Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

  • 85 408
  • 1 281

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Vuoro taitaapi olla jo sventurilla. Kelly, Carkner ja vielä Niedermayerkin meni vittu, eli koko nelonen uusiksi.
e. Vielä 5min..
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Otetaan kaksi kertaa Olympialaisissa ja kahdesti World Cupissa pelannut puolustaja Mathieu Schneider tuomaan kokemusta puolustukseen! Aikasi ei ole vielä ohi!!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Meikäläinen nappaa Capitalsin kovaluisen John Erskinen täyttämään viimeisen ruudun puolustuksesta. Streider jatkaa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Nelosen keskelle, ja alivoimalla vielä enemmän häärimään Todd Marchant

lake79, vuoronne on koittanut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jay McKee pysyy Penguinsin pakistossa.

Hextallin tupla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
VITTU! Eager oli seuraavana listalla. Saatana.

Menee hetki.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Doug Weight tuomaan kokemusta.

Streider.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Puolustus kaipaa vielä täydennystä, ja Matt Hunwick näyttää edelleen olevan vapaana, ja sehän sopii minulle.

Sitten Lampisen aika astua estradille.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Patrik Berglund täydentää sentteriosaston kiekollisuuden. sventur jatkaa tästä.

e. Voi vittujen kevät. Craig Conroy siinä tapauksessa tuomaan kokemusta tuolle osastolle.
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Kiltti poika. Tuodaan tänne siis kirittäjä vähän kaikille senttereille, mallikkaasti peliä tekevä Kyle Brodziak

HockeyNator
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Katohan perkele. Vaikka kuinka yrittää aina kirjottaa findii etukäteen, niin jotenkin sen vaan menee munaamaan.

Mites ois Mike Rupp
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Katohan perkele. Vaikka kuinka yrittää aina kirjottaa findii etukäteen, niin jotenkin sen vaan menee munaamaan.

Mites ois Mike Rupp

Noh näitä sattuu. Veit sitten kostoksi seuraavan nimen mun listalta :) vaikka enpä uskonut että kestäisikään enää tulevaan varausvuorooni asti.

Vuorossa nyt: Itse pääperkele ja draftin järjestäjä.
 

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Alunperin olin varaamassa kakkosvahtia mutta sitten huomasin, että Keith Tkachuk on vielä vapaana. Otetaan hänet ylivoiman täsmäaseeksi ja rajoitettuun neloskentän rooliin.

Tkachuk on ennenkin tullut training campille ylipainoisena, mutta katsotaan onko keken paino yli vai alle 150 kiloa pelien alkaessa, kun miehellä ei ole enää tarvetta treenata. Sama homma Modanolla, ilman lihomista. Willa pitää huolen, että kunto pysyy kovana uran päättymisenkin jälkeen.
 

Mata #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, JHT, TW
Mun vuoro nyt. Otetaan loppukauden Rangerssissa pelannut Brandon Prust tuomaan energiaa ja tarvittaessa nyrkkitappeluita joukkueeseen.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Tkachuk on ennenkin tullut training campille ylipainoisena, mutta katsotaan onko keken paino yli vai alle 150 kiloa pelien alkaessa, kun miehellä ei ole enää tarvetta treenata. Sama homma Modanolla, ilman lihomista.

Siksipä juuri en hänelle olekkaan "antamassa" isompaa roolia. Tkachuk ei ole enään kolmeen-neljään vuoteen ollut samanlainen fyysinen voimahyökkääjä mitä hän parhaillaan on ollut mutta ylivoiman maskimiehenä, henkisenä johtajana ja pelin rauhoittajana edelleen ehdottoman käyttökelpoinen.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Nyt alkaisi taas kokeisiin luku, että voisiko joku ottaa minun listaa haltuun täksi illaksi, ettei tarvitse sitten huudella, että saatanan englanti?
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Snagarilla taitaa olla vuoro rästissä, joten uskaltaudun varaamaan nelosketjuun ikiliikkuvan ihmiskuulan, Jordin Tootoo tänne.

pancor
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös