Älkää nyt viitsikö. Minäkin muistan elävästi kuinka Louhen Jykä oli Rinkelinmäellä kommentaattorina ollessaan narripaidassa loukkaantuneena. Kyllä sekin Kerhosta puhui joka käänteessä "meidän"-tyylillä. Normijuttu, ihmisiä nuo entiset pelaajatkin ovat.
Ymmärrän pointtisi, mutta en ehkä vertaisi silti Louhen kerholaisuutta ja Vallinin kärppäläisyyttä, kun otetaan huomioon että Jykä hairahti Jokereihin kolmeksi kaudeksi, kun taas Vallin hairahti Ylöjärveltä seitsemään (7) eri liigajengiin ja on nyt kuitenkin jo kolmatta kautta kommentaattorina. Voihan se toki puhua kerhostakin "me"-hengessä, kun kuitenkin on pari visiittiä ritaripaitaan tehnyt. Oranssissa ei ole kuitenkaan edustanut, kun sitä feikkiä ei lasketa (KK). Toisaalta mikä minä olen kenekään logoa valitsemaan, ehkä Arska onkin vaan oolulaane reissumiäs.
Tämä siis ihan välihuomiona, ei Vallin ole omaan korvaani häiritsevästi Kärpäsiä kannustanut ja on kuitenkin tasapainoisin asiantuntija/viihdyttäjä tuossa porukassa. Toisia tuo häiritsee enemmän ja vähemmätkin.
Itse aiheeseen liittyen; aika kivasti on MEILLÄ pullia uunissa kun kaikki pelaajat tuntuu toteuttavan rooliaan kiitettävällä tasolla, eikä viime pelin katsomossa olleet Krivosik ja Ruokonenkaan mitään huonoja rotaatiopelaajia ole. Cornetin tilanne kyllä harmittaa - täydessä kunnossa olisi vieläkin kovempi ase ja pelaisi oletettavasti isompia minuutteja. Mutta pääasia tietysti että näilläkin esiintyjillä tivoli pyörii ja tulosta syntyy!
Huomena taas isosti nahkaläpsyttimiä yhteen ja koko illan Happy Hour!