Kesäkuun NHL Fantasy Draft 2011

  • 16 425
  • 247

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo etusivun lista lähtee liikkeelle parittomasta kierroksesta, koska meikäläisellä on aina parittomilla kierroksilla alkupään vuoro. Eli onko tuo kierrosten 17-20 lista? Mitä tälle 16. kierrokselle tehdään?
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Kuten jo toiseen ketjuun ilmoittelin, en kerkeä varaamaan kello 19:32 varaustani eli kierrosta 17. Siksipä jotain tälläistä vaihtoa voi minulle ehdottaa:

COL-17 ja COL-20 <-> sinun 18 ja 19

(17:sta on kärkipäästä kuten 20:kin, sillä se on WSH alkuperäinen)

Onko diili?
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä oon myös kiinnostunut, koska mulla menee just toisinpäin. 18 ja 19 mahdottomia hoitaa itsenäisesti.

EDIT: Siis miten v*tussa nää kierrokset nyt oikein menee, ei tosta listasta ota kukaan selvää. Eikös sun 17. kierroksen vuoro ole 15.32??
 

Ralph

Jäsen
Cjyylin tarjous kiinnostaa enemmän, saan kivasti neljä varausta lyhyen ajan sisään. Sori Sandersson.

Eli Clyyj:
COL-17 ja COL-20(from WSH) <-> DET-18 ja DET-19
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Cjyylin tarjous kiinnostaa enemmän, saan kivasti neljä varausta lyhyen ajan sisään. Sori Sandersson.

Eli Clyyj:
COL-17 ja COL-20(from WSH) <-> DET-18 ja DET-19

Juu deal, mutta ihan selkeyden vuoks (koska toi lista ei sitä tarjoa..) noi sun vuorot oli klo 15.32 ja 21.16 vai miten??
 
Suosikkijoukkue
HPK
Listaan on kai merkitty kierrokset 15-18, kun kerran 15. kierrosta mennään nyt. En sitten tiedä noista kahdesta viimeisestä kierroksesta???
 

Ralph

Jäsen
Mustakotka varmistanee pian:

COL-18 ja COL-19
<->
BOS-18 ja BOS-19
 

Ralph

Jäsen
Vaatiiko jotain vahvistusta tai sellaista jos "lahjoitan" vuoroani toiselle? Nimittäin jos annan Detroitin 18. kierrosken vuoron Vancoverille ja saan heidän 19. vuoronsa, Vancouverin vuoronumero on vain pienempi eikä siitä olisi hänelle mitään haittaa. Tällöin olisi minulla aika kiva päivänlopetus.

568. VAN (from COL, DET)
569. VAN
570. COL (from BOS)

571. COL (from BOS)
572. COL (from VAN)
573. COL (from DET)
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Milläs aikataululla huomenna laitetaan homma nippuun?

Millä aikataululla äänestys pystyyn? Mun mielestä tohon kokoonpanojen hiomiseen ei tarvi liian paljon aikaa, hyvä olis päästä suoraan samalla innolla äänestämään, niin ei nyt tosiaan tuo into laantuisi.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt sitten päätöksiä äänestyksen suhteen. Oma ehdotus on jo aiemmin mainittu pisteytys konfrensittain = 3 parasta jatkoon ---> Äänestys kaikkien kuuden kesken ---> kaksi parasta finaalin äänestykseen. Niin ja tosiaan "suljettuna äänestyksenä", finaalit ehkä poikkeuksena.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mä oon kanssa vahvasti sitä mieltä, että tuo alussa ehdottamani suljettu äänestys pitäisi ottaa käyttöön etenkin alkuvaiheessa. Mielestäni silloin, kun on monta tiimiä rankattavana, on suuri vaara peesaamiselle. Toisin sanoen laiskoille managereille voi tulla mieleen seurata ensimmäisten äänestäjien jalanjälkiä. Niin ja vaikkei tietoisesti peesaisikaan, niin kyllä äänestystulosten näkemisellä on varmasti jonkinlainen vaikutus omaan äänien jakautumiseen.

Mene ja tiedä, ihan miten äänestetään, niin toivon aktiivisuutta loppuun asti. Tämän takia kierrosten määrää tulee vähentää.

Joka tapauksessa kiitoksia kaikille, etenkin Lynxille! Näyttäisi olevan keskimäärin pirun kova taso draftissa. Selkeästi Jatkoajasta löytyy tietoutta.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Ite oon kanssa suljetun äänestyksen kannalla. Mun mielestä ois sopiva että annettais molempien konferenssien kahdeksalle parhaalle jengille pisteet.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ite oon kanssa suljetun äänestyksen kannalla. Mun mielestä ois sopiva että annettais molempien konferenssien kahdeksalle parhaalle jengille pisteet.

Tämä. Ei ole järkeä laittaa ihan jokaiselle joukkueelle pisteitä! Menee hermot ja laiskuus iskee noita järjestellessä kun ei vaan jaksa jokaista joukkuetta laittaa järjestykseen jos ei mitään mahdollisuutta päästä jatkoon.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä. Ei ole järkeä laittaa ihan jokaiselle joukkueelle pisteitä! Menee hermot ja laiskuus iskee noita järjestellessä kun ei vaan jaksa jokaista joukkuetta laittaa järjestykseen jos ei mitään mahdollisuutta päästä jatkoon.

Meikäläistä ainakin kiinnostaa monesko on, vaikkei kolmen parhaan joukkoon mahtuiskaan. Nythän ulos on jäämässä paljon joukkueita.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Meikäläistä ainakin kiinnostaa monesko on, vaikkei kolmen parhaan joukkoon mahtuiskaan. Nythän ulos on jäämässä paljon joukkueita.

Totta tuokin mutta jos yhteensä 16 parhaalle jengille jokainen antaa pojoja niin kyllähän siinä tulee hajontaa väkisin. Muutama jengi saattaa jäädä pisteittä mutta uskoisin että aika pitkälti saadaan sijat järjestykseen.
 

Bambino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Toivoisin, että kaikille joukkueille annettaisiin pisteitä ja suljettu äänestys ainakin ekalla kiekalla. Aikataulu pitäisi päättää.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mä oon kanssa vahvasti sitä mieltä, että tuo alussa ehdottamani suljettu äänestys pitäisi ottaa käyttöön etenkin alkuvaiheessa. Mielestäni silloin, kun on monta tiimiä rankattavana, on suuri vaara peesaamiselle. Toisin sanoen laiskoille managereille voi tulla mieleen seurata ensimmäisten äänestäjien jalanjälkiä. Niin ja vaikkei tietoisesti peesaisikaan, niin kyllä äänestystulosten näkemisellä on varmasti jonkinlainen vaikutus omaan äänien jakautumiseen.

Ehdottomasti samaa mieltä, edellisten äänestäjien mukana helppo peesata sen tarkemmin itse perehtymättä ja miettimättä.

Muuten äänestys voitaisiin suorittaa siten että itäisen konferenssin joukkueiden managerit rankkaavat läntisen, ja päinvastoin. Viime drafteissa ollut ihan hyvä systeemi lukuunottamatta tosiaan sitä että helppo mennä vanavedessä ja äänestää sitä mitä muutkin. Anyway, miksei nauttia vaan koko paskasta ilman mitään oikoteitä, what's the hurry? Jos tähän leikkiin lähtee niin mukava mielestäni ottaa koko ilo irti. Pitää perkele sen verran jaksaa jokaisen sitoutua että loppuun asti hoidetaan homma kunnolla. Kaikille joukkueille pisteet ja sijoitukset, siihen kunnon pleijarit päälle. Onko liian paha rasti rankata 15 joukkuetta paremmuusjärjestykseen, jonka jälkeen katsella että minkälaiset pleijarit sieltä tulevat ja kuka vastaan asettuu, jos pudotuspelien maailmaan oma joukkue yltää.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Anyway, miksei nauttia vaan koko paskasta ilman mitään oikoteitä, what's the hurry? Jos tähän leikkiin lähtee niin mukava mielestäni ottaa koko ilo irti. Pitää perkele sen verran jaksaa jokaisen sitoutua että loppuun asti hoidetaan homma kunnolla. Kaikille joukkueille pisteet ja sijoitukset, siihen kunnon pleijarit päälle. Onko liian paha rasti rankata 15 joukkuetta paremmuusjärjestykseen, jonka jälkeen katsella että minkälaiset pleijarit sieltä tulevat ja kuka vastaan asettuu, jos pudotuspelien maailmaan oma joukkue yltää.

Ei jengillä vaan mielenkiinto riitä. Se on jo nähty. Finujakin äänestää enään 3-6 henkilöä. Siksi vanha pudotuspelikäytäntö ei toimi.

Tosiaan molemmista konferensseista 8 parasta suljetulla äänestyksellä selville. Sen jälkeen jokin aiempaa nopeampi, mutta silti reilu ja selkeä systeemi, niin saadaan homma nätisti pakettiin.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ei jengillä vaan mielenkiinto riitä. Se on jo nähty. Finujakin äänestää enään 3-6 henkilöä. Siksi vanha pudotuspelikäytäntö ei toimi.

Tosiaan molemmista konferensseista 8 parasta suljetulla äänestyksellä selville. Sen jälkeen jokin aiempaa nopeampi, mutta silti reilu ja selkeä systeemi, niin saadaan homma nätisti pakettiin.

Nojoo, tuossa juuri mietin asiaa ja onhan se kyllä noin, valitettavasti. Edellinen drafti jossa olin mukana, tosiaan 4 ääntä finaaliparin paremmuutta selvitellessä... Vanha systeemi on hyvä, jos porukka olisi oikeasti aktiivisempaa, joka ei kyllä ole hirveästi vaadittu. Noh, heräsin todellisuuteen, systeemi ei tosiaan toimi kun lueskelin noita talvidraftin ketjuja äsken. Ehkä tuo mielestään 8 parasta- systeemi toimii paremmin ja into riittää loppuun asti kaikilla. Riittäähän? Jos finaaleita äänestää taas 1-5, voitte pitää tunkkinne. No, olen varmaan seuraavassa draftissa taas mukana vaikka miten kävisi.. Ei pitänyt viime kerrankaan jälkeen enää lähteä mukaan kun porukalla loppui about heti draftauksien jälkeen into.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös