Hah, vittujee! John Smithiin ostin lauantaille siis lipun Insomniumin vuoksi, Amorphis siinä kyljessä. No nyt on ohjelma julki, ja jumankekka siellä soittelee toiveeni mukaisesti myös Solstafir ja Bloodred Hourglass lauantaina! Mokoma myös, mikä kelpaa aina, Viikate ja Jinjerkin. H.E.A.T ei sano mitään ja Monroe saa vedellä omiaan. Mutta tuo nelikko Mokoman kera on kyllä todella kova setti mulle!
Minulla olisi juhlavuosi, kun tänä vuonna tulee kuluneeksi 25 vuotta ensimmäisestä Ruisrockista ja 20 vuotta ensimmäisestä Provinssista. Olivat hienoja kokemuksia, yleisö keskittyi bändien kuuntelemiseen eikä pystykuvavideon kuvaamiseen kännykällä.
On alkanut ihmetyttämään kun silmien eteen tulee mainoksia ties mistä pikkupaikkakuntien festareista, joista en ole kuullutkaan, ja joissa on kuitenkin osa näistä Suomen isohkoista festariartisteista, sekä usein jopa joku ulkomaalainenkin esiintyjä - ellei muutamakin. Onko näitä nyt tullut kuin sieniä sateella yrittämään ja löytyykö näille kaikille tarpeeksi kävijöitä?
Kyllä kyllä, siksi tuntuukin kummalta että moisella alalla on buumia. Joku Ruisrock vanhaan perinteiseen tyyliin pari kesää kaatosadetta, niin voisi olla vähän eri kysyntä sielläkin lipuista.Festareita tulee ja menee. On monesta asiasta kiinni, riittääkö kävijöitä: mitä muuta tarjontaa/tekemistä samana viikonloppuna, millainen sää, onko kavereita menossa jne. Useimpien festarien kohdalla suurin osa ihmisistä tekee päätöksen samalla viikolla.
Festareita tulee ja menee.
South Park luovutti eikä yritäkään järjestää mitään. Taustalla oleva Nelonen Media jyrää markkinat Radio Rockin voimalla tasapaksuksi jonenikulaäijälätinäksi.
South Park Tampere | South Park Tampere
South Park luovutti eikä yritäkään järjestää mitään. Taustalla oleva Nelonen Media jyrää markkinat Radio Rockin voimalla tasapaksuksi jonenikulaäijälätinäksi.
South Park Tampere | South Park Tampere
Ihan mielenkiintoista asiaan liittyvää Nelosen Median toimintaperiaatteista.:
IL-Analyysi: Onko Suomeen syntynyt musiikkihirviö?
Suosittelen edelleenkin niitä Keski-Euroopan kenttiä tämmöisenkin paskan väistämisen vuoksi. Pitäisikö valtion muuten puuttua liian määräävään asemaan markkinoilla ja pilkkoa Nelonen Media?
Jinjer on ollut nyt lähemmän tutustumisen kohteena. On tämä bändi ollut eri soittolistalla, mitä Spotifysta löytyy, mutta jotenkin se on mennyt taustamusana aiemmin. Tuossa pari päivää sitten työkaveri kehotti katsomaan Piscesin, ja kun vielä heitti linkin, tsekkasin pois. Ja jumankauta, jotenkin oli mennyt ohitse, että se muija vetää kokonaan itse kaikki murinat ja muut! Todella kovaa settiä, eikä kyllä jää ynnä muita sijoille, vaan tekee tuosta John Smithin lauantaista jo todella kovan - Insomnium, Solstafir, Bloodred Hourglass, Amorphis, Jinjer, Viikate. Ja sitten vielä se, että Tanya vai mikä se nyt on, kestää katseen erittäin hyvin. Pitänee pyrkiä eturiviin.Hah, vittujee! John Smithiin ostin lauantaille siis lipun Insomniumin vuoksi, Amorphis siinä kyljessä. No nyt on ohjelma julki, ja jumankekka siellä soittelee toiveeni mukaisesti myös Solstafir ja Bloodred Hourglass lauantaina! Mokoma myös, mikä kelpaa aina, Viikate ja Jinjerkin. H.E.A.T ei sano mitään ja Monroe saa vedellä omiaan. Mutta tuo nelikko Mokoman kera on kyllä todella kova setti mulle!
No nyt on nuo kaksi plus joukko muita julkaistu. Onhan tuo Suomen oloissa ihan kova festari, ei vain ole mitään omaan makuun todella kiinnostavaaToki tuolla Rockfestissä (julkasemattomia taitavat olla ainakin Dream Theater & Lordi) on ihan kova kattaus
No nyt on nuo kaksi plus joukko muita julkaistu. Onhan tuo Suomen oloissa ihan kova festari, ei vain ole mitään omaan makuun todella kiinnostavaa
Kyllähän miun mielestä Maxim Reality on aina ollut yhtä kova nokkamies kuin Flintikin ja Liam se musiikin luoja, että siinä mielessä ajateltuna teoriassa miksei. Mutta ehkä joku muistokonsertti, tai konserttien sarja ja sitten pillit pussiin.Prodigystä puheenollen, mitä päättivät tehdä nyt bändin kanssa? Ilmeisesti ainakin joku kiertue on siis peruttu, jos eivät Suomeen tule. Mutta jatkavatko tulevaisuudessa ilman Keithia? Ei ole osunut silmiin uutisia.
Nyt starttaa Sideways, mulle kovimmat setit tänä vuonna. Jos tääl on joku jatkislainen nii hit me up, otetaa vaiks gt:t.
Punkkia, indiee ja suomiräbää. Mulle siis täydellinen.
Sideways on järjestetty jo aika montakin kertaa. 2015 järjestetty ekan kerran.Mulle selvis eilen, että:
1) on olemassa festarit nimeltä Sideways
2) ne alkaa tänään
3) ne järjestettiin ekaa kertaa jo viime vuonna
4) siellä esiintyy tänään Nas - olen fani
5) siellä esiintyy huomenna Uncle Acid & The Deadbeats - olen fani
Mä asun bissenmittaisen kävelymatkan päässä Nordikselta. Missä vitussa ja koska tätä festaria on mainostettu?!
Nasin olen nähnyt kerran ja Uncle Acidin kolme kertaa. Olisin enemmän kuin mielelläni ollut paikalla tälläkin kertaa..
Kaikille vittu kenkää saatana.
Viidettä kertaa tämä jo käynnistyi... Somessa ainakin on mainostettu, paljon.ne järjestettiin ekaa kertaa jo viime vuonna
Sideways on järjestetty jo aika montakin kertaa. 2015 järjestetty ekan kerran.
Viidettä kertaa tämä jo käynnistyi... Somessa ainakin on mainostettu, paljon.