotsalaisia oli myös) mikä lensi Etelä-Amerikkaan noin 250 eurolla joitakin vuosia sitten. Lufthansalta tuli yksi sähköposti kolmisen kuukautta ennen lentoa, että he tutkivat asiaa tai mitä ikinä siinä lukikaan. Sen jälkeen ei kuulunut mitään ja liput kelpasivat normaalisti.
Hyvä reissu ja kohtuuhintainen. Jos olisi ollut 25 euroa, niin taatusti olisivat peruneet. Onhan tuo joskus hankala tilanne, koska tietenkin ymmärsin ja tiesin, että 250 euroa ei missään tapauksessa ole eikä voi olla heidän tarkoittamansa hinta.