Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 199 774
  • 5 139

jaetski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sori jos menee hieman väärään ketjuun mutta onkos kellään laittaa streamin suoraa linkkiä tänne, niin saisi suoraan avattua vlc:llä.
 

Jukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Hydraulic oilers, JYP, HIFK
Pari minuuttii pelin alkuun ja vieläkään ei mitään elon merkkejä tossa striimissä. Tais olla turha ostos. No, onhan Mestiksen tulospalvelu (ehkä) toiminnassa.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei mitään eloa täälläkään. Voihan perkeles sentään!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Striimi mykkänä täälläkin, ehkä tämä on enne siitä että on tulossa K-18 kamaa, jota saa näyttää tänää tulevan Reindeer Spottingin tapaan vasta klo 23 jälkeen.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mistä perkeleestä se johtuu että pitää mitottaa palvelun kaistat ja resurssit niin helvetin tarkkaan että mahdollisuus saada onnistunut streami ulos on luokkaa 40/60 ?!?!

Anvian palvelu kusee, lista yllätyneistä: -.
 

Jukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Hydraulic oilers, JYP, HIFK
Joo jatketaan täällä asiaankuuluvassa ketjussa. Onko kukaan saanut striimiä auki? Kaikki yrittää aukasta sitä samaan aikaan niin tukkoon meni heti. Ehkä anvia saa ton korjattuu jotenkin.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Minnekkäs voi pistää asiallista palautetta tuosta Web TV:stä?
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä sain jo maksettua, nyt odotellaan että peli alkaa...
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Joo o.. Kai tosta saa rahat takas kun nyt vähän näyttää siltä ettei tuo toimis ollenkaan?
Minä pääsin äsken katsomaan noin minuutin, sitten kaatui koko homma...
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selostus kuuluu, mutta kuva ei liiku.

edit. Nyt kaatui Spåran kotisivutkin...
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Joo o.. Kai tosta saa rahat takas kun nyt vähän näyttää siltä ettei tuo toimis ollenkaan?

Älä ny, varmaan toimii jonku 2-3 minsaa illan aikana(tod.näk. erätauolla) joten mitään syytä rahojen palautukseen ei ole. Eli joo, ei toimi tää paska täälläkään.
 

Jukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Hydraulic oilers, JYP, HIFK
Jotain ryhmävalitusta vaan kehiin jossei ala toimiin niin kai niitten on pakko alkaa palauttaa niitä rahoja :D Nyt pääsin jo valitsee ton ottelun, ehkä mä ens erän lopulla jo pääsen iskee siihen sitä tunnusta ja sit pääsen hyvällä tuurilla kattoo palkintojenjakoo.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Olen koko kauden hehkuttanut Sportin striimin toimivuutta, mutta nyt ei todellakaan toimi. Eikö Anvia ole varautunut ruuhkaan?
 

Jukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Hydraulic oilers, JYP, HIFK
Olen koko kauden hehkuttanut Sportin striimin toimivuutta, mutta nyt ei todellakaan toimi. Eikö Anvia ole varautunut ruuhkaan?

Nyt toimii mulla. Sinällään oli ihan odotettavaa, että voi vähän tökkii kun katsojia on varmasti moninkertainen määrä verrattuna runkkarimatsiin, mutta olis Anvia paremmin kyllä voinut varautua tähän. Onko aina muuten ollu tuo, että 1000 voi käytännössä katella samaan aikaan vai miten muistelen, että ennen se raja on ollut paljon pienempi?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Yritin Sportin striimiä, nyt pääsin läpi ja tarjolle tuli:

17.09.2008 18:30 Sport - Titaanit
19.09.2008 18:30 Sport - Jokipojat
08.10.2008 18:30 Sport - K-Vantaa
18.10.2008 17:00 Sport - HeKi

Ja kaikissa lähetys käynnissä, nerokasta.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Onko aina muuten ollu tuo, että 1000 voi käytännössä katella samaan aikaan vai miten muistelen, että ennen se raja on ollut paljon pienempi?
Liigakarsinnoissa (Merstisfinaalit 2009?) oli ainakin tuo 1000. Runkosarjassa ei olla lähelläkään sitä rajaa, niin siksi ongelmia ei ole ollut.

No, nyt on toiminut moitteettomasti sen jälkeen kun sain toisen kerran striimin auki.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä selaimia teillä on käytössä? Olen koittanut firefoxilla, chromella ja explorerilla ja kaikissa pääsen avaamaan lähetyksen, jonka jälkeen ilmoittaa että selain on tehnyt virheen ja lakkasi toimimasta....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös