Oikoluku ennen kuin postataan :(
"
• Tuohimaan ratkaisu ja erätauon jälkeinen Tuppura
Frans Tuohimaa vaihtoi Kerhon maalivahtia. Sillä oli merkityksensä. HPK pääsi mukaan peliin ja alkoi latoa maalejakin, kun Tappara ei ensimmäisen erätauon jälkeen viitsinyt puolustaa tasolla, jolla se viime viikot on pelannut.
"
Frans Tuohimaa vaihtoi maalivahtia? HPK vaihtoi maalivahtia, Frans Tuohimaa luisteli pois, mutta Frans Tuohimaa ei vaihda maalivahtia.
Tuppura? Muka hauskuuttelua, en hymähtänyt?
"Ottelun todennäköisin lopputulos oli etukäteen vähämaalinen kotivoitto." Oliskos ajatusviiva paikallaan?
"Teemu Rautiainen ehti tehdä HPK:n kuparisen vielä ensimmäisessä erässä." Teemu saattoi rikkoa kuparisen, tuskin sitä teki.
"Antti Kerälä. Ville Viitaluoma. Tapparan Kristian Kuuselan viides maalikaan ei auttanut, kun alkupuolen surkein HPK-pelaaja Craig Schira ja Viitaluoma tööttäsivät vielä yhdet ylivoimamaalit mieheen." Miksikäs tuossa on noi kaksi nimeä alussa oikeen lihavoituna? Jäikö lause kirjoittamatta, niillä viitattiin johonkin? Oli siellä Antti Kerälä ja Ville Viitaluoma, oli myös reilu 30 muuta.
Naamapalmu tähän väliin, eiks eka voi lukee artikkelin ennen kuin postaa? Mä ymmärrän että allekirjoittaneen viestit on kieliopillisesti ja sisällöllisesti karmeeta kuraa, kun kirjoittaa ja sitten vasta lukee, saati kun ei aivotoimintaa ole, paikkailen sitten minkä pystyn jälkikäteen, mutta ne on foorumi postauksia. Mutta en mä nyt yhtään artikkelia tekis lukematta mitä olen kirjoittanut. Ymmärrän toki että raporteilla jne. on kiire, mutta ei me kuolla siihen 3 minuuttiin, joka menee aikaa lukee se oma juttu läpi, tai kymmeneen kun kaveri lukee sen läpi.