Siis miten tuota kautta mukamas saa tuon toimimaan? Ihan sama lopputulos minulla.
Painoin listen nappia ja kuuluu (VLC-soitin).
Siis miten tuota kautta mukamas saa tuon toimimaan? Ihan sama lopputulos minulla.
Painoin listen nappia ja kuuluu (VLC-soitin).
Listen nappia? Mistä?
Yläosan harmaassa paneelissa keskellä.
Miltäköhän kanavalta liigakarsintaottelut näkyvät vai näkyvätkö miltään? Oliko joskus niin, että liigajoukkueen kotimatsit tuli yhdeltä kanavalta ja mestisjengin kotimatsit toiselta?
Miltäköhän kanavalta liigakarsintaottelut näkyvät vai näkyvätkö miltään? Oliko joskus niin, että liigajoukkueen kotimatsit tuli yhdeltä kanavalta ja mestisjengin kotimatsit toiselta?
Mikäs läppä se on muuten ylipäätään, että "suurella ja mahtavalla" Jokereilla ei ole minkäänlaista radioselostusta vieras/kotipeleistä? Oliko se pari vuotta sitten, kun Radio City selosteli ainakin Jokerien vierasmatsit? Nythän City on taas tullut takaisin, joten mites Kekäkäinen, soittoa sinne suuntaan?
Vai onko "suuri ja mahtava" Jokerit pudottamassa kunnon pommia ja perustaa suoraan oman TV kanavan ensimmäisenä suomessa! ...sit mä heräsin.
HIFK:n peliä ei taida tänään tulla radiosta, vai tuleeko? Mikä radiotaajuus (MHz) YLE Puheella on Kouvolan alueella?