Mä oon ehkä kovin panomies ikinä missään. Oon pannu tosielämässä enemmän ku yks @banaaninviljelijä väittää keskustelupalstalle kirjoittamissaan fantasioissaan panneensa.
Hirveän kovia panomiehiä Jatkoaika täynnä. No, täytyyhän jonkun tuota keskiarvoa alas tuoda. Oma lukema näin lonkalta heitettynä taitaa olla 9 joista kaksi pidempiaikaisia parisuhteita. Toki lukema voisi olla korkeampikin, mutta aika harvoin jaksaa esimerkiksi baareissa alkaa vaivaa näkemään asian eteen ellei ihan "perus" meiningillä ole irtoamassa. Verrattuna siis ihmisiin jotka hakemalla hakee, laadustakin paljon tinkien. En nyt palkinnoksi itseäni kutsuisi, mutta joku taso täytyy säilyttää. Kotona voi aina runkata.
Malkkinen voi tulla ikkunan taakse kurkistelemaan. Ja enhän mä edes mitään isoja lukuja ole edes väittänyt. Luvut saattaisi olla isommat, jos huolisin jokaisen, mutta pitää olla kuitenkin laadukkaita. No muutama vähemmän laadukas on matkalle osunut, kun on olleet silmät kännissä joskus. :DMä oon ehkä kovin panomies ikinä missään. Oon pannu tosielämässä enemmän ku yks @banaaninviljelijä väittää keskustelupalstalle kirjoittamissaan fantasioissaan panneensa.
Näin se menee. Nörttifoorumeilta löytyy aina kovimmat panomiehet ja tindermätsit lasketaan kymmenissä tuhansissa.Hirveän kovia panomiehiä Jatkoaika täynnä. No, täytyyhän jonkun tuota keskiarvoa alas tuoda. Oma lukema näin lonkalta heitettynä taitaa olla 9 joista kaksi pidempiaikaisia parisuhteita. Toki lukema voisi olla korkeampikin, mutta aika harvoin jaksaa esimerkiksi baareissa alkaa vaivaa näkemään asian eteen ellei ihan "perus" meiningillä ole irtoamassa. Verrattuna siis ihmisiin jotka hakemalla hakee, laadustakin paljon tinkien. En nyt palkinnoksi itseäni kutsuisi, mutta joku taso täytyy säilyttää. Kotona voi aina runkata.
Ja koska itsellä on joku pienenlainen lukema, niin kyllä ne muut vaan isottelee. Pakko olla valetta ne isot lukemat, koska ne kirjoittaa Jatkoaikaan ja ei mullakaan ole tuollaista ollut, ja kirjoitan kans Jatkoaikaan.Näin se menee. Nörttifoorumeilta löytyy aina kovimmat panomiehet ja tindermätsit lasketaan kymmenissä tuhansissa.
Tietenkin luku saattaa olla pienempi (tai suurempi) kuin mutu. Mutta noin parikymmpisestä alkaen meni kymmenisen vuotta aika vauhdilla, silloin tuli tehtyä kaikenlaista mistä nykyään en ole niin ylpeä itsestäni. Tuli herättyä aika helkutin monta kertaa muualta kuin himasta ja himastakin löytyi aamulla milloin kuka lie. En mä noita edes pysty laskea, kun en todellakaan muista kuka se millioinkin oli.Noin minäkin monesti ajattelen, että kuka niitä laskee ja siksi päätin laskea. Mielenkiinnosta ja vähän tutkien miltä nuo naiset näyttää tänään, mitä heidän elämäänsä kuuluu ja muutenkin miettinyt sekä läpikäynyt vanhoja asioita. Ja oikeastaan ihan mielenkiintoistakin tässä vaiheessa kun vähän reilu 25 vuotta tullut seksiä harrastettua.
Sanotaan vielä niin, että kun ne laittaa paperille niin se 100 voikin yhtäkkiä olla vähän vähemmän. Sitten kun ne on paperilla, niin ainakin totuus on tiedossa.
Tietenkin luku saattaa olla pienempi (tai suurempi) kuin mutu. Mutta noin parikymmpisestä alkaen meni kymmenisen vuotta aika vauhdilla, silloin tuli tehtyä kaikenlaista mistä nykyään en ole niin ylpeä itsestäni. Tuli herättyä aika helkutin monta kertaa muualta kuin himasta ja himastakin löytyi aamulla milloin kuka lie. En mä noita edes pysty laskea, kun en todellakaan muista kuka se millioinkin oli.
Sittemmin avioliiton kautta (joka muuten alkoi yhdenyön jutusta) homma rauhoittui. En reilun kymmenen vuoden aikana pettänyt, ei tullut mieleenkään. Ja eron jälkeenkään ei noita uusia ole pahemmin tullut, on ollut kausia kun koko seksi on jäänyt mielestä lähes kokonaan. Nyt taas kiinnostaa, mutta se kiinnostava parempi puolisko on Köpiksessä. Onneks se tulee viikonlopuksi tänne.
En ole kertaakaan pettänyt, mieli on toki tehnyt. Mutta en ole tehnyt yhtään mitään sellaista mitä parisuhteen toinen osapuoli ei hyväksy tai tarvitsisi peitellä valheella.Sen verran vielä pettämiseen, että onko täällä useitakin ihmisiä jotka eivät ole pettäneet koskaan? Vai onko niin, että pettämättömyys on katoavaa kansaperinnettä? Itse en siis ole koskaan pettänyt yhtään naista, edes lyhyissä parisuhteissa.
Toinen asia, niin kyllä ainakin omalla kokemuksella voin sanoa, että seksi on parasta sen oman naisen kanssa kun sellaisen löytää.
Jos tää on totta, niin kaveri on virallisesti Jatkoajan kovin panomies. Kuten aiemminkin olen maininnut, niin maailman kovin panomies on se mies, jolla on ja on ollut vain yksi nainen, joka on kyennyt tyydyttämään saman naisen niin, ettei hän ole muuta miestä kaivannut, ja keksinyt seksin yhä uudestaan ja uudestaan niin, että molemmat ovat yhdessä kuin ikuisuus konsanaan. Se on se maailman kovin panomies ihan oikeasti. Jätkät, vittu jätkät hei!!! Nyt naurattaa!! Tää on mun tokavika viesti palstalle evör, mut siis tai mutsiis niin kelatkaa! Tää fart-lapsi jotain vihaa mua tai jotain, ei edes Face-kaveripyyntöä hyväksynyt, ja nyt kuulee mun kutsuvan häntä palstan kovimmaksi panomieheksi, joka onkin, jos oikeasti on tasan yhden naisen kyennyt tyydyttämään läpi elämän. Siis vittu mihin tunteiden vuoristorataan kaverin viskasin!!! Ahahahaha! "Vittu toi Abianos on ällö ja pöllö, mut kylläpäs nää kehut tuntuu hyvältä!". Ahahahahaha! Jätkät, mä osaan!Mulla on yks, jos Bill Clintonilta kysytään. Kaks jos ei kysytä. Oonko nyt tosi nolo.
Toisin kuin @Ck ja @vetti mun vilkkain panoaika on alkanut vasta oikeastaan toisen avioliiton jälkeen, eli pari kolme vuotta sitten. Kolmen naisen kanssa olen asunut liitoissa yhteensä noin 20 vuotta, joissa yhden kerran olen pettänyt. Ja erojen jälkeen on ollut aina vähän aikaan vähän enemmän suti aa ja sitten on joka kerta tullut täysin suvantovaihe, jolloin ollut kuukausiakin täysin ilman. Nyt on avoin suhde ja sen takia tämä lukumäärä nyt kasvaa ropisten tai sitten se ropina vaan lakkaa.
En ole kertaakaan pettänyt, mieli on toki tehnyt. Mutta en ole tehnyt yhtään mitään sellaista mitä parisuhteen toinen osapuoli ei hyväksy tai tarvitsisi peitellä valheella.
Sen verran vielä pettämiseen, että onko täällä useitakin ihmisiä jotka eivät ole pettäneet koskaan? Vai onko niin, että pettämättömyys on katoavaa kansaperinnettä? Itse en siis ole koskaan pettänyt yhtään naista, edes lyhyissä parisuhteissa.
Toinen asia, niin kyllä ainakin omalla kokemuksella voin sanoa, että seksi on parasta sen oman naisen kanssa kun sellaisen löytää.
En ole koskaan. Totta kai se mielessä on käynyt varsinkin jos on jotain ongelmia sen hetkisessä parisuhteessa. Mutta eipä ole vielä näin tullut tehtyä, ja ainahan noista tuppaa jossain vaiheessa jäämään kiinni. Se ei olis hyvä juttu se.
Kyllä se menee hippasen yli sadan. Ja kyllä minä uskon pystyväni jokaisen panon jollain tavalla yksilöimään. Siihenhän tämä aika @Ckn kyselyn jälkeen mennyt kun olen oto näitä laskeskellut ja muistellut. Vaikka eipä monissa ole ihmeellistä muisteltavaa... tulipahan koettua. Miehet on kyllä mukavia olemassa ja naisia en ole laskenut.Mites Jatkoaikalaisilla, onko omat numerot selvillä?
Vanha kunnon Bagdad Style. Saanut suosiota myös Suomessa viime aikoina. En kyllä ihan raakaversiona suosittele tätä elämäntapaa.Kerro seksielämästäsi. No, kun banettaa, niin pitää mennä nussimaan.
Vanha kunnon Bagdad Style. Saanut suosiota myös Suomessa viime aikoina. En kyllä ihan raakaversiona suosittele tätä elämäntapaa.