Sieltä tuskin löytyy juttuja kotimaisesta jääkiekosta?Jos haluatte lukea hidasta laatumediaa, tilatkaa The Athletic. Siellä ei monta sekuntia pysyisi vahvuudessa tuollaisen pökäleen jälkeen.
No eipä taida löytyä mistään laatumediasta juttuja kotimaisesta jääkiekosta.Sieltä tuskin löytyy juttuja kotimaisesta jääkiekosta?
Näkemys: Fanit, osa minusta kadehtii teitä
Miksi, ja kelle, tällainen juttu pitää kirjoittaa? "Katsokaa minua, olen fania viisaampi analyytikko!"
Jatkoajassa pystytään kyllä parempaankin.
Sama tyyppi teki ensin jutut siitä, kuin Vehviläinen voitti Larmin ja kuinka HPK filmaa. Sai luultavasti palautetta jutuista ja nyt sitten kertoo uudessa jutussa, että ei ole fani vaan analyytikko ja faneja viisaampi.Miksi, ja kelle, tällainen juttu pitää kirjoittaa? "Katsokaa minua, olen fania viisaampi analyytikko!"
Pitäisiköhän pikkuhiljaa Jatkoajan slogania muuttaa? "Faneilta faneille" ei tunnu toteutuvan, kun tekijäpuolella on pelkkää piinkovaa analyytikkoa.Näkemys: Fanit, osa minusta kadehtii teitä
Miksi, ja kelle, tällainen juttu pitää kirjoittaa? "Katsokaa minua, olen fania viisaampi analyytikko!"
Jatkoajassa pystytään kyllä parempaankin.
Tsemppiä Rautaselle Kouvolaaseen! Ottaisin milloin vaan takaisin Jokerit:hen"Tapparasta lähtenyt Rautanen KooKooseen"
Onneksi on kesä välissä, ehtii vielä tehdä vaikka reissun Thaimaaseen.
Tulipa tuossa kahlattua läpi 15v sitten jatkoaikaan postattu divarihistoriikki ja kyllä vähän itkettää se ettei täältä samanlaisia artikkelilöytöjä voi enää odottaa.
tässä pari lukuvinkkiä. Jatkoajasta löytyy niin paljon sellaista, mitä et löydä mistään muualta. Otan esimerkkejä viimeiseltä puolelta vuodelta.
Jäi tosin vähän epäselväksi, mikä Ahon mielestä on karua, tuota otsikon lainausta kun ei itse jutusta löydy.Kärppien urheilutoimenjohtaja Harri Aho: "Tämä on karua"
Jatkoajan mukaan siis Larmi hävisi kaksi finaalia ja lopulta Manner hävisi seiskapelin. Olikohan tässä nyt voittajia ollenkaan?