Kesän 2013 NHL Fantasy Draft

  • 21 510
  • 301

Ralph

Jäsen
Komissaari nousee lavalle ja tiedottaa, että hänellä on treidi luettavana:

PHI 4th & 5th
-> Chicago

CHI 4th & 6th
-> Philadelphia

Hawk #22 vielä vahvistaa niin tämä on tällä selvä. Tänään illalla menoa kuten aiemmin maininnut olen, joten saan nyt itse suoritettua varaukseni.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Hawk #22 vielä vahvistaa niin tämä on tällä selvä. Tänään illalla menoa kuten aiemmin maininnut olen, joten saan nyt itse suoritettua varaukseni.

Hawk #22 vahvistaa.
 

Flagger

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Columbus Blue Jackets
4 kierroksen varausvuorosta halutaan treidata nyt sitten alas, jos ei ylöspäin päästä. Eli CBJ 103:s varausvuoro pelissä! Reiluja tarjouksia tulemaan mielellään tunnin sisällä.

E: Olisikos joku paikalla tuossa puoli viiden aikoihin, niin voisin YV:nä pistää listaa, kun en todennäköisesti ehdi itse varaamaan.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ukkonen paukkui täällä eilen, ja nettiin ei ollut asiaa.

Nyt toimii yhteydet jotenkuten ja täällä ollaan sormet ristissä että toimii jatkossakin..
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Eli nää vaihtaa omistajaa;

Senatorsille tulee;

4 kierros 104. CBJ
14 kierros 404. CBJ

Columbukselle tulee;

6 kierros 163. OTT
10 kierros Kieppi OTT
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
NYI #79 tarjolla hyvää tarjousta vastaan, meinaa pukata töissä vähän kiirusta.

Klo 16.45-16.50
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Ensikertalaisena kysyisin, että onko sallittua treidata pelaajia, vai pelkkiä varausvuoroja?
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Ensikertalaisena kysyisin, että onko sallittua treidata pelaajia, vai pelkkiä varausvuoroja?

Pelaajiakin saa treidata ihan vapaasti, kunhan treidissä liikuu yhtä monta palikkaa (vuoroja tai pelaajia).
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
Voiko joku ystävällinen ottaa listan kello 19.10 Montrealin vuorolle?
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Pens kiinonostunut antamaan oman tän päiväsen paketin (106th+135th/166th) siten, että tuo 106th muuttuisi alta sadan olevaan. Sitten juuri nousisi tuo 135th tai 166th sen verran mitä nyt tarjotaankaan.
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kaipaan pickiä 6 kierrokselle! Eli tarjotkaa jotain, kylkeen voi tulla vaikka pick 20 kierrokselle.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Ja mä voisin yrittää päästä tänään ihmisten ajoissa nukkumaan.
Eli seuraavasta otetaan vastaan tarjouksia:

162. 23.50-23.55 New York Islanders
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Kingsiltä olisi kaupan huomiset 7. ja 8. kierroksen varaukset työkiireiden vuoksi. Vastineeksi varaus tälle illalle ja jotain päälle.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Hurricanesin johtoportaalla huomenna illasta kiireitä, eli tarjolla olisi CAR 8th (237.) ja CAR 9th. (244.) Sijoittuvat laskujeni mukaan tuonne klo 21 paremmalle puolelle.
 

Ralph

Jäsen
Huomisen aikataulu olisi kiva.

Mun on ihan turha roikkua mukana ilman aikatauluja. Mun varausten yli voi huoletta hyppiä, varailen niitä rästeinä kun kerkeän. En voi treidata huonoja vuoroja ilman aikataulua. Joukkueeni tulee olemaan lopulta joku ylijäämäjengi, mutta minkäs sille mahtaa, loppuun vedän kuitenkin.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mun on ihan turha roikkua mukana ilman aikatauluja. Mun varausten yli voi huoletta hyppiä, varailen niitä rästeinä kun kerkeän. En voi treidata huonoja vuoroja ilman aikataulua. Joukkueeni tulee olemaan lopulta joku ylijäämäjengi, mutta minkäs sille mahtaa, loppuun vedän kuitenkin.

Helpostihan sinä pystyt itse laskemaan omien vuorosi ajankohdat... Niin tein itsekin... Columbus jatkaa huomenna klo 15, ja siitä eteenpäin vain lisäilet niitä viisiminuuttisia kunnes oma vuorosi on kohdalla...
 

Ralph

Jäsen
Ei auta yhtään treidien kanssa. Kuten sanottua, mun varausten yli voi vain hyppiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös