Mistä tämä laatu vaihdetaan? Kun olen aika peukalo keskellä kämmentä näissä tietokone hommissa.Vaihda laatu "normaaliksi" eli siihen paskaan laatuun, sen jälkeen ei pätki kuvakaan. Toki eihän tuota mielellään katsele.
Mistä tämä laatu vaihdetaan? Kun olen aika peukalo keskellä kämmentä näissä tietokone hommissa.Vaihda laatu "normaaliksi" eli siihen paskaan laatuun, sen jälkeen ei pätki kuvakaan. Toki eihän tuota mielellään katsele.
Vaihda laatu "normaaliksi" eli siihen paskaan laatuun, sen jälkeen ei pätki kuvakaan. Toki eihän tuota mielellään katsele.
Ei vaikuta mitään tuo vaihtaminen. Kaikilla selaimilla, kahdella eri versiolla flashplayeria kokeiltu (toisella toimi edellinen urpostriimi normisti), kolmella koneella ja sama jatkuu. Veikkaustv:stä näkyy peli normisti.No täällä kyllä pätkii kaikilla laaduilla, kaikilla selaimilla ja kahdella eri koneella. Ei vaikuttanut tuo laadun vaihtaminen toissapäiväiseenkään paskaan.
Käsittömätöntä skeidaa! Soitin Urholle, jonotin kanssa noin 15 minuuttia. Vika ei ole kuulemma heidän ja tätä ongelmaa ei ole kuulemma esiintynyt tänään muilla kun minulla. Turhauttavaa tällainen toiminta.
Tuo hyvityskoodi varmasti lämmittää, kun tulee on runkosarja taputeltu ja pleijarit näkyvät nelosen maksukanavalla... siinä sitten koripalloa tai formulaveneitä koodilla katselet :)Sama pätkiminen jatkuu täälläkin... Maalikin tuli juuri, en vaan nähnyt sitä. Hienoa touhua kerrassaan, oli kyllä viimeinen sijoitus tohon saatanan lafkaan. Saas nähdä saisiko tästä matsista edes hyvityskoodia niin kuin viime matsista.
Uusi vika urholta: Ääni soljuu moitteetta normaalisti, mutta kuva pysähtyy noin 10 sekunnin välein sekunniksi, tämä siis Ässät - Tappara pelistä.
Pitkästä aika minulla ongelmia urhon kanssa.
No niin, päätössummerin jälkeen rupesi toimimaan! Hyvä Urho!
Jyppilässä 8 sekunttia ennen loppua - juhuuuu!!!!No niin, päätössummerin jälkeen rupesi toimimaan! Hyvä Urho!