Kesän 2013 NHL Fantasy Draft

  • 21 311
  • 301

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Joukkue hylätään automaattisesti jos kokoonpano on vajaa.

Laitoin äsken näille kolmelle yksityisviestit. Jos vielä tämän päivän aikana tulee ryhdistäytymisiä, niin päästettäköön mukaan? Koska onhan tuo voinut vahingossa unohtua/jäädä ja luultavasti ennen tätä ei yv:llä ole muistutettu?
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Laitan tänään kun pääsen kotiin.
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
Onpa muuten uskomattoman vaikeaa laittaa noita joukkueita järjestykseen. Tasaisen kovia joukkueita ainakin länsi täynnä. Hyvätkin joukkueet tippuvat lähes harmillisen alas.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Olen saanut kokoonpanoni valmiiksi.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Juuri äsken sain arvosteluni tehtyä... Onko Boston ja Winnipeg tarkoituksella laitettu Läntiseen Konferenssiin? Toivottavasti ei, koska jätin ne arvostelustani pois...
 

Finneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara New York Islanders
Juuri äsken sain arvosteluni tehtyä... Onko Boston ja Winnipeg tarkoituksella laitettu Läntiseen Konferenssiin? Toivottavasti ei, koska jätin ne arvostelustani pois...

Winnipeg ainakin tarkoituksella lännessä. Pelaahan se siellä ensi kaudella. Bostonilla varmaan sama juttu, en oo tosin varma.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Onko tuo tiistai siis nyt se deadline?
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
No, saisi fourtyone nyt vahvistaa jotain, jotta saisin arviot kohdilleen...

Eiköhän mennä näillä konferenssijaoilla mitkä fortyone on laittanut. Luulisi aika monen listan menevän uusiksi, jos vielä ruvetaan jakoja vaihtamaan. Ainakin mulla menisi.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Tottakai mennään noilla mitkä äänestysketjuissa on. Olisi se nyt kummallista alkaa omin päin soveltamaan..

Pyrin toimittamaan ääneni tänään illalla, viimeistään huomenna päivällä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tottakai mennään noilla mitkä äänestysketjuissa on. Olisi se nyt kummallista alkaa omin päin soveltamaan..

Kyllä kyllä. Kummastelin vain tuota jakoa, kun ei ollut selvennetty mitenkään. Siksi ajattelin varmistaa, ettei kyseessä ole pelkkä lapsus. Toivottavasti olen nyt sitten ainoa, kuka on äänestänyt OIKEAN LÄNTISEN KONFERENSSIN joukkueita...

Yritän nyt sitten dumpata nuo jonnekin väliin vielä omissa arvioissani...
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äänet puuttuvat vielä seuraavilta managereilta:

- Kermakastike (Boston)
- Köyliön Ässä (Dallas)
- Steegil (Anaheim)
- boxmia (NY Rangers)

Tämä vuorokausi vielä aikaa lähettää äänet minulle yv:llä.
 
Viimeksi muokattu:

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Juu sulattelin yön yli ääniä. Nyt laitan viestin.

"The text that you have entered is too long (14499 characters). Please shorten it to 5000 characters long."

Loistavaa. Noh, tulee kolmena viestinä sitten.
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
Onko tulokset tulossa yöllä heti deadlinen jälkeen? Ettei tarvitse turhaan jännätä. Hienoa, jos fortyone saisit tulokset julki heti kahdeltatoista.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Jos jättää antamatta äänen, olisiko joku 20 pisteen sanktio mitään, eli karusti pisteitä pois. Vai riittääkö 20, olisiko jopa 30-40 parempi?
 

Flagger

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Columbus Blue Jackets
Kummassakin konferenssissa kolmossija tasapisteissä nykyisen tiedon mukaan. 8 joukkueen finaaliäänestys vai aletaanko ratkoa sijoja täysien pisteiden perusteella?

E: Top-8 finaaliäänestys täälläkin kannatuksessa. ;) Ellei tuolle 6 joukkueen finaalille ole jotain erityistä syytä.
 
Viimeksi muokattu:

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Kummassakin konferenssissa kolmossija tasapisteissä nykyisen tiedon mukaan. 8 joukkueen finaaliäänestys vai aletaanko ratkoa sijoja täysien pisteiden perusteella?

8 joukkuetta sopis mulle :)
Nojoo, olis ollu kiva jos pelisäännöt olisi sovittu ennen äänestystä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Itseasiassa, tuohan olisi oikein hyvä ratkaisu tuo kahdeksan joukkueen finaali. Eihän siinä kenellekään mitään hallaa tehtäisi, vaikka noin päätettäisiinkin edetä...
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
Täällä siis itse uhkaavasti sijalle neljä tippumassa olevat äänestävät sääntöjen muuttamisen ja top8 finaalin puolesta. OK. Otetaan sitten samantien top10 niin mäkin pääsen mukaan.

5. sija Montrealille konferenssissa ja pettymyshän se on. Voittoa lähdetään aina tavoittelemaan ja nyt finaalipaikkakin jäi 4 pisteen päähän. Ensimmäistä kertaa olin mukana ja seuraavaan draftiin jää kyllä vähän hampaankoloon. Pakkohan tähän on taas osallistua sillä sen verran mukavaa hommaa tämä varaaminen oli.

Erityisen tyytyväinen olen Ilya Bryzgalovin varaamiseen kakosmaalivahdiksi 17. kierrokselta. Kokenut venäläinen on kuitenkin pelannut joukkueensa ykkösveskana viimeiset kahdeksan kautta. Sen sijaan Filppulan hätäinen varaaminen mobiililla 5. kierrokselta kismittää edelleenkin.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Täällä siis itse uhkaavasti sijalle neljä tippumassa olevat äänestävät sääntöjen muuttamisen ja top8 finaalin puolesta. OK. Otetaan sitten samantien top10 niin mäkin pääsen mukaan.

Mulle on aivan sama, minkä kokoisella finaalilla mennään. Jos jään ulkopuolelle, niin paska mäihä. Nyt vain taisi sattua sillä lailla, että molemmissa konferensseissa 3. ja 4. päätyi tasapisteisiin...

Alunperin laski itseni ulos pleijareista, mutta Weissflogin laskuissa oltaisiin tasapisteissä. Ja tällöin itse menisin jatkoon ykköspaikkojen (?) takia. TÄSSÄ TAPAUKSESSA mielestäni ei olisi huutava vääryys, jos se tasapisteissä oleva nelonenkin pääsisi jatkoon...
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eteneekös tämä nyt mitenkään koko drafti...?

Edelleen odottelen draftin järjestäjältä kommenttia tähän tasapisteisiin päätyneiden joukkueiden erotukselle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös