Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Chelsea on Cityn Cole Palmerin perässä. Tämä olisi aika kova haku onnistuessaan
Aika paljon näyttää maksavan potentiaali... mutta näinhän se nykyään menee Valioliigassa.
Chelsea on Cityn Cole Palmerin perässä. Tämä olisi aika kova haku onnistuessaan
Aika paljon näyttää maksavan potentiaali... mutta näinhän se nykyään menee Valioliigassa.
Siinä kalpenisi Caicedosta maksettu summa aivan lakanaksi, Foden kun taitaa olla arvokkain englantilaispelaaja maailmassa. Mutta jos pointti oli että ansaitsisi pelata viikosta toiseen avarissa, niin ehdottomasti samaa mieltä.Ihannemaailmassa laittaisin kaikki rahat keskelle ja pyrkisin saamaan Fodenin Citystä. Ei toki tule tapahtumaan, mutta hieman menee hukkaan tuolla Pepin rotaatiossa.
Pidätkö tätä oikeasti kalliina? Odotin itse, ettei pelaaja ole missään tapauksessa myynnissä, koska kyseessä Englannin yksi kirkkaimmista tulevaisuuden tähdistä.Aika paljon näyttää maksavan potentiaali
Perustele? Itse pidän tätä lähtökohtaisesti aivan käsittämättömänä hankintana, jopa selvästi paskempana kuin Antonyn Ajax ->United -siirtoa.Olisi kelvannut Unitediinkin ihan helvetin hyvin
Vähän late bloomer, koska isot huhut alkoivat pyöriä vasta viime vuonna, ja hinta on tietysti korkea, kun ei ole avauksen pelaaja. Mutta.Perustele? Itse pidän tätä lähtökohtaisesti aivan käsittämättömänä hankintana, jopa selvästi paskempana kuin Antonyn Ajax ->United -siirtoa.
Noh, City tosin harvoin ostelee häviävää arpaa, mutta vaikka olisi siirtynyt 15 millillä niin ei olis menny omaan järkeen mitä annettavaa Nunesilla voi Citylle olla?
Nojoo näinhän se on! :DPs. Antonya ei pidettäisi niin huonona hankintana jos hän ei olisi aina avauksessa, vaan pelaisi vaihtopelaajana (eikä olisi maksanut niin paljoa).
Mmjoo, mutta pointti olikin siinä, että normaalisti tuollaiset pelaajat ovat pari vuotta opiskelemassa kovempaa tasoa vaihtopelaajina. Antony maksoi, koska Unitedilla oli paniikki eikä Ajaxin tarvinnut myydä - ei siis yksin potentiaalin takia. Avarissa hän taas on siksi, että Sancholla oli masennusajanjakso ja koska ten Hag on aika jääräpäinen.Mutta kun hankittiin poskettomalla summalla avauskokoonpanoon eikä halvalla hinnalla penkille jonkun paremman taakse, niin siinä on pari aika isoa tekijää hankinnan hyvyyttä miettiessä.
Olen eri mieltä sikäli, että ei ilmaissiirto tai pieni palkka hänestä sen sopivampaa pelaajaa ten Hagin Unitediin tekisi. Pallollahan hän on hyvä, mutta puolustamaan huono sikäli ettei osaa skannata joten sijoittuminen on surkeaa. Tuota taitovajetta ei kompensoisi vaikka maksaisi Unitedille pelaamisestaan.Maguirekin olisi hyvä hankinta, jos olisi tullut ilmaisella siirrolla, pelaisi verkkaripalkalla ja pallo pysyisi muuallakin mukana kuin muovipussissa.
Siinä kalpenisi Caicedosta maksettu summa aivan lakanaksi, Foden kun taitaa olla arvokkain englantilaispelaaja maailmassa. Mutta jos pointti oli että ansaitsisi pelata viikosta toiseen avarissa, niin ehdottomasti samaa mieltä.
Kyllä aivan varmasti onkin. Tai no Bellinghamin reaaliarvo saattaa olla korkeampi. Palmerin hintalappuun saa lyödä 100 miljoonaa päälle, jotta pääsisi edes neuvottelupöytään Fodenista ja tuskin olisi edes myynnissä. Sinänsä turha nosto itseltä.
Nyt varmistui Cole Palmerin siirto.
Toney sitten tammikuussa ja tässäkin on taustalla kytköksiä Chelseaan liittyen.
Outoa nähdä Hendrickin hankinnan yhteydessä puhuttavan kisasta.
Todella nopeasti. Itse olin vielä huhu-neuvotteluvaiheessa, niin tuli vähän puskista kun tuo uutinen lävähti. Palmerille varmasti hyvä, koska uskon, että helpompi saada peliaikaa ja valloittaa avauksen paikka kun Cityssä se on todella hankalaa. Oikeastaan toivoisi samaa kohtaloa Fodenille, jos ei kohtapuoliin ala saamaan sitä avauksen paikkaa Cityssä.Hommahan eskaloitui nopeasti.
Ihan hyvää analyysia. Omasta mielestäni toki Gravenberch ei ole edes kovin hyvä prässäämään lepsun intensiteettinsä ja jalkatyönsä takia. Aika puolivillaista ja ylimielisyä löntystelyä on miehen pelaaminen. Lisäisin vielä sen Gravenberchin suurimman ongelmakohdan eli aivan lapasmaisen asenteen. Pelaa niin miedolla liekillä ja löysällä intensiteetillä, että jo se yksistään on syy olla peluuttamatta häntä. Sääli, koska potentiaali hänessä kyllä on suuri. Jos Gravenberch muistuttaa pelityyliltään jokseenkin Pogbaa, niin kyllä muistuttaa valitettavasti lepsun asenteensakin osalta. Ja sitten annetaan koko kausi läpi haastatteluita, kun vastuuta ei tule. Köyhän miehen Pogba-doppelgänger.Liverpool on hankkimassa Gravenberchin Bayernista. Onneksi en ole Liverpoolin fani, koska tässä haisee nyt aika kovasti virhe, eniten siksi, että Gravenberch ei ole ollenkaan sitä, mitä Liverpool tarvitsee, ja toisekseen Gravenberch ei ole mitenkään erityisen hyvä omassa roolissaan.
Toisin sanoen, Liverpool tarvitsisi puolustavan keskikenttäpelaajan (kaikella kunnioituksella, mutta Endon lisäksi!), ja pallovarmuutta keskikentän pohjalle - siis syöttelyä, kuljetuksia, prässinkestävyyttä, kykyä vastaanottaa pallo selkä maaliin päin ja kääntyä jne. Gravenberch on 10-8-hybridi, jonka vahvuus on prässäämisessä ja hyökkäysalueen syötöissä, mutta jonka heikkouksiin kuuluvat pallon vastaanottaminen ja kuljetukset. Niin, ja Szobozlai ja Mac Allister ovat molemmat parempia siinä, missä Gravenberch on hyvä.
Ehkä kaikkein eniten kertoo se, että Tuchel jätti Gravenberchin penkille, koska tällä ei ole likimainkaan riittävää puolustusosaamista.
Jos Pool Gravenberchin hankkii, niin nostan kyllä kädet pystyyn ja totean etten tajua ollenkaan. Saapa nähdä.
Ilmeisesti Bayernin ajalta juuri näin. Itse olen nähnyt vain hajaotteluita, mutta ne, sekä tilastot ja raportit kyllä puoltavat tätä näkemystä. Ajaxin aikanaan taas kyllä prässäsi, ja pallonriistotilastot (sekä suorat että aiheutetut) olivat ihan hyviä.Omasta mielestäni toki Gravenberch ei ole edes kovin hyvä prässäämään lepsun intensiteettinsä ja jalkatyönsä takia. Aika puolivillaista ja ylimielisyä löntystelyä on miehen pelaaminen. Lisäisin vielä sen Gravenberchin suurimman ongelmakohdan eli aivan lapasmaisen asenteen. Pelaa niin miedolla liekillä ja löysällä intensiteetillä, että jo se yksistään on syy olla peluuttamatta häntä.