finnishninja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Gunnilse IF
Pitääkö näytellä yllättynyttä? -> linkki vie HeSariin : Kulttuurin rikastuttajat
Joo, minä myös luin lehdestä, että Laihialla oli varastettu moottorisaha.
Pitääkö näytellä yllättynyttä? -> linkki vie HeSariin : Kulttuurin rikastuttajat
Joo, minä myös luin lehdestä, että Laihialla oli varastettu moottorisaha.
Kyseessähän ei tietenkään ole kerjäläisporukka, koska
a) jutussa ei sitä erikseen mainita
Minä taas huomasin lehdestä tällaisen jutun:
Poliisin jättilöytö:
Asunto täynnä varastettua tavaraa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010082212224634_uu.shtml
Asunnossa oli poliisin iskiessä 13 ulkomaalaista. Heidät vangittiin myöhemmin yhtä lukuun ottamatta. Vangittujen joukossa on kolme naista.
- Ilmeisesti tarkoitus oli, että saalis olisi myöhemmin viety lasti kerrallaan henkilöautolla maasta pois. Tutkinnan aikana on vangittu lisäksi kolme muuta, joiden epäillään kuuluvan samaan liigaan.
-----------------------------------------------------
Kyseessähän ei tietenkään ole kerjäläisporukka, koska
a) jutussa ei sitä erikseen mainita
b) kerjäläiset eivät kuulu rikollisliigoihin eivätkä ole osa isompaa rikollisorganisaatiota
c) jollakin on joku puolihauska argumentti jolla tämäkin leimataan yksittäistapaukseksi ja hassunhauskaksi sattumaksi
Niin, sinä siis tiedät aivan sata varmasti että nämä olivat kerjäläisiä. Juuri niitä samoja mummoja mitä tuolla helsngin keskustassa pummii sitä fyrkkaa. Mä olen aivan valmis olemaan kanssasi samaa mieltä, mutta kuten mainitset, artikkelissa ei asiasta mitään mainita. Joten kerro miten sinä voit olla asiasta sata varma?
Jatkoa samaan juttuun, syyttäjän toimesta:
http://www.lansivayla.fi/Uutiset/Uutiset/Kaksitoista-syytteessa-varkaussarjasta
En voi laittaa linkkiä hesariin kun eivät ole kirjoittaneet asiasta, pahoittelen.
–Erikoinen tapaus. Kaikki syytetyt eivät ole edes huonosti koulutettua porukkaa. Joukossa on kokkikin, Ahonen sanoo.
Älyttömämpää ei oo nähty. 325e käteen, vanhat ulos ja uudet sisään. Edelleen EU:n kansalaisia koskee vapaa liikkuvuus/oleskelu. Olisi kannattanut aiemmin miettiä, oliko ylipäätään soveliasta päästää Bulgaria tai Romania EU:n jäseneksi.
Kerro mulle ihan konkreettisesti, miten sä karkotat EU-kansalaisen maasta?Jengi veke eikä seuraavia tarvitse ottaa, kyllä ne keinot löytyy romanienkin häätämiseen.
Pientä päivitystä:
IS: Romanit ulos Suomesta - 325 euroa käteen
Toki mikään EU-säädöshän tai muukaan ei estä ostamasta paluulippua samantien Tallinnan satamasta ja palaamasta seuraavalla lauttavuorolla Helsinkiin 275€ rikkaampana..
No en usko että tuo on mikään reaalinen vaihtoehto, kyllä tuo ryöstely ja kerjääminen menevät niin hankaliksi näissä pakkasissa, että todnäk pysyvät poissa Suomesta talven.
Kerro mulle ihan konkreettisesti, miten sä karkotat EU-kansalaisen maasta?
Kerro mulle ihan konkreettisesti, miten sä karkotat EU-kansalaisen maasta?
Onhan se nyt täysin käsittämätöntä, että helsingissä on asuntojonssa 3000 yksinäistä suomalaista miestä, mutta manneille ja somaleille jaellaan kämppiä. Menkööt landelle jos on hätä omassa maassa.
Onhan se nyt täysin käsittämätöntä, että helsingissä on asuntojonssa 3000 yksinäistä suomalaista miestä, mutta manneille ja somaleille jaellaan kämppiä. Menkööt landelle jos on hätä omassa maassa.
henk. koht. en kokisi mitään ongelmaa siinä että kalasatamasta löytyisi vain kasa pakasteita tämän pakkasjakson päätteeksi, ihmiskunta ei siinä häviäisi yhtään mitään.
Vaikka onkin provo, tässä on lienee tiivistettynä keskiverto kookomusjanarin ajatusmaailma.
On täysin älyvapaata antaa näille rahaa kotimatkaa varten. Tämän päivän sana on kustannustehokkuus.
Niin. Kotimatkaraha on tuhannen varma keino saada samat sankarit Suomeen ensi vuonnakin. Ja kaverit myös: "Vittu, ne antaa vielä rahaakin, että sieltä lähtee pois!".
Jopa lyhyellä matematiikalla:
Yksi poislähtö = 300 euroa
10 poislähtöä = 3000 euroa