Niin, nyt arvioitiin niitä lähtökohtia. Se on harmillista, että Tripier ei kerinnyt pelaamaan kevätkaudella kuin seitsemän peliä Newcastlen paidassa (Ticon paidassa syyskaudella yht. 18 peliä), mutta sen mitä itse niitä matseja näin niin Tripier osoittautui heti vahvistukseksi. Ja sori jos "vuosiksi" sanan käyttö oli väärin niin korjataan, että vahvistus useiksi vuosiksi (esim. 3 vuotta on on sitä).
Olen ihan samaa mieltä, että touhu alkaa jo mennä noloksi. Katsotaan lisäksi maailmaa nyt ihan eri näkökulmasta. En muista Valioliigasta laitapuolustajaa joka olisi ollut 35 vuotiaana pelillisesti hyvä vahvistus joten en ihan heti usko sellaista lähivuosina näkeväni. Sinähän argumentoit tällä väitteellä, että "minunkin pitäisi tämä näin nähdä". Omaan silmään erittäin ylimielinen argumentointi, olisit nyt vaikka antanut esimerkin laitapuolustajasta joka on tuon ikäisenä Valioliigassa ollut vielä hyvä pelillinen vahvistus ja kertonut miksi Trippier olisi myös tätä sen sijaan, että ryhdyt ylimielisesti painostamaan ja vähättelemään toisenlaista näkökulmaa.
Kyllä minulla on ääribayesilaisia ajatuksia, joten olen hyvin valmis kuulemaan hyvinkin avaria ennusteita tulevasta. Kuitenkin näissä ennusteissa tai tässä tapauksessa julistuksissa pitäisi nyt jonkinlainen realismi pitää mukana, varsinkin jos niiden avulla kohdistaa kaltaistasi dissaamista toista kirjoittajaa kohtaan.