Täällä ainakin erilaista vikaa nyt. Ei bufferoi, vaan kuva vain pysähtelee erittäin usein. Ei ole ennen näin tehnyt.
Nyt loppu jatkuva bufferointi, mutta kuva vaan pysähtyy koko ajan. Mitä ihmettä? On se perkele. Ongelmia toisen perään :D
Täällä ainakin erilaista vikaa nyt. Ei bufferoi, vaan kuva vain pysähtelee erittäin usein. Ei ole ennen näin tehnyt.
Mitä helvettiä?! Tuolla seurantaketjussa huusi jo pari min, että tps 1-0 johtoon ja heti perään 2-0 johtoon. Mulla tässä "livekuvassa" meni pari minuuttia, että tuli tuo 1-0 maali. Vieläkään ei ole tullut sitä 2-0 maalia :D Pikkaisenko jäljessä?!? Tälläkö pitäisi pelata LIVE vetoa? :D
Kun päivittää sivun, eli avaa streamin uudestaan niin hyppää reaaliaikaiseen kuvaan. Se pyörittää nyt automaagisesti ne bufferoidut läpi, eli ei hypi eikä pompi, mikä oli ennen ongelma.
VeikkausTV: Ääni toimii koko ajan ok, kuva pysähtyy kymmenen sekunnin välein pariksi sekunniksi
Koitappa tyhjentää välimuisti ja kokeilla sitten uudestaan. Mulla äsken juuri samat ongelmat, mutta välimuistin tyhjäämisen jälkeen pelaa hienosti.VeikkausTV: Ääni toimii koko ajan ok, kuva pysähtyy kymmenen sekunnin välein pariksi sekunniksi
Voi auttaa tuokin, mutta omalla kohdalla oli samat ongelmat ja alkoi tällä kertaa toimimaan tekemättä mitään.Koitappa tyhjentää välimuisti ja kokeilla sitten uudestaan. Mulla äsken juuri samat ongelmat, mutta välimuistin tyhjäämisen jälkeen pelaa hienosti.