Ilman whataboutismia täytyy nostaa myös Sihvosta esille. Kumman rauhassa saa mies olla ainakin median tiimoilta. Fiksu akateemikkohan tossa juuri twiiteissään huuti Valavuorta tomppeliksi ja toopeksi, vaikka siinä perää olisikin niin ei tuolla ainakaan fiksua kuvaa anna itsestään. Lisäksi tuo itserakkaus ärsyttää Sihvosessa, eihän hän ole koskaan väärässä ja jos onkin ei niihin palata. Pleijareissa voittaa se kuka meidän peliä pelaa ja viime pleijareissa kävi myös näitä, että joku meidän peliä pelannut lopetti mystisesti ja hävisi sarjan sitten toiselle joka meidän peliä pelasi. Kävikö muutamaankin kertaan. Ainakin itse on vaikea löytää sieltä mitään supertietäjää vaan lähinnä räksyttäjän nään. Ennakoista on toki aina helppo huudella kun ne mene kellään maaliin, mutta edelleen muistan 2012 miten vain huono tuuri voi pleijareissa JYPiä vastaan estää Jokereita häviämästä kotonaan.
Selänteestä en suoranaisesti ymmärrä miksi porukka odottaa, että mies olisi joku superälykkö johtaja. Luonnonlapsi joka ollut todella lahjakas, pojasta lähtien jo tähdätty jääkiekkoammattilaisuuteen. Ei tuossa kohtaa voi olettaa mitään suurta älykköä, eikä tarvitse. Ilman lätkää mies tuskin siltikään olisi yliopistoa käynyt. Eikä tarkoitukseni ole sanoa että jääkiekkoilijat tyhmiä olisi, ehei onhan näitä vastakkaisiakin esimerkkejä vaikka millä mitalla, mutta Teemun kaltainen lahjakkuus tuskin kehittää itseään niissä asioissa.
Minua myös ärsyttää kun pitäisi olla sometiimit ja tehdä henkilöbrändäystä. Sitten huudetaan kun ei ole urheilussa enää persoonia, no eihän niitä ole jos kaikki tuottaa valmiiksi pureskeltua sontaa. Helvettiin kaikki henkilöbrändäykset ja sometiimit nuo nimenomaan vääristää sitä maailmankuvaa ja samalla inhimillistetään julkkis/urheilija epäinhimilliseksi hahmoksi.
En minäkään ymmärrä Trump sympatioita, mutta en minä sitäkään kiellä etteikö niitä saisi olla. Jokainen voi ajatella ja sanoa mitä mieltä on, huudetaan että pitäisi olla esimerkki, ei pidä vaan pitää olla oma itsensä. Jos Jokerit haluaa keulakuvaksi Teemun näistä "puutteista" huolimatta niin olkoon niin, luulisi että sielläkin tätä on pohdittu. En minä jaksa Teemun horinoista niin hirveästi pahastua, samaa kamaa kuin monella muulla keski-ikäisellä ja varsinkaan tuo ei uran arvoa vie alas. Varmasti edelleen myös se sama ystävällinen ja sympaattinen hahmo, jolta tulee myös erittäin hölmöä tekstiä.