Kuten jo toiseen ketjuun ilmoittelin, en kerkeä varaamaan kello 19:32 varaustani eli kierrosta 17. Siksipä jotain tälläistä vaihtoa voi minulle ehdottaa:
COL-17 ja COL-20 <-> sinun 18 ja 19
(17:sta on kärkipäästä kuten 20:kin, sillä se on WSH alkuperäinen)
Cjyylin tarjous kiinnostaa enemmän, saan kivasti neljä varausta lyhyen ajan sisään. Sori Sandersson.
Eli Clyyj:
COL-17 ja COL-20(from WSH) <-> DET-18 ja DET-19
568. VAN (from COL, DET)
569. VAN
570. COL (from BOS)
571. COL (from BOS)
572. COL (from VAN)
573. COL (from DET)
Ite oon kanssa suljetun äänestyksen kannalla. Mun mielestä ois sopiva että annettais molempien konferenssien kahdeksalle parhaalle jengille pisteet.
Tämä. Ei ole järkeä laittaa ihan jokaiselle joukkueelle pisteitä! Menee hermot ja laiskuus iskee noita järjestellessä kun ei vaan jaksa jokaista joukkuetta laittaa järjestykseen jos ei mitään mahdollisuutta päästä jatkoon.
Meikäläistä ainakin kiinnostaa monesko on, vaikkei kolmen parhaan joukkoon mahtuiskaan. Nythän ulos on jäämässä paljon joukkueita.
Mä oon kanssa vahvasti sitä mieltä, että tuo alussa ehdottamani suljettu äänestys pitäisi ottaa käyttöön etenkin alkuvaiheessa. Mielestäni silloin, kun on monta tiimiä rankattavana, on suuri vaara peesaamiselle. Toisin sanoen laiskoille managereille voi tulla mieleen seurata ensimmäisten äänestäjien jalanjälkiä. Niin ja vaikkei tietoisesti peesaisikaan, niin kyllä äänestystulosten näkemisellä on varmasti jonkinlainen vaikutus omaan äänien jakautumiseen.
Anyway, miksei nauttia vaan koko paskasta ilman mitään oikoteitä, what's the hurry? Jos tähän leikkiin lähtee niin mukava mielestäni ottaa koko ilo irti. Pitää perkele sen verran jaksaa jokaisen sitoutua että loppuun asti hoidetaan homma kunnolla. Kaikille joukkueille pisteet ja sijoitukset, siihen kunnon pleijarit päälle. Onko liian paha rasti rankata 15 joukkuetta paremmuusjärjestykseen, jonka jälkeen katsella että minkälaiset pleijarit sieltä tulevat ja kuka vastaan asettuu, jos pudotuspelien maailmaan oma joukkue yltää.
Ei jengillä vaan mielenkiinto riitä. Se on jo nähty. Finujakin äänestää enään 3-6 henkilöä. Siksi vanha pudotuspelikäytäntö ei toimi.
Tosiaan molemmista konferensseista 8 parasta suljetulla äänestyksellä selville. Sen jälkeen jokin aiempaa nopeampi, mutta silti reilu ja selkeä systeemi, niin saadaan homma nätisti pakettiin.