No voi harmi. Ilves teki maalin ja streamikään ei toimi, olisi kiva edes kuunnella vaasalaisten meininkiä.
Ja miksei Tampereen paikallisradiossa selosteta tätä peliä, kysyn vaan?
striimi tais kaatua. itse olin linjoilla mutta hiljaiseki meni just. taitaa olla kapasiteettiongelmia. hienosti on taas tekniikka hoidettu.
957 on tappararadio.
Mitä paskaa? UrhoTotalin ennakkohöpinät ei oo vieläkään käynnistyneet? ja kello on jo 18.27
Mitä paskaa? UrhoTotalin ennakkohöpinät ei oo vieläkään käynnistyneet? ja kello on jo 18.27
Minulla on hämärä muistikuva, että sama ongelma oli viime tai toissakaudella samaan aikaan. Ehkä Urholle tuli vaan yllätyksenä kesäaikaan siirtyminen?Urho Total vielä talviajassa, vai miksei näy kuin logo? Minuutti aikaa pelien käynnistymiseen, prkl!
Minulla on hämärä muistikuva, että sama ongelma oli viime tai toissakaudella samaan aikaan. Ehkä Urholle tuli vaan yllätyksenä kesäaikaan siirtyminen?
Sain yhteyden Soneran vikailmoituspalveluun, josta kerrottiin, että eivät vielä tiedä onko vika heillä, vai lähettäjän (Urho) päässä. Vikaa kuitenki selvitetään ja korjataan heti, kun tiedetään, mitä korjata...