Tiedä sitten tietääkö jatkoajan toimittaja Landekogin siviilipuolen kyvyistä enemmän kun Grönmaniin suoraan verrataan. Ei kaikista lätkäjätkistä ole koulun penkille.
Niin, minähän en tietenkään vaadi yksittäisenä rahvaana lukijana harrastetoimittajalta liikaa tai jotain mitä hän ei osaa. En suinkaan, vaan he saavat kykyjensä mukaan ihan vapaasti toimia täysin palkatta. Kyllä, kerronpa vaan taas osalle tietämättömistä, että Jatkoaika ei maksa rivitoimittajalle palkkaa.
Mutta jos sitten ei aio käyttää Jatkoaikaa muuna kuin vaan alustana muualle, niin onko liikaa vaadittu, että sitten yrittäisi vaikkapa kehittää itseään toimittajana ottamalla rajummin asioista selvää. Varmasti näkökulmasta ei kaikki jäisi kiinni, mutta ikään kuin ei viitsittäisi nähdä vaivaa.
En minä vaan tiedä, ehkä esim Oinonen kokee näin tekevänsä ja vajaavainen olenkin minä ymmärtämätön lukija. Ehkä Oinosen tekstin sujuvuus hämää ja luulen, että mies vain laiskottelee. Pidän itse häntä tässä esiin nostettuna esimerkkikirjoittajana teknisesti hyvänä ja tuotteliaana tekijänä, mutta sanomaa saa etsimällä etsiä. Mitä oikeasti halutaan sanoa?