Seksielämäni on hyvää. Pääosin kaikki kolme nauttii. Minä, muna ja nainen. Joskus nauttii vain kaksi ja joskus yksi, mutta pääosin ei valittamista.
Aloin muistelemaan seksielämääni vuosien varrelta. Seksi seurustelusuhteissa on vielä kirkkaana mielessä:
Ensimmäinen suhde joskus penskana jätti paljon toivomisen varaa seksin osalta. Poikuus siinä meni, mutta opittua ei tullut kyllä mitään. Tyttö oli semmoinen kuka ei halunnut kuin kahdessa asennossa, päältä tai alta, ja hän oli vielä näitä tapauksia ketkä eivät suostuneet nussimaan tissit paljaana. No, olihan se härskiä ensimmäisen kerran kun tyttö kosketti valtikkaa. Lakanoillehhan siinä laskettiin alta aikayksikön. Siitä se kestävyys parani, mutta seksi ei niinkään. Kumppani oli hyvin halukas, mutta ei saatana suostunut muihin asentoihin. Eli halukas, mutta pidättäytyväinen. Oliko sitten huono itsetunto tai jotain, mut mä aloin pääsemään kunnolla kiinni panemiseen, nii en mä jaksanu enää katella semmosta tyttöä ketä ei saanu ees takaapäin seivästää.
Tähän väliin tulikin sitten paljon irtosuhteita, tippureita, satiaisia ja klamydiaa. Unohtamatta kondyloomaa. Nuori poika kun oli päässyt pillun makuun, niin sitä mentiin sitten vittu silmissä kiiluen pitkin kyliä. Tuli pantua ristiin rastiin kimpassa ja kaksin.
No, sit tapasin aivan saatanan kauniin hupakon. Siis aivan jumalaisen kaunis ja se vartalo oli kuin vittu veistos. Vieläki funtsin välillä kulli kovana sitä persettä ja niitä tissejä, vaik siitä on jo vuosikymmeniä aikaa. Tämä kaunis ja hyvävartaloinen tapaus oli aivan helvetin seksuaalinen tapaus. Se imi posket lommollaan munuaiskivetkin kurkkuunsa. Panemisen välilläkin otti mielellään suihin, vaikka kulli oli käyny perseessä ja taskussa vuorotellen. Täys seksihullu. Sillä oli semmonen työkalupakki, missä oli kaikennäköistä palikkaa mitä tunkea anaaliin ja kanaaliin. No ei se sit loppujen lopuks toiminu, ku tää hupakko oli muuten vähän liian takertuvainen. Mä jos kävin radalla, nii kotiintullessa se maisteli mun mulkkua heti, et maistuuko vieraan pillu. Hullu se oli kaikinpuolin. Se siitä.
Tässäkin välissä elettiin sinkkuna pitkään ja naitiin aina kun tilaisuus tuli. Ikää ja ulkonäköä katsomatta. Sukupuoli katsottiin. Sen verran kumminkin.
Sit tulikin luonteeltaan aivan helvetin ihana nainen, ja oli se ulkonäöltäkin mukiinmenevä. Siis kaikinpuolin unelmanainen. Luonne täyttä kultaa ja kauniskin. No sit alko selviämään hyvin nopeasti, et mikä on homman nimi. Se ei perkele avannut reisiään, ei vaikka jalkoja ois revitty kuorma-autoilla toiseen suuntaan. Kaks kuukautta mä jaksoin runkata suhteessa, jonka jälkeen kysyin, et mitä helvettiä. Aseseksuaali. Voi vitun vittu sentään. Kaks kuukautta aivan hukkaan. Eikä se suostunu semmoseen suhteeseen missä käyn mylläämässä muualla pari kertaa viikossa.
No, taas oltiin vuosia sinkkuna ja pelkkien yhden/kahden yön juttujen varassa. Kerran sattui semmosen kanssa seksuaalinen kanssakäyminen, kun räväytin valot päälle ja akka makas pillusillaan sängyssä, nii multa meinas laatta lentää. Jumalauta se häpykumpu oli täynnä valkosta näppylää. Hyi saatana. No äkkiä testeihin. Säästyin taudilta. Kenkää nopeasti.
Nykyisen kun tapasin vuosia sitten, nussittiin kun kanit joka välissä ja notkossa. Nuoltiin, imettiin, kosketeltiin ja vedettiin. Nyt vuosien varrella tuo on hieman hiipunut, mut kyllä me silti paneskellaan aina kun jommallakummalla tekee mieli.
Joten hyvin pyyhkii. Ei ole seksistä pula, eikä ole koskaan ollut. Joskus on ihan vapaaehtoisesti hyvillä mielin runkkailtu pitkiäkin aikoja ilman pillua, kun ei oo vaan jaksanu mitään säätöä.