Kesäkuun NHL Fantasy Draft 2011

  • 16 423
  • 247

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Suljetulle äänestykselle ei täältä. Mielestäni perusteluiden lukeminen ja kirjoittaminen on yksi hauskimmista vaiheista tässä fantasia draftailussa. Lisäksi, kun pisteet eivät levähdä kerralla ruutuun, eräänlainen pisteiden live-seuranta luo jännitystä. Onko peesailu oikeasti niin suuri ongelma, että tästä (ainakin minun mielestäni) varaamisen jälkeen hauskimmasta vaiheesta pitää luopua?
 

trap

Jäsen
Mäkin tykkäisin kyllä lukea pisteytykset ja perustelut. Tietty voihan sen tehdä niin että äänestys tehdään ensin suljettuna, ja sen jälkeen sitten laitettaisiin pisteet perusteluineen johonkin julkisiksi.

Peesailu on tietysti mahdollinen ongelma, en ole itse aiemmin ollut mukana ja sen takia olinkin ajatellut tehdä oman rivini lukematta muiden postauksia niin ei varmasti vaikuta mielipiteisiin.
 

Ralph

Jäsen
Kauanko aijotaan odottaa NY Rangersin managerin valintoja?
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä nuo runkosarjapisteytykset ja perustelut on ihan kohdallaan, jännityksellä aina tulee itse katsomaan onko siellä tullut omalle jengille pisteitä paljonkin :) Ongelmahan tuossa on sitten että pleijarisarjoissa mielenkiinto uhkaa vähän loppua, mutta loppujen lopuksi se on itsestä kiinni, ei systeemistä.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Rangers taitaa ruveta olemaan menetetty tapaus. Minun mielestäni voisi jo ruveta järjestelemään seuraavaa vaihetta.
 
Minun puolestani voitaisiin aloittaa äänestys huomenna. Lynx voisi päättää tuon äänestysmallin.
Olkoon systeeminä suljettu konferenssiäänestys, jossa pisteytetään kaikki joukkueet. Perusteluja saa kirjoittaa, ne voisi laittaa jakoon sitten jälkeenpäin. 3 parasta kummastakin konferenssista jatkoon => 2 jatkoon => finaaliäänestys.

Voisin laittaa idän konferenssiketjun pystyyn, kun mun Sharks on lännessä. Joku idän joukkueen omaava voisi laittaa lännen konferenssiketjun pystyyn ja vastata sitten niistä. (Winnipeg on idässä, kun nääs Thrasherskin oli.)


Vaihtoehtoisesti divisioonaäänestykset? Ei tarvitsisi rankata niin järkyttävän pitkää listaa joukkueita? Olisko mitään?
 
Viimeksi muokattu:

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olkoon systeeminä suljettu konferenssiäänestys, jossa pisteytetään kaikki joukkueet. Perusteluja saa kirjoittaa, ne voisi laittaa jakoon sitten jälkeenpäin. 3 parasta kummastakin konferenssista jatkoon => 2 jatkoon => finaaliäänestys.

Vaihtoehtoisesti divisioonaäänestykset? Ei tarvitsisi rankata niin järkyttävän pitkää listaa joukkueita? Olisko mitään?

Tuo kuullosta hyvältä, ja ei se mun mielestä oo ylitsepääsemätön homma laittaa 15 joukkuetta järjestykseen.
 

trap

Jäsen
Mielestäni divisioonasysteemi on loistava.

edit: Vaikka tietty aika raadollinen kun niin iso määrä joukkueita tippuu pois saman tien, ja omasta joukkueesta ei saa hirveästi palautetta (max. 5). Kuitenkin "jaksamisen" kannalta hyvä systeemi.

edit2. Pisteet lähetetty. Aika fiilispohjalla menoa tämä kyllä on kun kaikki jengit oli niin hyviä.
 
Viimeksi muokattu:

Saha on Laki

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mielestäni divisioonasysteemi on loistava.

edit: Vaikka tietty aika raadollinen kun niin iso määrä joukkueita tippuu pois saman tien, ja omasta joukkueesta ei saa hirveästi palautetta (max. 5). Kuitenkin "jaksamisen" kannalta hyvä systeemi.

edit2. Pisteet lähetetty. Aika fiilispohjalla menoa tämä kyllä on kun kaikki jengit oli niin hyviä.

Toki myös yksi mahdollisuus vois olla, että kaikista divisioonista 2 jatkoon eli molemmissa konfferensseissa olisi jäljellä 6 jengiä. Sitten äänestettäisiin vastakkaisen konfferenssin jengit paremmuus järjestykseen ja vaikka 2 molemmista jatkoon ja saadaan 4 jengin finaalit...
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toki myös yksi mahdollisuus vois olla, että kaikista divisioonista 2 jatkoon eli molemmissa konfferensseissa olisi jäljellä 6 jengiä. Sitten äänestettäisiin vastakkaisen konfferenssin jengit paremmuus järjestykseen ja vaikka 2 molemmista jatkoon ja saadaan 4 jengin finaalit...

Itseasiassa nyt kun tähän divisioonasysteemin lähdettiin, niin tuo kuullostaa oikein hyvältä. Perusteluna se, että nyt jos vain voittaja jatkaa, voi rannalle jäädä erittäinkin kovia joukkueita vain, koska oli sattunut kovaan divisioonaan. Siksi täältä ääni kahdelle jatkoon menijälle.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Phoenixin tippuminen tässä vaiheessa tuli kyllä täysin puskista. Pidän varmana jatkoon menijänä ja parempana joukkueena kuin esimerkiksi San Josea, mutta ilmeisesti äänestäjät ovat olleet toista mieltä. Muuten suurilta yllätyksiltä vältyttiin lännen puolella.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Niin sitten kävi että oma joukkue Nashville tipahti jatkosta. Eipä siinä, erittäin kova taso oli omassa divisioonassakin ja tasaisesti pisteetkin menivät, vain kaksi pistettä jäätiin St. Louis:lle.
Onnea vaan jatkoon päässeille!
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
No onpas joku ollut minulle katkera. :) No ei voi mitään, parempi onni ensi kerralla.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kappas, positiivinen yllätys minulle, että saa divisioonan ykkösenä jatkaa matkaa eteenpäin. Onnea myös muille jatkossa oleville, playoffeissa tavataan! ;)
 

Bambino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
No, maailmaan mahtuu monenlaisia mielipiteitä, mutta olipahan yllätys tuo divisioonan jumbopaikka. Onnistuin omasta mielestäni joukkueen kokoamisessa varsin hyvin ja itse olisin itseni äänestänyt ilman värilaseja jatkoon. Ehkäpä se kaatui siihen, että jouduin treidaamaan 4. pickin pois ja ihan huippuykkössentteri jäi saamatta, mutta olihan tuo pakisto niin järjettömän hyvä, että sen olisi luullut kantavan pitemmälle. No voinhan aina lohduttautua sillä, että tämä oli vain viiden jatkoajan nimimerkin mielipide. Onnea kaikille jatkoon päässeille.
 
Viimeksi muokattu:

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Penguins you have failed me yet again, no more will I trust you again, good bye!

Shoren piruparat vei suloisten pingviinien paikan pudotuspeleistä tasatilanteessa vain yhdellä ykkössijallaan! Lisää drafteja kiitos ja samalla tahtoo alottaa kerrankin alkupäästä! :)
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Penguins you have failed me yet again, no more will I trust you again, good bye!

Shoren piruparat vei suloisten pingviinien paikan pudotuspeleistä tasatilanteessa vain yhdellä ykkössijallaan! Lisää drafteja kiitos ja samalla tahtoo alottaa kerrankin alkupäästä! :)
Samoin!:D Drafteja vaan mahdollisimman paljon, kaikki mahdolliset juhannusdraftit ynnä muut on tervetulleita! Nyt ei tainnut käydä niin hyvin kuin viimeksi, mutta hauskaa oli taas. Ja olisihan se mukava aloittaa joskus ennen +25 vuoroja, mutta sille nyt ei mahda mitään.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta minkälaista draftia pistetään seuraavaksi pystyyn? Samanlainen NHL-drafti kuin aina ennenkin, SM-Liiga drafti, vai "All-Time"-legendadrafti?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Huhhei hulinaa, jatkoon on menty! Blues-leirissä on hieno fiilis kaikenkaikkiaan. Edelliset draftit menneet vaihtelevalla menestyksellä, joten maistuu. Siellä on ollut fiksut kaverit äänestämässä ja homman ydin on ilmeisesti ainakin osalle St. Louisin nipusta auennut. Mukavampi olla jatkossa kuin kesälomalla. Kiitokset hyville vastuksille, hyvää vastusta ollut tarjolla ja tasainen divisioona. Jatkossa anyway! Tiukkaa tehnyt Nashvillen kanssa. Homma jatkuu, välietappi saavutettu.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Latvia vs Ranska
  • 1.93
  • 4.10
  • 3.20
Tanska vs Kanada
  • 15.00
  • 10.00
  • 1.10
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös