Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 619
  • 1 281

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Jaa, eipä tunnu ehdokkaita olevan. Voinko edes alustavasti antaa jollekulle nuo listat, niitä voi sitten tarpeen mukaan pallotella.

No laitappa mulle. Pyrin hoitamaan kun huominen on viimenen lomapäivä. (huom. jatkis, käytän kesäloman fantasy draftin merkeissä)

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Voiskohan joku ottaa listaa, kun mun pitää lähteä tossa vähän ennen kahta, ja nyt näyttää siltä, ettei mun vuoro tuu ennen sitä. Pääsen varmaan viiden maissa taas linjoille.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Voiskohan joku ottaa listaa, kun mun pitää lähteä tossa vähän ennen kahta, ja nyt näyttää siltä, ettei mun vuoro tuu ennen sitä. Pääsen varmaan viiden maissa taas linjoille.

Laita vaikka tänne.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut on kipeä, joten jos mua ei kuulu niin nukun. Hyppikää yli vaan jos ei viiteen minuuttiin mitään kuulu.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ville#41 vuorossa 14:20 asti. Hänen jälkeensä TimanttiLada.

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Torontoon kokemusta ja puolustustaitoa, sekä asennetta ja kaupan päälle pari pistettä; nelosen keskelle Rob Niedermayer

vuoroon wundermann

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wundermannille Matt Carkner.

Seuraavana Kummeli.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ja neljän minuutin päästä vuoroon Gendron. Kyllä tämä mulle kelpaa jos porukka on poissa, eivät vie mun huikeita kaappauksia nenän edestä :)

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Jaahas, uskaltautuisikohan sitä varaamaan anatsulle tuosta eilisiltaisesta listasta, kun nyt satuin sopivaan aikaan työkoneelle. Noh, uskaltaudutaan... anatsu ottaa kauan mainostamansa maalivahdin: Nikolai Khabibulin.

Gendron

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alunperin olin varaamassa kakkosvahtia mutta sitten huomasin, että Keith Tkachuk on vielä vapaana. Otetaan hänet ylivoiman täsmäaseeksi ja rajoitettuun neloskentän rooliin.

Infamous

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Meikäläiselle puolustukseen vahvistukseksi kovaluinen ja -päinen Andy Sutton.

Snagari

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy