SHL:llä on maan isoimpana jääkiekkosarjana luonnollisesti suuri rooli. Osana SHL:n pr-toimintaa ovat muun muassa tuomaritoiminnan konkreettiset ajankohtaiskatsaukset.
− Yritämme tuoda esille SHL:n verkkosivuilla tuomarien haastavaa roolia. Meille on myös tärkeää olla näkyvillä eri projekteissa, kuten pridessä.
*oksentaa* hyi
Toivottavasti et mennyt tänään töihin tai kouluun, ei ole fiksua sairaana.*oksentaa* hyi
Norovirusta on paljon liikkeellä tällä hetkellä ainakin täällä Varsinais-Suomessa. Pikaista paranemista käyttäjälle @Nastis.Toivottavasti et mennyt tänään töihin tai kouluun, ei ole fiksua sairaana.
Timo Meier kauppa tehtiin sunnuntaina ja viikko alkaa maanantaista. Eli Hatakka ei kuulunut kyseisen viikon aikana siirtyneisiin suomalaisiin.Konsta Kiviniemi kirjoittaa tuossa Granlund Penguinsiin uutisessaan näin: Viime viikolla 31 vuotta täyttänyt Granlund on viikon neljäs suomalainen, joka on osana pelaajakauppaa. Jesse Puljujärvi ja Patrik Puistolan NHL-oikeudet kaupattiin päikseen Carolina Hurricanesin ja Edmonton Oilersin toimesta tiistaina. Tiistaina myös Sveitsissä tällä kaudella kiekkoileva Vili Saarijärvi sai nähdä hänen NHL-oikeudet kaupattavan Arizona Coyotesista Chicago Blackhawksiin Coyotesin toimiessa Patrick Kanen New York Rangers -kaupan välikätenä.
Myös Santeri Hatakka oli viimeksi tarkastettuani suomalainen
Hmm... Olin kattovani eliteprospectista että ois ollu maanantaina mut eihän se toki aivan virallinen ole.Timo Meier kauppa tehtiin sunnuntaina ja viikko alkaa maanantaista. Eli Hatakka ei kuulunut kyseisen viikon aikana siirtyneisiin suomalaisiin.
Analyysi: NHL:ssä nähtiin kaikkien aikojen kilpavarustelua mutta myös rumaa tyhjennysmyyntiä – "Melkoista sarjan halveeraamista" "
Sen sijaan Tyler Bertuzzin hankintaa Red Wingsistä pitää hieman ihmetellä, vaikka hän on osoittanut olevansa kärkiketjujen hyökkääjä. Pelillisesti hänelle toki oli tarvetta Taylor Hallin loukkaantumisen myötä, mutta Bertuzzia ei varsinaisesti tunneta kopin pidetyimpänä hahmona. Tämä voikin aiheuttaa säröjä Bruinsin vahvaan joukkuehenkeen.
Kirjoitetaan näin: toimittajalle.Toimittelijalle
Eihän noista pidä kumpikaan paikkaansa, Ilves ei olisi voitolla vielä varmistanut ykkössijaa eikä Kärpät kutossijaa. Tai sitten mä en ymmärrä matikasta mitään.Joukkueet lähtivät otteluun kovin panoksin. Kotijoukkue Kärpät lähti varmistamaan suoraa puolivälieräpaikkaa, kun taas vierasjoukkue Ilveksellä oli mahdollisuus varmistaa runkosarjan voitto.
Jatkoajan kirjoittajilla ei ole välttämättä ammatillista koulutusta.Kirjoitetaan näin: toimittajalle.
Ilveksellä oli mahdollisuus varmistaa runkosarjan voitto. Jos Ilves olisi voittanut varsinaisella peliajalla ja Tappara hävinnyt varsinaisella peliajalla, Ilveksen runkosarjan voitto olisi ollut varma.Eihän noista pidä kumpikaan paikkaansa, Ilves ei olisi voitolla vielä varmistanut ykkössijaa
No kyllä, mutta se ei ollut Ilveksen käsissä (pelkästään).Ilveksellä oli mahdollisuus varmistaa runkosarjan voitto. Jos Ilves olisi voittanut varsinaisella peliajalla ja Tappara hävinnyt varsinaisella peliajalla, Ilveksen runkosarjan voitto olisi ollut varma.
Toimittajana työskentely ei vaadi ammatillista koulutusta. Osaamisen voi hankkia vaikkapa painamalla hommia verkkolehdessä. Todennäköisesti tiedät sen. EI tuo ole mikään selitys alentavalle nimittelyllesi.Jatkoajan kirjoittajilla ei ole välttämättä ammatillista koulutusta.
Haet aika usein täällä huomiota painamalla rimaa tyhjällä huutelulla, vaikka "palautettasi" lukenee alasta innostuneita nuoria opettelemassa uutta ammattia. Vaikea kuvitella alhaisempaa toimintaa tämän aiheen ympäriltä.Tyhjäntoimittaja on suurimmalle osalle ihan hyvä termi näistä jatkoajan toimittelijoista.
En minä välttämättä tiedä. Mulle toimittaja on ammattinimike ja kai se jonkinlaisen paperin vaatii?Toimittajana työskentely ei vaadi ammatillista koulutusta. Osaamisen voi hankkia vaikkapa painamalla hommia verkkolehdessä. Todennäköisesti tiedät sen. EI tuo ole mikään selitys alentavalle nimittelyllesi.
Ei ole suojeltu ammattinimike. Itse toimittajista osalla tietty journalistiikan tai viestinnän koulutusta yliopistoa myöten, mutta valtavasti on opisto-, kurssi- ja elämänkokemuskoululaisia. Muistaakseni myös muun alan yliopisto-opintoja monella.En minä välttämättä tiedä. Mulle toimittaja on ammattinimike ja kai se jonkinlaisen paperin vaatii?
Mikäli näin ei ole, niin seison korjattuna ja parannan tapani.
No hui. Mitähän sitten jos näistä opettelijoista joskus tuleekin ihan oikeita toimittajia? Ne ei varmaan koskaan kohtaa mitään pahempaa kuin mitä nimimerkin puheet keskustelupalstalla. Ei varmasti esimerkiksi Facebookissa tai muualla tule mitään kommenttia.Haet aika usein täällä huomiota painamalla rimaa tyhjällä huutelulla, vaikka "palautettasi" lukenee alasta innostuneita nuoria opettelemassa uutta ammattia. Vaikea kuvitella alhaisempaa toimintaa tämän aiheen ympäriltä.
Taas aivan turha artikkeli ongelmasta jota ei ole.