Kesäkuun NHL Fantasy Draft 2011

  • 16 424
  • 247

Bambino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Dekolle pätkähti sitten viikko pelikieltoa. Kuinkas toimitaan, kai Deko voi yksityisviestin varata välikäden kautta tms?

Mielestäni voi laittaa yv:tä, tänne voisi ilmoitella joku, joka voi ottaa Dekolta listaa.

Voisiko joku ottaa multakin listaa huomiselle(ANA 12th, 13th ja ehkä myös 14th), en tiedä miten kerkeän varailemaan. (Varausajat 17.56, 20.00 ja 21.56)
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Täällä ois kiinnostusta seuraaviin treideihin :

WSH 15th + 18th <-> Sinun 14th + 20th
WSH 17th + 18th <-> Sinun 16th + 19th
WSH 18th + 19th <-> Sinun 17th + 20th
WSH 14th + 18th <-> Sinun 13th (alkupäästä) + 19th

Maistuisko?
 

Bambino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Kiinteät ehdottomasti, tunti/kierros tahdilla kerennee varata loput kiekat. Mutta tosiaan, monelta alkaa varailut?

E: 16.00 jos alotettaisiin, niin kerkeää työssäkäyvätkin paremmin varaamaan. Sillon varailtas välillä 16-22.
 
Viimeksi muokattu:

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Jos 1h/1 kierros periaatteella mennään, niin 14.00 olisi meikäläiselle passeli varausaika väijyä koneella.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Täällä liputetaan kiinteiden varausvuorojen puolesta!
 

trap

Jäsen
Mielellään voisi aloittaa vähän myöhemmin. Ulkona on sää kohdillaan ja mobiililla menee hankalaksi pysyä mukana tapahtumissa.

e: kannatan aikaisintaan klo 18 aloittamista
 
Viimeksi muokattu:
Mennään se viimeinen vaikka sitten vapaalla tahdilla, 30min liukuvalla aikataululla, tiistaina. Pleijarisysteemiäkin pitää ruveta miettimään, mites se oli? Avoin konferenssiäänestys => kolme parasta kummastakin jatkoon => suljettu äänestys voitosta näiden kesken?
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Avoin konferenssiäänestys => kolme parasta kummastakin jatkoon
Eikös tuossa ollut juttua, että ainoastaan konferenssien kolmelle parhaalle annettaisiin pisteitä? Itse olen kyllä sitä mieltä, että nyt kun on pitkästä aikaa kaikki 30 joukkuetta mukana, niin olisi hienoa saada sijoitukset myös näille 24 joukkueelle, jotka eivät viimeiseen vaiheeseen pääse. Tässähän käy muuten helposti niin, että konferenssien 4-5 parasta rohmuaa käytännössä kaikki pisteet muiden kerätessä ehkä pisteen-pari. Runkosarjan osalta siis kannatan vanhaa käytäntöä, josta sitten jatkoon kolme parasta per konferenssi ja näiden kesken sitten äänestys, jossa ratkaistaisiin voittaja.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös tuossa ollut juttua, että ainoastaan konferenssien kolmelle parhaalle annettaisiin pisteitä? Itse olen kyllä sitä mieltä, että nyt kun on pitkästä aikaa kaikki 30 joukkuetta mukana, niin olisi hienoa saada sijoitukset myös näille 24 joukkueelle, jotka eivät viimeiseen vaiheeseen pääse. Tässähän käy muuten helposti niin, että konferenssien 4-5 parasta rohmuaa käytännössä kaikki pisteet muiden kerätessä ehkä pisteen-pari. Runkosarjan osalta siis kannatan vanhaa käytäntöä pistejärjestelmän suhteen, josta sitten jatkoon kolme parasta per konferenssi ja näiden kesken sitten äänestys, jossa ratkaistaan voittaja.

Täältä suunnalta sanasta sanaan samat aatteet. Kaikille pisteitä, minua ainakin kiinnostaa monesko olen, vaikken kolmen parhaan joukossa olisikaan.
 

Ralph

Jäsen
Eikös tuossa ollut juttua, että ainoastaan konferenssien kolmelle parhaalle annettaisiin pisteitä? Itse olen kyllä sitä mieltä, että nyt kun on pitkästä aikaa kaikki 30 joukkuetta mukana, niin olisi hienoa saada sijoitukset myös näille 24 joukkueelle, jotka eivät viimeiseen vaiheeseen pääse. Tässähän käy muuten helposti niin, että konferenssien 4-5 parasta rohmuaa käytännössä kaikki pisteet muiden kerätessä ehkä pisteen-pari. Runkosarjan osalta siis kannatan vanhaa käytäntöä, josta sitten jatkoon kolme parasta per konferenssi ja näiden kesken sitten äänestys, jossa ratkaistaisiin voittaja.

Eli ensiksi se tavallinen runkosarjaäänestys, sitten sen perusteella molemmista konferensseista kolme parasta konferenssifinaaliin. Sitten siinä laitetaan nämä kolme parasta parhuusjärjestykseen ja näiden voittajat kohtaavat finaalissa jossa ääni mielestään paremmalle?
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Eli ensiksi se tavallinen runkosarjaäänestys, sitten sen perusteella molemmista konferensseista kolme parasta konferenssifinaaliin. Sitten siinä laitetaan nämä kolme parasta parhuusjärjestykseen ja näiden voittajat kohtaavat finaalissa jossa ääni mielestään paremmalle?

Tällä tavalla ainakin minä lähtisin etenemään. Toinen tapahan olisi vetää mutkat suoriksi ja suorittaa heti näiden kuuden jatkoon päässeen kesken äänestys voittajasta. Noh, Lynx päättäköön.
 

Bambino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Eli ensiksi se tavallinen runkosarjaäänestys, sitten sen perusteella molemmista konferensseista kolme parasta konferenssifinaaliin. Sitten siinä laitetaan nämä kolme parasta parhuusjärjestykseen ja näiden voittajat kohtaavat finaalissa jossa ääni mielestään paremmalle?

Kannatan ehdottomasti tätä, ja runkosarjassa kaikille joukkueille pisteet.
 

Ralph

Jäsen
Kuten jo toiseen ketjuun ilmoittelin, en kerkeä varaamaan kello 19:32 varaustani eli kierrosta 17. Siksipä jotain tälläistä vaihtoa voi minulle ehdottaa:

COL-17 ja COL-20 <-> sinun 18 ja 19

(17:sta on kärkipäästä kuten 20:kin, sillä se on WSH alkuperäinen)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös