Keskustelua, kommentteja ja kehitysideoita Jatkoajan verkkolehden teknisistä asioista

• 226 655
  • 305

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Piti oikein katsoa mistä mainoksesta täällä puhutaan, itse en tuohon ollut kiinnittänyt mitään huomiota.
Sama juttu. Ihmettelin, kun täällä useampi repi pelihousunsa, kun tuo "puoli sivua peittävä" Elisan mainos tuli tuohon yläreunaan. Eikä tuo puhelimessakaan kovin peittävä ole, mutta makuasioitahan nämä loppupeleissä ovat, jokaista häiritsee vähän eri asiat.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Hemmetin ärsyttävä toi punainen mainos yläpalkissa. Koko ajan luulen, että on tullut joku hälytys tai yksityisviesti. Se sininen mainos vielä menetteli.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Semmoisia Puuilon mainokset tuppaavat olemaan. Ärsyttäviä siis, oli ne sitten telkkarissa, radiossa tai missä vaan.
Ei ole... ovat.

Ja muuten tarkoitin, että varsinkin kännykällä selattaessa nämä punaiset neliöt ovat juuri sopivasti tuossa ilmoitusrivin päällä, mihin normaalisti tulee punaisia merkkejä ilmoituksista. Nyt kun olen tietokoneella, niin eivät ole niin pahasti linjassa.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olen erilainen. Puuilo häiritsee vähemmän kuin Elisa. En onnistu sekoittamaan tuota ilmoituksiin. Käytän teemana tummaa, olisiko siinä jokin selitys, tiedä häntä.

noppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
235
Tämä on varmaan oikea topikkki melko hämmästyttävälle/pelottavalle asialle jonka huomasin juuri.

Mun kännykän näytön vasempaan yläkulmaan on palanut himmeällä "65".

Varmaan olisi syytä hakeutua hoitoon, mutta toisaalta palstan ylläpito voisi kehittää jonkinlaisen mekanismin ettei logo pala kaikkein uskollisimpien käyttäjien ruutuun.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy