Kesän 2013 NHL Fantasy Draft

  • 21 382
  • 301

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Phoenixillä haussa 1./2. sentteri. Vastineeksi tarjotaan Chris Kunitz/Dany Heatley/varausvuoroja riippuen tarjouksesta. Tehkää vaihtoehdotuksia jos kiinnostaa :)

e. Myös Brian Campbell/Joni Pitkänen liikkuvat hyvän tarjouksen tullessa
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Voin kertoa, että niissä ~10 draftissa, jossa olen ollut mukana ei ole kuin ehkä kerran tai kaksi käynyt, noin että jonkulta olisi loppunut varauslistasta pelaajat kesken. Eka kerta kun kuulen, että riittävän varauslistan tekeminen olisi jonkusta vaikeaa. Ja on muuten "muutama" nimimerkki näissä drafteissa ollut mukana.

Mulla on pari kertaa pelkästään itsellä loppunut varauslistasta pelaajat, myös niin että olen varannut toisen listalta. Ja olen myös huomannut, että yleisin treidi on mallia 1&4 <> 2&3 eli molemmille yhtä paljon.

Mutta en ala listoja kokoamaan. Yliarvostettua, olen sen vanhoista drafteista huomannut. Nykyään varailen vain sen joka milloinkin tuntuu parhaimmalta, heitän vain päästä.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Tarjous pöydällä, nopeaa vastausta odotetaan ;

NSH 9th + CAR 12th <-> sinun 10+11

tai

Brent Burns <-> hyvä top6-hyökkääjä
 

Ralph

Jäsen
Itse haen yhä yhtä treidä. Tarjoan 14th ja 16th vuoroani saadakseni sinulta 12th ja 18-19th, riippuen kuinka alussa 19-kierroksen varauksesi on.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jos joku kaipaa sentteriä, niin Sharksissa olisi ylimääräistä. Bergeron, J. Staal ja Desharnais ovat kaikki kaupan, tietysti ensinmainitusta otetaan kovin hinta.

Edit: laadukas maalivahti on ykkösprioriteetti.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Haluaako joku ottaa kiinni tähän: Sinulta 10 & 13 - saat vaihdossa 11 (#9 (18.05-18.10)) & 12 (#22 (21.40-21.45))?

Olen vaan just ajossa noilla kahdella kierroksella, niin en jaksais pysähdellä linja-autopysäkille näpyttelemään varauksia.
 

Ralph

Jäsen
Pahoittelen, että hoen kokoajan samaa, mutta niin paljon tarvitsen tätä treidiä. Minun on päästävä eroon varausvuoroistani kierroksilta 14. ja 16. Vaihdossa odotan vastaan:

Sinun 12. ja 19. varausvuoro
TAI
Sinun 13. ja 18. varausvuoro (huom, kierroksen 13. vuoro oltava tänään)
TAI
joku pelaaja ja 20. varausvuoro

Kuka auttaisi minua ja lähettäisi treidiehdotusta? Pelaaja voi olla kuka vain, paitsi maalivahti.
 

Ralph

Jäsen
Pahoittelen, että hoen kokoajan samaa, mutta niin paljon tarvitsen tätä treidiä.

Ihan piruuttaan kukaan ei vastaa mun ehdotuksiin, jotta saadaan mulle pari rästiä.

Minulta 14th ja 16th
Sinulta 13th ja 20th

Joko nyt joku hyväksyisi? Ehtona on, että tuo sinun 13th vuoro on tänään.
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Ihan piruuttaan kukaan ei vastaa mun ehdotuksiin, jotta saadaan mulle pari rästiä.

Minulta 14th ja 16th
Sinulta 13th ja 20th

Joko nyt joku hyväksyisi? Ehtona on, että tuo sinun 13th vuoro on tänään.

Ihan rauhassa siellä, jos vaikka tehdään diili tuosta noin.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Ihan piruuttaan kukaan ei vastaa mun ehdotuksiin, jotta saadaan mulle pari rästiä.

Minulta 14th ja 16th
Sinulta 13th ja 20th

Joko nyt joku hyväksyisi? Ehtona on, että tuo sinun 13th vuoro on tänään.

Et oo tänne ehdottanu.

Mun 13. taitaa olla tän päivän viimeinen ellen muista väärin.
Mä voin tehdä treidin jos haluat, niin ei tarvii täällä kärvistellä.
 

Ralph

Jäsen
Phoenixin 13. varaus on aiemmin, joten otan sen vastaan.

Phoenix antaa 13th ja 20th
<>
Philadelphia antaa 14th ja 16th

Näillä mennään, kiitos. Mun osalta treidit tehty ilman ihmeitä ja olen hiljaa. Rabbinaamio vahvistaa vielä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
On aikamoista, netti meni muutamaksi päiväksi, ja kärsien jouduin olemaan poissa draftista. Nyt ajattelin tulla varaamaan pahasti rästissä.

Jos oikein katsoin, 15.10-15.15 piti olla minun vuoro tänään, mutta näköjään sekin mennyt jo ohi. Numero oli 274. Noh, kevyet 10 pelaajaa varaamatta, onkohan mitään järkeä lähteä varailemaan?
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Jos oikein katsoin, 15.10-15.15 piti olla minun vuoro tänään, mutta näköjään sekin mennyt jo ohi. Numero oli 274. Noh, kevyet 10 pelaajaa varaamatta, onkohan mitään järkeä lähteä varailemaan?

Ainahan mukaan voi vielä lähteä, mutta muihin joukkueisiin on jo valittu käytännössä top6 hyökkääjät, maalivahti ja 3-4 puolustajaa, joten menestyminen on hyvin epätodennäköistä. Oma päätöksesi tämä kuitenkin on.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Saiko varata sellaisia pelaajia, joilla ei ole sopimusta nyt, mutta ovat pelanneet viime kaudella?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös