Tietenkin luku saattaa olla pienempi (tai suurempi) kuin mutu. Mutta noin parikymmpisestä alkaen meni kymmenisen vuotta aika vauhdilla, silloin tuli tehtyä kaikenlaista mistä nykyään en ole niin ylpeä itsestäni. Tuli herättyä aika helkutin monta kertaa muualta kuin himasta ja himastakin löytyi aamulla milloin kuka lie. En mä noita edes pysty laskea, kun en todellakaan muista kuka se millioinkin oli.
Sittemmin avioliiton kautta (joka muuten alkoi yhdenyön jutusta) homma rauhoittui. En reilun kymmenen vuoden aikana pettänyt, ei tullut mieleenkään. Ja eron jälkeenkään ei noita uusia ole pahemmin tullut, on ollut kausia kun koko seksi on jäänyt mielestä lähes kokonaan. Nyt taas kiinnostaa, mutta se kiinnostava parempi puolisko on Köpiksessä. Onneks se tulee viikonlopuksi tänne.
Siksi tästä mainitsinkin. Minulla kovin panovaihe oli 16-24 vuotiaana ja sen jälkeen ollut välillä joitain vuosia sama nainen tai pari kolme eri naista, eli viimeiset lähes 20 vuotta ollut rauhallisempi tahti. Itse tein laskutoumituksen muistaakseni n. 15 vuotta sitten ja pääsin näihin samoihin lukemiin. Laitoin silloinkin paperille kaikki, mutta paperin heitin pois. Käytännössä oikean luvun pitäisi siis olla luokkaa 120, mutta tätä en pysty todistamaan kun en muista niitä yhden illan juttuja juurikaan.
Siksi tuo luku saattaa olla vähemmän kuin luulee, koska kun niitä rupee miettimään, niin noissa naisissa on useita sellaisia, joiden kanssa on ollut seksisuhde ja vielä useita vuosiakin. Tämä on voinut luoda itselleni kuvan, että naisia on enemmän kuin onkaan.
Ulkopuolelle tästä listauksesta on jääneet myös sellaiset, joiden kanssa on nainen antanut kättä tai suuta tai olen itse hoidellut heidät sormilla tai kielellä sekä muutkin rajatapaukset. On voitu nukkua vieressä ja mitään ei ole tapahtunut.
Väitän, että ainakin oma pääni, käänsi heidätkin "valloituksiksi" ennen kuin laitoin nämä paperille. Ja siis itseni kohdalla olen puhunut näissä luvuissa koko ajan penetraatiota. Jos tähän laitettaisiin muutkin, niin nuo luvut nousisivat huomattavasti. Junnuna varsinkin oli noita pettinki juttuja paljon.
Ja jos jollekin on kauhistus, että tälläkin palstalla saattaa olla joillain aika paljonkin kumppaneita, niin kannattaa muistaa, ettei sen pitäisi olla ihme jos tutkimuksessakin näitä oli 10%. En usko, että se tekee minusta ainakaan mitään panomiestä. Päin vastoin jos olisi ollut pitkä parisuhde, niin panokertoja olisi varmasti enemmän.
En siis epäile lukujasi, mutta pää voi huijatakin tässä.