Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 682
  • 1 281

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ei helvetti vieläkin vituttaa tuo J-Bo:n menetys :). Mutta kaippa tuo opiskelu nyt on ehkä hiukan tärkeämpää tällä hetkellä itselle. Oisko ketään valvomassa klo 24:ään asti, niin tuikkaisin listaa tulemaan?

Kahden ensimmäisen hyökkäysketjun rungon jälkeen haetaan tällainen 39 voittoa torjunut kaveri, joka ei ilmeisesti sitä kärkeä enää ole.. ;)
Onhan Quick (hänen ja Varlamovin välilta tein valinnan) huippua tosiaan, varsinkin hyökkäävän tiimin takana. Mutta pienoisena vinkkinä, puolustukseen kannattaa panostaa. ;)

Terveisin nimimerkki viime draftin Ottawa.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Tämmönen äärimmäisen arvokas kaveri kuin Jordan Staal.
Ei voi muuta sanoa kuin että voi helvetti, olisitpa varannut itsellesi maalivahdin. Nyt kävi näin. Katsellaan sitten kun sun maalilla häärää Theodore >:)

Tässä vaiheessa ehkä pienoinen "riski" Victor Hedman, mutta itseäni vartenhan tätä pelaan eikä haittaa vaikkei saisikaan sitten pleijareissa symppispisteitä :)

MrDownhouse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Tämmönen äärimmäisen arvokas kaveri kuin Jordan Staal.
Olihan se kieltämättä vähän kaukaa haettu että jossain 7.kierroksella J. Staal olis ollu vielä saatavilla, mutta perkele silti..!

Nooh, kyllähän näitä vaihtoehtoja vielä riittää ja kyllä tässä on vieläki aika paljon pelaajia jäljellä joita ihmettelen, ettei kukaan ole ottanut.. eikä toivottavasti otakaan!

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
9 minuutin päästä vuoro siirtyy Speedille. Toivottavasti nyt kaikki eivät ole jo nukahtaneet koneen äärelle, että saataisiin vielä eilisen kaltainen loppukiri tällekkin illalle.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Jaksaa jaksaa! Haluan esitellä stealini. Se tulee puskista.

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Ei armoa, ei kavereita, vain Stanley Cup merkitsee ! Ja maalivahteihin kommentoin vain, että 1,426 875 miljoonaa dollaria ;)

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onkos Speedille lähettetty YV:tä, että on hänen vuoronsa?

Itse olen aika monelle jo tänään lähettänyt, mutta en viitsi ihan kaikkia kiusata niillä viesteillä, jos vaikka joku muukin on lähettänyt.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pahasti näyttää, että ei tänään saada samanlaista loppukiriä aikaan, kuin eilen. No jos huomenna sitten uusilla voimilla.

Johnnie

Jäsen
Onkos Speedille lähettetty YV:tä, että on hänen vuoronsa?

Itse olen aika monelle jo tänään lähettänyt, mutta en viitsi ihan kaikkia kiusata niillä viesteillä, jos vaikka joku muukin on lähettänyt.

Jooh, itsekin olen kyllä aika ahkeraan lähetellyt noita yksityisviestejä. Näyttää nyt kyllä tosiaan olevan aika jökissä tämä, joten sama painua nukkumaan kun herätys on seiskalta jokaisen arkiaamun tapaan...

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Eikö voitaisi laskea tuota odotusaikaa 20 minuuttiin, niin etenisi jouhevammin tämä draftaus. Siinä ajassa kerkeää kuitenkin hyvin varaamaan haluamansa pelaajan. Harvoin ne keillä yli 20 minuuttia kestää ovat edes linjoilla.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Eikö voitaisi laskea tuota odotusaikaa 20 minuuttiin, niin etenisi jouhevammin tämä draftaus. Siinä ajassa kerkeää kuitenkin hyvin varaamaan haluamansa pelaajan. Harvoin ne keillä yli 20 minuuttia kestää ovat edes linjoilla.

Tälle ehdottomasti peukku. Vähän on tuo 30 min turhan pitkä aika.

Johnnie

Jäsen
Tälle ehdottomasti peukku. Vähän on tuo 30 min turhan pitkä aika.

Täältä peukku alaspäin, mikä vika tässä puolen tunnin systeemissä on? Toki joskus illemmalla saattaa tahti vähän hidastua, mutta onko se nyt loppujen lopuksi niin kovinkaan suuri haitta. Ja itse en kyllä jouda koko ajan koneella päivystämään, joten siksikin tuo 30min on mielestäni parempi aika.

Mata#13 oli myös välissä.

Okei, sori.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy