Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 645
  • 1 281

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Jättäkää nyt pliis nuo nokittelut tästä ketjusta... säälittävää katsella miten omia sentteri- tai pakkinelikoita ylistetään ja mainostetaan, oli pohjaa tai ei. Kyllä kaikki managerit täällä sen verran NHL:ää seuraavat että osaavat sitten tehdä itse päätelmänsä kokonaisuudesta kun arvostelun aika koittaa.

Johnnie

Jäsen
Jättäkää nyt pliis nuo nokittelut tästä ketjusta... säälittävää katsella miten omia sentteri- tai pakkinelikoita ylistetään ja mainostetaan, oli pohjaa tai ei. Kyllä kaikki managerit täällä sen verran NHL:ää seuraavat että osaavat sitten tehdä itse päätelmänsä kun arvostelun aika koittaa.

Kato se on sitä psyykkausta, ja mielellänihän minä käyn tässä leppoisia väittelyjä rosteristani verrattuna muiden sellaisiin. Mukavahan se vain on tällaisia aivan turhanpäiväisiä vertailuja tehdä, älä nyt rupea tosikoksi :)

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Pyh, olkaas hiljaa. Mulla on kovin paketti kasassa jo nyt ja tän draftin voi sulkea.

Vai miten se nyt menikään :)

Snagari

Jäsen
On, on, mutta kyllähän tuo Kronwall-Souray-Pitkänen ottaa mielestäni sellaisen etumatkan muihin, että sillä neljännellä pakilla ei enää kurota mitään kiinni :) Jokainen on sellainen 40-50 pinnan pakki, joista Kronwallin ensisijainen tehtävä ei edes ole pisteiden teko. Minä näen taas tuossa nelikossa neljä ihan hyvää NHL-tason pakkia, joista jokainen on sellainen 20-35 pinnan mies, ja hyvä puolustamaan, mutta ei ketään sellaista NHL-tason tähteä. Orpik toki puolustuksen erikoismies, mutta niin on meikäläisellä Tallinderkin.

Niin, no jos otetaan puhtaasti tehopisteiden valossa tällä kaudella, eivät Kronwall ja Souray saa edes yhteensä 40 pistettä täyteen. Toki molemmilla loukkaantumisia, mutta Sourayn sanoisin olevan melkeinpä uransa ehtoopuolella, eihän sitä edes kukaan kelpuuta ottamaan pois Edmontonista. Yhden mukiinmenevän kauden voi ilman loukkaantumisia vetää, mutta sitten alkaa kyllä pakollinen hiipuminen. Kronwall toki on puolustavahko puolustaja, ei kylläkään täysin puolustava puolustaja kuten esim Orpik. Ja kyllä loukkaantumisherkkyys selkeä miinus on ;).

EDIT. Infamous vähän kravattia löysemmälle, ei tässä nyt oikeasti kehuta säälittävästi omia kokoonpanoja maasta taivaisiin. Kunhan keskustellaan, keskustelupalstalla kun ollaan :)

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Nii sillähän oli välimieskäsittelystä joku sopimus vai kuinka? Näkyy nhlnumbersissa olevan myös merkitty Hudler Detroitin listoille palkkoineen....

Juuri näin eli välimies antoi viime kesänä Hudlerille kahden vuoden ja 5,75 miljoonan dollarin sopparin. Sitten Hudler loikkasi Venäjälle, mutta tuo sopimus pysyi voimassa eikä sitä purettu ja nyt palattuaan Hudler jatkaa mainitun sopimuksen turvin. Tosin yhtään vuotta siitä ei ole vielä kulunut, mutta teknisesti ottaen Hudlerille oli tehty sopimus kaudeksi 2009-10 ja perään muistutus varaussäännöistä:

VARAUSKELPOISIA ovat kaikki pelaajat joilla oli NHL-sopimus kaudella 09-10.

Ylituomari esittäköön lopullisen tulkinnan.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Juuri näin eli välimies antoi viime kesänä Hudlerille kahden vuoden ja 5,75 miljoonan dollarin sopparin. Sitten Hudler loikkasi Venäjälle, mutta tuo sopimus pysyi voimassa eikä sitä purettu ja nyt palattuaan Hudler jatkaa mainitun sopimuksen turvin. Tosin yhtään vuotta siitä ei ole vielä kulunut, mutta teknisesti ottaen Hudlerille oli tehty sopimus kaudeksi 2009-10 ja perään muistutus varaussäännöistä:

Ylituomari esittäköön lopullisen tulkinnan.

Hmm.. Niin, tätä mä vähän ajattelin että kun soppari käsittääkseni oli vaikkei pelannutkaan, että kuinka tämä nyt tähän vaikuttaa. Toivottavasti saadaan Hudler Phillyyn huseeraamaan, kiva steal olisi nimittäin.

Sanoisin tässä vaiheessa että ei ole varauskelpoinen, koska Hudlerin kuvio on kuitenkin täysin omalaatuinen.

Noh, helppohan se teidän muiden on sanoa kun ei ole omaan joukkueeseen tulossa :) no ei, hyväksyn sen tuomion jonka pääperkele langettaa.

MrDownhouse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Minulla ei mitään tuota spekulaatiota vastaan ole, mutta eikös ne voisi laittaa tuonne kokoonpanoketjun puolelle, ja säästettäisiin tämä vain itse varauksille ja niille muutamille kiroiluille mitä toisen varauksista kehkeytyy, säilyisi paljon selvempä kenen vuoro milloinkin on. Kiitos.

Niin kenes vuoro nyt muuten on?

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Minulla ei mitään tuota spekulaatiota vastaan ole, mutta eikös ne voisi laittaa tuonne kokoonpanoketjun puolelle, ja säästettäisiin tämä vain itse varauksille ja niille muutamille kiroiluille mitä toisen varauksista kehkeytyy, säilyisi paljon selvempä kenen vuoro milloinkin on. Kiitos.

Niin kenes vuoro nyt muuten on?

Minä taisin varata viimeksi, eli Calgaryman? Ja mainospuheet kirjotellaan sitten kokoonpanoketjuun jahka kokoonpanot on valmiita. Tai saahan ne kirjotella jo etukäteenkin jos haluaa, mutta näin ainakin viime vuonna.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
EDIT. Infamous vähän kravattia löysemmälle, ei tässä nyt oikeasti kehuta säälittävästi omia kokoonpanoja maasta taivaisiin. Kunhan keskustellaan, keskustelupalstalla kun ollaan :)

Sventurin kanssa samaa mieltä, nämä spekulaatiot sekoittavat ikävästi tätä varausketjua. Tuollaista hiekkalaatikkovääntöä se nyt vaan näyttää olevan, mutta jatkakaa toki jos ei parempaa tekemistä ole.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Josh Bailey kolmoseen.

Papu.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Menen nukkumaan. Jos tulee meikäläisen vuoro, niin hypätkää taas kylmästi yli, etten hidasta draftia.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huomenna ois sitten lähtö Bulgariaan. Miten tehdään, hyppäättekö vuoroni yli ja hoidan rästini illalla vai suostuuko joku ottamaan vastuulleen varaukseni?

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa, eipä tunnu ehdokkaita olevan. Voinko edes alustavasti antaa jollekulle nuo listat, niitä voi sitten tarpeen mukaan pallotella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy