Kummalla on kovempi, niin kuin ihan mielipiteiden vuoksi kyselen, sulla(Getzlaf-O.Jokinen-Handzus-Lang) vai minulla(Bäckström-Kesler-Giroux-Talbot)? Siis keskushyökkäjistä kyselen. Jos joku vääntää kovan keskushyökkääjän kaksimielisessä ajatuksenvaihdossa hauskaksi, niin onnea.
Aika pahan pistit, sinullahan on selkeästi terävämpi kärki, kun taas meikäläiseltä löytyy leveyttä ihan riittämiin. Mutta jos ihan head-to-headina aletaan vertailemaan näitä, niin itse näkisin että Bäckström-Getzlaf pari olisi aika fifty-fifty, ehkä lievä edge Bäckströmille. Kesler vs. Jokinen... Noh, tästä ei varmaan tarvinne puhua. Giroux taasen ottaa etumatkaa Handzusiin hyökkäyspäässä, mutta Handzus kyllä ottaa sen eron takaisin puolustuspään pelillään. Lang taasen vie Talbotia 100-0. Aika tasan tuo menee, itse en kyllä uskalla tässä ruveta meuhkaamaan oman nelikkoni puolesta kovinkaan suuresti... Mutta jospa meikäläisen laidassa pelaava Brule kallistaa vaa'an Lightningin nelikon puoleen? :)
Saattaa olla vain turhaa sananhelinää mutta hieman ihmettelen, että minun Datsyuk, Fisher, Backlund, Fiddler nelikkoa ei tunnuta huomioitavan juuri ollenkaan. Jokainen on kykenevä laadukkaaseen hyökkäys, että puolustuspeliin ja Datsyuk on tuossa pelissä ehkäpä maailman paras.
Olen pahoillani arvon pancor, mutta mielestäni oma nelikkosi kalpenee kyllä meikäläisen ja anatsun sentteristölle. Datsyuk ottaa ykkössentterinä lievän niskalenkin Bäckströmistä ja Getzlafista, Fisher taas on kakkossentterinä huonompi kuin Kesler, mutta hiukkasen parempi kuin Jokinen. Mutta kahden viimeisen ketjun sentterit ovat mielestäni kyllä huomattavasti heikompaa kalustoa kuin meillä. Backlund ei ole todistanut vielä mitään NHL-tasolla ja Fiddler ei kyllä todellakaan ole vaikkapa Handzusin tasoa.
Mutta jos joku haluaa tulla pullistelemaan TOP-4-pakistollaan, niin voin kyllä sanoa että meikäläisen kaksi ekaa paria (Kronwall-Souray, Pitkänen-Tallinder) pesee kenet tahansa tässä draftissa :)