Kesän 2013 NHL Fantasy Draft

  • 21 312
  • 301

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Olisiko reilua, että Colorado saisi varata uudelleen jo Vancouveriin varattuja pelaajia ?

Avalance kun kerta pääsi mukaan nyt vasta nettiongelmien vuoksi ja Canucks joutui jättämään leikin kesken.

Vancouverin varaukset:
Erik Karlsson
Antti Niemi
Mike Ribeiro
Pierre-Alexandre Parenteau
Andrew Ladd

Itselle tämä ainakin sopii ja saisi Coloradokin hieman iskukykykyisemmän joukkueen. :)

Tai vaihtamaan allaolevasta listasta ylläoleviin.

Rästit, Colorado:

1. kierros: Brad Boyes
2. kierros: Andy Greene
3. kierros: Brendan Gallagher
4. kierros: Tyler Bozak
5. kierros: Tomas Kopecky
6. kierros: Devan Dubnyk
7. kierros: Jannik Hansen
8. kierros: Jonas Hiller
9. kierros: Saku Koivu
10. kierros: Matt Cullen
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olisiko reilua, että Colorado saisi varata uudelleen jo Vancouveriin varattuja pelaajia ?

Avalance kun kerta pääsi mukaan nyt vasta nettiongelmien vuoksi ja Canucks joutui jättämään leikin kesken.

Vancouverin varaukset:
Erik Karlsson
Antti Niemi
Mike Ribeiro
Pierre-Alexandre Parenteau
Andrew Ladd

Itselle tämä ainakin sopii ja saisi Coloradokin hieman iskukykykyisemmän joukkueen. :)

Tai vaihtamaan allaolevasta listasta ylläoleviin.

Rästit, Colorado:

1. kierros: Brad Boyes
2. kierros: Andy Greene
3. kierros: Brendan Gallagher
4. kierros: Tyler Bozak
5. kierros: Tomas Kopecky
6. kierros: Devan Dubnyk
7. kierros: Jannik Hansen
8. kierros: Jonas Hiller
9. kierros: Saku Koivu
10. kierros: Matt Cullen

Kyllä ainakin mulle sopii. Loppupeleissähän tämä ei vaikuta kehenkään muuhun, kuin Coloradoon itseensä. Eli periaatteessa syntyisi yhdistelmäjoukkue Colorado Canucks... :)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Itselle tämä ainakin sopii ja saisi Coloradokin hieman iskukykykyisemmän joukkueen. :)

Tai vaihtamaan allaolevasta listasta ylläoleviin.

Suomennettuna Colorado varasi sellaiset kymmenen pelaajaa, joista suuri osa oli sinunkin listallasi ja havittelisit niitä. No ei, en tiedä.

Mielestäni ei mitään Karlssoneja tai muita. Eihän noista suuri osa olisi edes valunut Coloradon myöhäisille vuoroille. Olisiko se sitten reilua?
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Olisiko reilua, että Colorado saisi varata uudelleen jo Vancouveriin varattuja pelaajia ?

Sopii muuten, mutta mitä noille Coloradon varaamille pelaajille tehdään? Voidaanko niitä vain pudotella tuonne uudestaan vapaiksi, vaikka osa pelaajista olisi voinut kelvatakin tämän kierroksen aikana muihin joukkueisiin?
 

Ralph

Jäsen
Sopii mulle, mutta mitä noille Coloradon varaamille pelaajille tehdään? Voidaanko niitä vain pudotella tuonne uudestaan vapaiksi, vaikka osa pelaajista olisi voinut kelvatakin tämän kierroksen aikana muihin joukkueisiin?

Itse olisin ainakin juuri ottanut Coloradon varaaman pelaajan, olisi tylsää jos se nyt sitten olisikin taas vapaana. Eli mielestäni Vancouverin viisikko saa jäädä Vancouveriin, Colorado menee niillä jotka varasi.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Nuo varatut pelaajat ainakin pysyy Coloradossa. Jos joku tämmönen säätö, niin Colorado saa käyttää tulevia vuorojaan Vancouverin pelaajiin halutessaan.?
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Nuo varatut pelaajat ainakin pysyy Coloradossa. Jos joku tämmönen säätö, niin Colorado saa käyttää tulevia vuorojaan Vancouverin pelaajiin halutessaan.?

Sinänsä idea on ihan hyvä, mutta Colorado sai nyt suhteellisen paljon hyviä syvyyspelaajia Canucks pelaajien lisäksi. Okei, näillä voi täyttää vain 3-4 ketjut, mutta etu on melkoisen suuri kuitenkin.
 

Ralph

Jäsen
Nuo varatut pelaajat ainakin pysyy Coloradossa. Jos joku tämmönen säätö, niin Colorado saa käyttää tulevia vuorojaan Vancouverin pelaajiin halutessaan.?

Miksi ei haluaisi? Eli käytännössä Colorado on jo varannut 15 pelaajaa, vaikka juuri alkoi kierros numero 11.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Miksi ei haluaisi? Eli käytännössä Colorado on jo varannut 15 pelaajaa, vaikka juuri alkoi kierros numero 11.

Näinpä juuri. Jos mahdollisuus on, totta kai käytän sen. Mutta päättäkää te, olen jäävi sanomaan asiaan mitään.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Minulle käy että Colorado saa noi Vancouverin varaamat pelaajat, jos hän luopuu noista itse varaamistaan pelaajista. Liian paljon etua, jos hän saa ton tason syvyyspelaajat riveihinsä.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Se on hyvä, että ehdotus herättää mielipiteitä!

Tuntuu vaan jotenkin typerältä, että änärin kärkipuolustajiin kuuluva Karlsson ei löytyisi mistään joukkueesta.
Paras vaihtoehto olisi tietenkin se, että Canuksille löytyisi uusi GM nopeasti.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Totta, en ajatellut loppuun tota.

Eihän se mua haittaa vaikka syvyyspelaajia tuosta tippuis, mutta ne jotka on varanneet Coloradon rästi-pommin jälkeen kokevat tältä osalta vääryyttä.
 

Ralph

Jäsen
Tuntuu vaan jotenkin typerältä, että änärin kärkipuolustajiin kuuluva Karlsson ei löytyisi mistään joukkueesta.

Ei olisi ensimmäinen kerta, kun joku on jättänyt leikin kesken, ja ennenkin nämä hyvät pelaajat ovat jääneet keskeneräiseen jengiin.

Mielestäni Colorado menee niillä jotka varasi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Juu, olisi perseestä niiden kannalta jotka ovat varanneet jo tuon kymmenen pelaajan listan jälkeen. Ei mitään kompensaatioita, ei voi mitään jos on sähkökatko, life is.
 
Viimeksi muokattu:

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Juu, olisi perseestä niiden kannalta jotka ovat varanneet jo tuon kymmenen pelaajan listan jälkeen. Ei mitään kompensaatioita, ei voi mitään jos on sähkökatkö, life is.

Jep, en syytä ketään, en edes itseäni tällä kertaa. Näillä mennään tällä kertaa, ei säälipisteitä!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kellään halukkuutta treidata 11. kierroksen pickiään minulle? Muutenkin tämän päivän pickejä ottaisin mieluusti vastaan ja treidaisin huomisen varaukseni pois! Kyselkää.

Eli suomeksi ainakin SJS pickit 12, 13 ja 14 ovat kaupan!
Edit: minulla on myös Bostonin 13. kierroksen pick, senkin saa mukana.

Voin sanoa, että lähtee todella halvalla.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
SJS ja COL kaupoilla, kun Sharks-GM kauppaa huomisen vuoronsa pois:

COL antaa: 12th & 15th
SJS antaa: 13th (SJS) ja 13th (BOS)

LostHorizon kuitannee.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kauppaan vielä 14. kierroksen vuoroani (SJS).

Minulta 14th & 17th, sinulta 15th & 16th. Kiinnostaako, anyone?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös