Kerro meille seksielämästäsi – ketju jossa aiheena on seksi

  • 54 854
  • 225

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
avatar kirjoitti:
Juu, niin minäkin haluan "jotain erilaista", mutta parempi kun jätän asian selventämisen tuohon, että joku minut tunteva vielä kadulla moikkaisikin :DD
No, minun ei tarvia mennä kovin kauas merta edemmäs kalaan, että alkaa jo muuttua erilaiseksi ja erijännäksi. Pyllyseksi ja kumppanit on jo aika sitä hoosee -kamaa... ihan niin jännäksi ei tarvitse meiningin yltyä.

Joka kerta on erilainen!
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä mun mielestä on silkkaa hulluutta ja tuhlausta jättää kakkonen käyttämättä!!! Siitä ei paljon meininki parane kun tosissaan mennään. Tosimiehet ja homofoobikot jättävät meille muille kyllä loistavan työsaran. Ja töitähän riittää ;)
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
H-katsomo kirjoitti:
Uskaltaisin silti väittää, että korvahirvihenkinen huutaminen ei kuulu perinteiseen suomalais-ugrilaiseen makuukammarikulttuuriin. Ei edes eteispanojen osalta. Sen on Veinin täytynyt oppia maailman turuilta ja taivaskanavilta. Tuon tapainen eläimellinen mylvintä viittaisi lähinnä baijerilaiseen tai angloamerikkalaiseen anusyhdyntämeininkiin.
Wohoooooo
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Koska olen luonteeltani hivenen ujo, niin en viitsi suoraa totuutta läväyttää ikäänkuin naamalle. Tyydynkin paljastamaan ikäänkuin tukisanalistan ajatellen seksielämää(ni):

- Kahluusaappaat
- "Huuda mun nimee"
- "sikaote"
- "Cowboy-tuuletus"
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Fläppis kirjoitti:
Tosimiehet ja homofoobikot jättävät meille muille kyllä loistavan työsaran. Ja töitähän riittää ;)
En ole tosimies, enkä homofoobikkokaan. Enkä nyt oikeasti väitä, etteikö peppuseksiä voisi harrastaa, ei vaan ole päällimmäisenä mielessä. Riittäisi näin ensialkuun, että saisi harrastaa sitä normiseksiä ja jos se sujuisi partnerin kanssa ja tällä olisi joku erityinen "viehtymys" muihin "juttuihin", niin mietittäisiin asiaa sitten uudemman kerran.

En vaan ole niitä kavereita, jotka heti kättelyssä on tunkemassa b-rappuun. Enkä väitä, että täällä olisi muutkaan, vaikka siltä hetkittäin voi vähän vaikuttaa... =)
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
sänkyjen paratiisissa

Siis mikä ihmeen seksi?
Mitä se "sellainen" elämä on?

Romanttisimmillaan lapsen nukuttamista sänkyyn kahden tunnin ajan, kunnes prinssi päättää ilmoittaa että onkin nälkä, siitä sitten maitopulloa hakemaan.

Oman käden oikeus on kyllä todettu kaikkein parhaimmaksi muodoksi tässä aihepiirissä.

Ruusun terälehdet ja tuoksukynttilät saati kirkkaat valot olisivat tälle allekirjoittaneelle vieraita juttuja.

Enempiä paljastamatta; itse kullekin sexyjä hetkiä!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Sv veinikretski kirjoitti:
Jahka pääsen huomen illalla kotiin puolentoista-kuukauden jälkeen, niin seksi elämä alkaa heti eteisessä !
Niin että ensiksi nussit vaimon. Sitten nussit vaimon toiseen kertaan. Ja lopuksi otat kengät jalasta.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tjaa, mie olen kyllä sitä mieltä, että takaportilla keikkuminen on yhtä luonnollista kuin silmään pissaaminen. Vaan makuasioistahan ei voi kuin kiistellä. Tässä tapauksessa en menisi makuasteelle lainkaan...B-rapun kautta suuseksiin; puistattaa pelkkä ajatuskin!
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
koukou kirjoitti:
ja lopulta pyytää naapurin koira mukaan lopulliseen kliimaksiin..

Ei tartte pyytää, kyllä se sieltä tulee jos sitä kiinnostaa, ehhe-ehe. Ei vainitskaa, mutta kyllähän kaikenlainen pervoilu on aina plussaa, kunhan ei vaan mene yli.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Fläppis kirjoitti:
Kyllä mun mielestä on silkkaa hulluutta ja tuhlausta jättää kakkonen käyttämättä!!!

Aamen!

ps. Niin paitsi oma anus tietysti, se on mallia Tony Halme, eli exit only.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Sen lisäksi että öbaut 5-vuotiaana neuvolakäynnin yhteydessä tunsin lihallista himoa hoitajatädin tisseihin ja perseeseen, niin olin sitten myöhemmin teini-iän kynnyksellä arveluttavan kiinnostunut katajapensaista ja orapihlaja-aidoista. Siis tunsin vastustamatonta himoa tunkeutua alasti, muna pystyssä sojottaen katajapuskaan tai orapihlaja-aidan sisälle piehtaroimaan. Teki muuten gutaa. Yhtä gutaa teki vasta monta vuotta myöhemmin Turussa, kun eräs proletaariblondi Ruisrockin jälkimainingeissa yritti yhdistää heppini esinahan Soputeltan oviaukon teräksiseen vetoketjuun. Noh, se oli muutenkin omituista aikaa - kaiket kesät piti asua hikisissä teltoissa nussimassa ventovieraita naisia ja sitten piti vielä ehtiä vastustamaan Vietnamin sotaa, Yhdysvaltoja ja Kekkosen diktatuuria. Toisaalta, nimenomaan vastustamalla edellä mainittuja asioita sekä pitämällä puoleen selkään ulottuvan hiuskuontalonsa sopivasti sekaisin ja vinguttamalla sormenpäät ruvella sähkökitaraa - sai pesää niin että välillä oli ihan pakko tarjota kavereillekin, kun omasta jormasta ei enää kertakaikkiaan herunut pisaraakaan.

Olenkin näin vanhemmalla iällä ajatellut aloittaa tuon mainitsemani orapihlaja-aitaharrastuksen uudestaan - vaikkapa ensi kesänä.
Mutta siitä sitten lisäraporttia kesemmällä. Jos en minä raportoi, niin ainahan on mahdollista että joku MUU tekee sen minun puolestani ja juoruaa tästä kesäharrastuksesta vaikkapa Etelä-Savon Sanomiin.

Onko kenties juuri sinun pihapiirissäsi tuuhea ja piikikäs orapihlaja-aita?
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Paitselo kirjoitti:
Onko kenties juuri sinun pihapiirissäsi tuuhea ja piikikäs orapihlaja-aita?

Itseasiassa on. Sanon, että oot muuten aika kova jätkä jos sinne uskallat munasillaan mennä piehtaroimaan. Itse pysyn kaukana vaikka on ihan vaatteet päällä, niin monta kertaa siitä lapsena sormensa sai auki niitä piikkejä ihmetellessä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ted Raikas kirjoitti:
En ole tosimies, enkä homofoobikkokaan. Enkä nyt oikeasti väitä, etteikö peppuseksiä voisi harrastaa, ei vaan ole päällimmäisenä mielessä. Riittäisi näin ensialkuun, että saisi harrastaa sitä normiseksiä ja jos se sujuisi partnerin kanssa ja tällä olisi joku erityinen "viehtymys" muihin "juttuihin", niin mietittäisiin asiaa sitten uudemman kerran.

En vaan ole niitä kavereita, jotka heti kättelyssä on tunkemassa b-rappuun. Enkä väitä, että täällä olisi muutkaan, vaikka siltä hetkittäin voi vähän vaikuttaa... =)

Ravintola alalla on melko luonnollista että baarimestareisssa on lukuisia homoseksualisteja, niinpä myös viimepaikkassani sellainen löytyi. Hän kuuluu sellaiseen karhu-ryhmään joilla on myös omat sivustot, kysymys siis ei ollut mistään kaappi miehestä. Hän olikin minulle lukuisiin uusiin tietoihin loistava kanava, veini tiedonhaluisena miehenä tietenkin kyseli ja selvitti asioita heidän näkökulmastaan.

Asia joka nousi keskustelun aiheeksi usein oli " homofopia", hän sanoi että niin monet kerrrat on havaittu juuri suurimmissa kieltäjistä löytyvän potenttiaalisimmat ainekset liittymiseen "seurakuntaan." Jopa tyyppi joka on puolituntia mesonnut homoja ja anaali-seksiä vastaan, voi seuraavassa hetkessä olla kuiskaamassa "mites olisi", näitä tyyppejä sanotaan kuiskaajiksi.

Niin että Ted, jos itse kuitenkin koet asiat kiinnostaviksi rohkeasti kuiskaamaan vain. Tuli muuten ˇjuttua urheilusta ja jääkiekosta, sanoi tuntevansa Oululaisena kaverina muutamia jääkiekko-tuttuja (veinille levisi jäniksen kokoinen tiedonhalu sekä hymy), en kuitenkaan ala herrojen nimillä repostelemaan koska en totuus pohjasta tiedä.

No palataanpa itse ketjun aiheseen, kotiin tulo meni loistavasti, ja tänään jatkan harjoittelua. Kaikille anaaliseksin jääkiekko-ystäville Ouluun terveisiä.

veini
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sv veinikretski kirjoitti:
Jopa tyyppi joka on puolituntia mesonnut homoja ja anaali-seksiä vastaan, voi seuraavassa hetkessä olla kuiskaamassa "mites olisi", näitä tyyppejä sanotaan kuiskaajiksi.

Niin että Ted, jos itse kuitenkin koet asiat kiinnostaviksi rohkeasti kuiskaamaan vain.
Jos vihjaat nyt, että olen homoseksuaali, niin voin sanoa rehellisesti, että en ole. Enkä myöskään ole homofoobikko, kuten totesin. Konservatiivinen ja pidättyväinen joissain asioissa voin olla.

Tunnen homoseksuaaleja, sekä miehiä että naisia. Minulle ei ole mikään ongelma keskustella heidän kanssa, tai vaikka halata tahi nukkua olosuhteista johtuen vieressä. Olen muutamaa miestä suudellut suullekin (wuuhuu), mutta en koe, että se tekee silti minusta homoa. En ole ainakaan toistaiseksi tuntenut pakottavaa tarvetta harrastella seksiä miehen kanssa, mutta en kiistä, etteikö jokaisessa ihmisessä olisi hieman "niitä" piirteitä.

Pidän itseäni ihan heterona, joskaan nyt en ehkä kaikkein maskuliinisimpana sellaisena, siitä olen saanut kuulla naistenkin taholta. Ei tässä siis ole mitään syytä tulla kaapista, koska olen täysin tietoinen seksuaalisuudestani ja sen muodoista.

Jos nyt tähän tähtäsit? Toivottavasti olet tyytyväinen vastauksiin, jos et, niin ei kannata tässä jatkaa vaan pistät yv:ta tulemaan. Näin, vaikka tiedän palstapervojen mielellään lukevan asioita. ;)
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Ted Raikas kirjoitti:
Toivottavasti olet tyytyväinen vastauksiin, jos et, niin ei kannata tässä jatkaa vaan pistät yv:ta tulemaan. Näin, vaikka tiedän palstapervojen mielellään lukevan asioita. ;)

Pakko tähän nyt sanoa, että olisi ollut parempi kun olisin alkujaan pitänyt suuni kiinni, niin olisit ehkä sinäkin säästynyt suuremmalta vaivalta :D
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
avatar kirjoitti:
Pakko tähän nyt sanoa, että olisi ollut parempi kun olisin alkujaan pitänyt suuni kiinni, niin olisit ehkä sinäkin säästynyt suuremmalta vaivalta :D

No, tämä on kai kanava missä keskustellaan erinlaisista seksuaalisista kokemuksista omalta ja vieraidenkin osalta, jälleen kerran upea aukaisu aWen osalta. Itseäni mietityttää asia anaaliseksissä että nyt kun tiedän melko varmasti useidenkin ainakin pohjoisen jääkiekkoilijoiden sitä harrastavan, pitäisikö se ottaa pakolliseksi harjoittelu ohjelmaan, kun katsoo esimerkiksi Kärppien menestystä, ei siitä ainakaan urheilu ja jääkiekko puolelle ole haittaa aiheuttanut. Ilmeisesti juuri uudet intiimi voiteet ovat tehneet asiaan ratkaisevan muutoksen, kun ajatellaan että joku vetäisi "aaloppiin" ilman rasvoja, olisi se varmasti paha asia luistelun osalta seuraavana päivänä.

Enpä nyt ota enempää asiaan kantaa, täytyy tutustua enemmän ! Lähden jälleen hoitamaan kerääntyneitä paineitani pois. Kuin "korvahirvi".

ps. vaimolla alkaa ruokis :)

veini
 
Yritätkö veini nyt sanoa, että Kärppien menestys perustuu pelaajien "läheisiin" väleihin ja pelireissujen riemukkaisiin harrastuksiin?

Kuitenkin Kärppien materiaaliin nähden sarjasijoitus ei ole yllättävä. Herääkin kysymys, että millaisia ovat HIFK:n pelaajien harrastukset kun tuolla materiaalilla ollaan noin korkealla? En uskalla edes ajatella. Puhumattakaan Jypistä tai Ässistä...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mängimies kirjoitti:
Yritätkö veini nyt sanoa, että Kärppien menestys perustuu pelaajien "läheisiin" väleihin ja pelireissujen riemukkaisiin harrastuksiin?
Mieshuorat sai aivan uuden merkityksen.

Kateellisten PANEttelua.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mängimies kirjoitti:
Yritätkö veini nyt sanoa, että Kärppien menestys perustuu pelaajien "läheisiin" väleihin ja pelireissujen riemukkaisiin harrastuksiin?

Kuitenkin Kärppien materiaaliin nähden sarjasijoitus ei ole yllättävä. Herääkin kysymys, että millaisia ovat HIFK:n pelaajien harrastukset kun tuolla materiaalilla ollaan noin korkealla? En uskalla edes ajatella. Puhumattakaan Jypistä tai Ässistä...

En suinkaan väitä mitään, kuulin vain hämmentäviä kokemuksia asian tiimoilta. Ja ne vain nyt tällä kertaa olivat suuntautuneet pohjois-suomeen. Loput päätelmät ja ajatelmat päättelin ihan itse, niin sanotusti spekuloin asialla. Toisaalta veihän se Kurrekin pelaajat jalkahoitoon (kauniit jalat) ?

veini

Ps. Pitäisiköhän pojille Raumalle lähettää lakritsin makuista intiimiliukastetta :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nyt haetaan tapahtumalle hiukan nostetta! Katsellaan miten käy potenssin kanssa.

Nimittäin uutena aiheena ketjuun - SEKSI ja FANTASIAT julkisten julkimoiden suhteen ja kanssa.

Oletetaan nyt että joku täällä on huomattavasti enemmän...öh, siis, lähes yhtä kova playeri kuin minä, ja sattuu tarjoamaan Nylon Beatin Jonnalle muutakin kuin tulta, tilanne joka kyllä sai jo sellaisenaan meisselini värähtämään, mutta kuinka kova pokka, arvokkuus ja herrasmiesmäisyys pitää löytyä ettei seksistä julkimon kanssa mainitsisi edes kerran ohimennen kavereille saunassa, ja missä menee sen raja mitä saa sanoa?

Luonnollisesti yksityisyyden kunnioittaminen kuuluu asiaan, oli kyseessä sitten julkimo tai ei, turha rehvastelu yleensä kertoo jonkinasteisesta epävarmuudesta tai siitä puhe mistä puute-ilmiöstä seksin suhteen, mutta mitä oikeasti saa kertoa, mitä pitää kertoa ja mikä on parempi jättää sanomatta, näkemyksiänne tähän, mikä ei ole soveliasta?

Entäs minkälaisia rehvasteluja ja panojuttuja olette kuulleet parhaimmillaan liioteltavan, kuinka ylhäältä siellä tiputtiin alas loppupeleissä kun totuus paljastui, kuuliko kyseisessä jutussa mainittu henkilö asiasta? Tai milloin joku ei muistanut että parempi suuret puheet kuin suuret luulot?

~SMASHING.

***********

Niin jatkoa sille seksille julkimoiden kanssa. Entäs fantasiat? Kerro, jos sinulla on joku oikein kunnollinen juttu vaatetusta, paikkaa, tapahtumia, tapahtumiin sisäältyvää ruoka-ainetta ja kellonaikaa myöten, siis muutakin kuin pelkkä nimi ja arvelu "panisin". Oikein kunnon juttu! Kyllä niitä löytyy.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
No kerrotaan nyt sitten eräs kertomus, itsestäni en viitsi kertoa koska sukulaiset saattavat lukea palstaa, siksi kerronkin kaveristani Reiskasta (:)) joka työskenteli aikanaan laivoilla Helsinki-Tukholma linjoilla. Hän meni töiden jälkeen hieman tanssimaan ja pokasi indonesian suomen suurlähettilään vaimon, ilta siinä istuskeltiin ja juteltiin mukavia, kunnes oli hyttiin kahville lähdön aika. No siihen aikaan oli melko yleistä että yhdessä hytissä asui kaksi henkilöä, toinen nukkui yläsängyssä ja toinen alhaalla. Juttu eteni sitten sille asteelle että oli aika siirtyä yöpuulle, lähettilään vaimo oli ottamut vaatteet pois jo alhaalla koska oli melko "kuuma", kaverini Reiska päätti kohteeliaana miehenä hieman avittaa perseestä tätä melko pulleaa kaunotarta, ja lykkäsi ensin toisen jalan yläsängyyn ajatellen näin ikäänkuin kieräyttämällä saada loputkin ylös.

Mutta kuinkas ollakkaan kolina ja työnnön äänet herättivät hänen turkulaisen ystävänsä Villen, tilanne oli siltäosin hieman hämmentävä koska Ville ei olisi varmaankaan yhtään odottanut näkevänsä aukilevittyvän mustan hämähäkin silmiensä edessä, noin 30 cm. Reiska saikin kuulla tapauksesta melko pitkään, oikeastaan Reiska saa kuulla tapauksesta lopunikäänsä. :)

ps. muuten oli Reiskalla kyllä ihan mukava fiilis.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Luonnollisesti yksityisyyden kunnioittaminen kuuluu asiaan, oli kyseessä sitten julkimo tai ei, turha rehvastelu yleensä kertoo jonkinasteisesta epävarmuudesta tai siitä puhe mistä puute-ilmiöstä seksin suhteen, mutta mitä oikeasti saa kertoa, mitä pitää kertoa ja mikä on parempi jättää sanomatta, näkemyksiänne tähän, mikä ei ole soveliasta?

Kun nyt kerran kiekkopalstalla ollaan, niin täytyy tähän Golden AWen seksihekumointiketjuun kommentoida, että yllättävän rauhassa ovat suomalaiset jääkiekkoilijat saaneet huseerata petipuuhissa ilman, että lehdistö on julkaissut paljastusjuttuja suhteista ja erityisesti salasuhteista avio/avoliiton ulkopuolella. Monessa maassa urheilijoilla ei ole mitään koskemattomuutta tässä suhteessa, päin vastoin, mutta Suomessa tuntuu olevan vaikka muista ns. julkkiksista kirjoitellaan varsin avoimesti. Kyllähän suomalaiset liigakiekkoilijat saavat halutessaan pillua ovista ja ikkunoista, ja jopa junnuikäiset "tähdet" ovat saamapuolella kun teinitytöt seuraavat ihastuksiaan kaukalon laidalla.

Myös pettämiset reissussa tuntuvat olevan tavanomaisia, esimerkiksi saihan Jere Karalahtikin avioliiton ulkopuolisen lapsen Valko-Venäjän vuosinaan eikä varmasti ole ainoa jolla on ollut iltojen ilona muutakin kuin pleikkari.

Tästä puolesta voisi Jatkoaikakin kirjoittaa juttusarjan tai -artikkelin, sellaisenhan voisi pistää tilaukseen vaikka Jatkoajan päätoimittaja. Kenties ainakin nimettömänä löytyisi kommentoijia kiekkoilijoista, omalla nimellään toki harva viitsii kerskailla. Samaan syssyyn vaikkapa Sara Siepin haastattelu aidan toiselta puolelta eli siitä, paljonko kiekkoilijoita yrittää saatille.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei ole mitään kerrottavaa, koska en ole päässyt seksiä kokemaan vielä kertaakaan. Ykköspesäkin on saavuttamatta. Luultavasti tilanteeseen tulee muutos tämän vuosikymmenen aikana, mutten mene vannomaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös