Kesän 2013 NHL Fantasy Draft

  • 21 405
  • 301

Ralph

Jäsen
Toinen heti perään:

To PHI:
- 18th NSH
- 19th NSH

To NSH:
- 17th PHI
- 20th PHI

Sovittu tämäkin.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Vahvistan molemmat kaupat Phillyn kanssa.

Neljä varausta ysille jo, tänne saa tarjota loputkin sen kierroksen varaukset :) mitään ei enää ole antaa takaisin tosin!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Treidi Bostonin kanssa:

BOS antaa: Semin + 13th <-> SJS antaa: 7th + 8th
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Chicago hakee tällaista treidiä:

Hawkseilta: 9th (30.) + 10th (1.) + 13th (30.)

Sinulta: 9th (1-15)+ 10th (15-30) + 14th

EDIT: Eli haluaisin 9. kierroksella treidata ylöspäin. Vaivan palkkana saisit vielä tuon 13. kierroksen varauksen vaihdossa 14. kierroksen varaukseen.

EDIT2: Olen toki avoin myös muunlaisille ehdotuksille (kuten 9+12<->10+11), mutta tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen.
 
Viimeksi muokattu:

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Vittumaisinta on, kun ei vastaa mitään toisten yksitysviesteihin, aika munatonta.

Tajuatko että osa hoitaa varauksiaan mobiilisisti kämäisellä kännykällä? Ei siinä ehdi saati ole haluja alkaa vastailemaan vaihtoehdotuksiin, jotka ovat omalta kannalta saman tekeviä (+\- 0). Kaikkien kannalta paras ratkaisu on listat. A) Varauslistan teko vie vähemmän aikaa sinulta kuin treidispämmäys B) muut säästyvät tältä treidispämmäykseltä.
 

Ralph

Jäsen
Tajuatko että osa hoitaa varauksiaan mobiilisisti kämäisellä kännykällä?

Nimet Simmonds ja Bogosian pystyt kännykällä kirjoittamaan varausketjuun, muttet yksityisviestiin kahta kirjainta: "Ei".

Varauslistat on paljon hankalampi homma kuin treidit, jotka ovat myös erittäin hankalia.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Carolinan 12th ja 13th olisi kaupan.

Olisiko jollakulla kiinnostusta kauppaan:

CAR 12th + 13th -> sinulle
10th+ 16th -> minulle
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mä myyn kaiken. Ens kierroksen puolenvälin paikkeilla mulla on oma ja nashvillen vuoro, saa tarjota pickejä ja/tai maalintekijää.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Nimet Simmonds ja Bogosian pystyt kännykällä kirjoittamaan varausketjuun, muttet yksityisviestiin kahta kirjainta: "Ei".

Varauslistat on paljon hankalampi homma kuin treidit, jotka ovat myös erittäin hankalia.

Halusin vain hoitaa varaukseni pois alta. En vastailla treidiehdotuksiin, jossa tarjotaan minun 7 #1, 10 #30 ja sinun 8 #29 9 #2.

Kaikkihan (vähänkään pidempään näissä mukana ollut) sen tajuaa, ettei tuossa ole minun kannalta mitään järkeä.

Lista on helvetin yksinkertainen. Senkus huikkaat foorumilla, että nyt tarvitaan joku ottamaan lista, minuutti, joku sanoo että tänne vaan, minuutti, ja olet lähettänyt avuliaalle käyttäjälle listan kera jokusen nimen (sisältäen pari varmasti varaushetkellä vapaata). Tadaa.
 

Ralph

Jäsen
Halusin vain hoitaa varaukseni pois alta. En vastailla treidiehdotuksiin, jossa tarjotaan minun 7 #1, 10 #30 ja sinun 8 #29 9 #2.

Kaikkihan (vähänkään pidempään näissä mukana ollut) sen tajuaa, ettei tuossa ole minun kannalta mitään järkeä.

Joo, yhteenlaskettuna varausnumerot molemmat saa saman verran, aivan järjetön. Listan tekeminen ei tapahdu sekunnissa ja sitten huomaan, että kaikki listani pelaajat ehti mennä ja varaan kuitenkin rästillä. Tai sitten heitän listan lopulle pari rupupelaajaa ja saan ysikierroksella jonkun anttimiettisen. Se vasta olisi onnistunut veto.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Juu, taisin mokailla treidien kanssa. Kannattaisi ehkä käydä tarkistuttamassa näkö, vaikka viime lääkärintarkastuksessa se oli priimaa.

Etsiskelisin kahdeksannelle kierrokselle varausta. Varausvuoroja vastaan.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Juu, taisin mokailla treidien kanssa. Kannattaisi ehkä käydä tarkistuttamassa näkö, vaikka viime lääkärintarkastuksessa se oli priimaa.

Etsiskelisin kahdeksannelle kierrokselle varausta. Varausvuoroja vastaan.

Mites noi lopulta meni? Missä pelaa Semin? :)
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Joo, yhteenlaskettuna varausnumerot molemmat saa saman verran, aivan järjetön. Listan tekeminen ei tapahdu sekunnissa ja sitten huomaan, että kaikki listani pelaajat ehti mennä ja varaan kuitenkin rästillä. Tai sitten heitän listan lopulle pari rupupelaajaa ja saan ysikierroksella jonkun anttimiettisen. Se vasta olisi onnistunut veto.

Katsoppa esimerkki oikeasta draftista. Mitä siellä joutuu antamaan takaisin jos haluaa nousta edea kaksi varausta ylöspäin, siis varausta ei kierrosta (jonka sinä tuossa treidissä olisit käytännössä noussut). Ehkä ymmärrät mitä ajan takaa, jos pinnistelet.

Voin kertoa, että niissä ~10 draftissa, jossa olen ollut mukana ei ole kuin ehkä kerran tai kaksi käynyt, noin että jonkulta olisi loppunut varauslistasta pelaajat kesken. Eka kerta kun kuulen, että riittävän varauslistan tekeminen olisi jonkusta vaikeaa. Ja on muuten "muutama" nimimerkki näissä drafteissa ollut mukana.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mites noi lopulta meni? Missä pelaa Semin? :)

Semin pelaa Sharksissa. Kermakastikkeen kanssa tehty treidi on voimassa, tämän jälkeen Ralph ja Kermakastike treidasivat keskenään.

Älkäähän muut treidatko kiireessä, kuten minä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ja treidiä puskee:

CAR 12, 13 & 20 -> NSH
NSH 14, 15 & 16th -> CAR

TylerDG kuitannee...

edit. korjattu Carolinan viimeinen kiekka...
 
Viimeksi muokattu:

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HUOMIO! HUOMIO!

Nötkötin maanpäälliseen elämään tuli juuri nyt sen verran hulinaa ja vilskettä, etten voi suoriutua Vancouver Canucksin GM:n toimista kunnialla joten luovutan tehtäväni sille joka ensin tahtoo sen.

Pahoitteluni.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Washingtonin kanssa tehtiin tällainen treidi:

Chicago antaa: 10th + 11th

Washington antaa: 9th + 12th

fourtyone vielä vahvistaa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Minä taas tarvitsen vuoroa 9-10 kiekalle. Tupla- tai triplaehdotuksia otetaan vastaan. Vaikka mallia SUN 9 19 20 MUN 12-14-14. Kaikki huomisen varaukset on kaupan, koska päivä menee tosiaan Vaasassa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös