Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 257
  • 5 139

Menace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Heki, sympatiat Tapparalle
striimi tais kaatua. itse olin linjoilla mutta hiljaiseki meni just. taitaa olla kapasiteettiongelmia. hienosti on taas tekniikka hoidettu.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
ei toimi mullakaan tuo radio Vaasa.. Tampereen paikallisradio ei ole vaivautunut edes tekeen selostusta tästä pelistä.. olis kyllä voinut kun ei näy edes telkkarista..
 

Menace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Heki, sympatiat Tapparalle
striimi tais kaatua. itse olin linjoilla mutta hiljaiseki meni just. taitaa olla kapasiteettiongelmia. hienosti on taas tekniikka hoidettu.

vaasalaiset eivät osanneet tätä hoitaa. kannattaisko laittaa joku yläraja eikä päästää kaikkia linjoille jolloin koko striimi kaatuu.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ne kenellä ottelu näkyy, niin miltäs Ilvespelureiden kehonkieli näyttää maalien jälkeen? Juhlitaanko niitä railakkaasti, vai heitetäänkö pakolliset yläfemmat? Vai ei mitenkään?
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Oletteko yrittäneet sitä striimiä uudemman kerran? Ei se minultakaan ekalla yrittämällä startannut, mutta kun starttasi, on toiminut täysin ongelmitta. Ei nyi.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huhhei, olipas todella, siis todella rasittava paikallisselostaja Espoossa. Muuten ehkä kestäisi mutta selostus muuttuu rääkymiseksi kun liikaa innostuu.
 

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Urho Total vielä talviajassa, vai miksei näy kuin logo? Minuutti aikaa pelien käynnistymiseen, prkl!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä tämäkään yllätä. Saisivatkohan jossain välissä toimimaankin..
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä vittua Urho???!! Sen vielä sulattaa, että nettilähetys ei aina toimi mutta että kaapelissa vikaa...
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Urho Total vielä talviajassa, vai miksei näy kuin logo? Minuutti aikaa pelien käynnistymiseen, prkl!
Minulla on hämärä muistikuva, että sama ongelma oli viime tai toissakaudella samaan aikaan. Ehkä Urholle tuli vaan yllätyksenä kesäaikaan siirtyminen?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Minulla on hämärä muistikuva, että sama ongelma oli viime tai toissakaudella samaan aikaan. Ehkä Urholle tuli vaan yllätyksenä kesäaikaan siirtyminen?

Joo muistan kanssa hämärästi. Lähti pelaamaan muistaakseni silloin toisessa erässä.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Sain yhteyden Soneran vikailmoituspalveluun, josta kerrottiin, että eivät vielä tiedä onko vika heillä, vai lähettäjän (Urho) päässä. Vikaa kuitenki selvitetään ja korjataan heti, kun tiedetään, mitä korjata...

Edit: KalPa-Blues alkoi jo pelittää.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sain yhteyden Soneran vikailmoituspalveluun, josta kerrottiin, että eivät vielä tiedä onko vika heillä, vai lähettäjän (Urho) päässä. Vikaa kuitenki selvitetään ja korjataan heti, kun tiedetään, mitä korjata...

Katsotaan vaan niin 19.20 alkaa näkymään.... stanan amatöörit ja kellon siirtäminen!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Nyt näkyy ainakin jo Jyväskylän ottelu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös