Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 735
  • 1 281

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Hän oli minun ykkössentteri. Nyt pitää hommaa Tommi Santala

Hytönen ja Immonenkin taitavat vielä olla vapaalla jalalla. Siinähän olisi hyvät top-2 sentterit.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Onko kukaan minun jälkeeni seuraavalla kierroksella draftaava istumassa koko iltaa koneella? Voisin itse nimittäin alkaa katsomaan, kun Arska alistaa maailmaa.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Onko kukaan minun jälkeeni seuraavalla kierroksella draftaava istumassa koko iltaa koneella? Voisin itse nimittäin alkaa katsomaan, kun Arska alistaa maailmaa.

Laita vaikka tänne listaa, enköhän ole tuonne lähes puolen yön paikkeille hereillä...

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Neloskentän sentteriksi aina hyvin paikkansa täyttävä Jeff Halpern

Helpotit meikäläisen valintaa nelossentterin osalta sikälimikäli jos tämä toinen vaihtoehto sinne asti kestää.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Tehän olette varkhaita koko porukka kun kokoajan puhutte kaikenmaailman stealeista ;)

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Otan tämän vuoden MM-kisoissa Kanadan paidassa esiintyneen Kyle Cumiskeyn vahvistamaan puolustustani.

Mata #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, JHT, TW
Itselläkin olisi seuraavalle kierrokselle tarjolla melkoinen jokerikortti, mutta epäilenpä kyseisen pelaajan menevän jo ennen omaa vuoroani.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Nyt pitäisi sentteriosaston olla viimeisen päälle, kun Robert Lang liittyy tiimiin.

Jandan vuoro.

Kummalla on kovempi, niin kuin ihan mielipiteiden vuoksi kyselen, sulla(Getzlaf-O.Jokinen-Handzus-Lang) vai minulla(Bäckström-Kesler-Giroux-Talbot)? Siis keskushyökkäjistä kyselen. Jos joku vääntää kovan keskushyökkääjän kaksimielisessä ajatuksenvaihdossa hauskaksi, niin onnea.

Snagari

Jäsen
Kummalla on kovempi, niin kuin ihan mielipiteiden vuoksi kyselen, sulla(Getzlaf-O.Jokinen-Handzus-Lang) vai minulla(Bäckström-Kesler-Giroux-Talbot)? Siis keskushyökkäjistä kyselen. Jos joku vääntää kovan keskushyökkääjän kaksimielisessä ajatuksenvaihdossa hauskaksi, niin onnea.

Tuo Talbot ei Capsin miestä niin kauheasti sytytä, mutta onhan kaksikko Bäckström-Kesler aivan jäätävä.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Nyt tuli tämmönen aivopieru. Viime kaudella Columbuksessa 13 matsia pelaillut, sittemin Moskovaan lainalle laitettu ja siellä piste/peli pelannut, nuori ja lupaava Nikita Filatov liittyy meikäläisen Rangersiin.

Odonkor

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Saattaa olla vain turhaa sananhelinää mutta hieman ihmettelen, että minun Datsyuk, Fisher, Backlund, Fiddler nelikkoa ei tunnuta huomioitavan juuri ollenkaan. Jokainen on kykenevä laadukkaaseen hyökkäys, että puolustuspeliin ja Datsyuk on tuossa pelissä ehkäpä maailman paras.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No voi saatana. Filatov olis ollut seuraava valinta. Ajattelin ettei kukaan tajua. :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy