Kenttäkoostumukset kaudella 2023–2024

  • 287 332
  • 2 869

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siitä ulos isoista ovista Kyrväinen mukana?
Tää olis kyllä meille loistava uutinen tapahtuessaan!

Me voidaan voittaa ilman Leksaa mutta pelsun peli perustuu lähes täysin ton yhen pellen sikailun ja tuomareille marmattamisen onnistumiseen kuten viime pelissäkin mutta onneksi epäonnistui ja Jorsti sai vaan kakkosen.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Tää olis kyllä meille loistava uutinen tapahtuessaan!

Me voidaan voittaa ilman Leksaa mutta pelsun peli perustuu lähes täysin ton yhen pellen sikailun ja tuomareille marmattamisen onnistumiseen kuten viime pelissäkin mutta onneksi epäonnistui ja Jorsti sai vaan kakkosen.
Ok, eli oltiin runkosarjan kolmansia vain Tyrväisen sikailun ansiosta, no näkökanta se on tuokin.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Sama kävi mielessä. Niinköhän Leksa vetää ku ekan vaihdon ykkösessä.
Ei vedä. Nelosessa on omalla paikallaan Liigan sivuillakin - eikä Manninen ole (tietenkään) mukana.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Johan vetäsivät ässän hihasta Martinin kanssa :D Ville on nero!
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Lehterän linja on niin paska PAPPissa, että silmiä särkee. Sentteri itse on niin hidas, että aluetta puolustetaan käytännössä neljällä.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tätä ette kadu. Kun on päässyt aika läheltä seuraamaan Hovista peleissä, harkoissa ja vapaalla täällä Vaasassa, on siinä mies, jolla hermo pitää ja nyt ollessaan terve ja kunnossa pitää nollan tai päästää yhden, jos kenttäpelaajat ovat ns. asialla.
"Miksi ei tätä vaihtoa tehty jo aiemmin", ajattelee useampi illalla. Ei mulla muuta.
Hyvä Niko! Ansaitset tämän. Ei mulla muuta!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Joulupukki en toivo tänä vuonna mitään muuta kuin, että taiot Sundin kasaan lauantaiksi. Olisi juuri sitä, mitä tuo puolustus nyt kaipaa.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Joulupukki en toivo tänä vuonna mitään muuta kuin, että taiot Sundin kasaan lauantaiksi. Olisi juuri sitä, mitä tuo puolustus nyt kaipaa.
Yhdyn veli @Frankie mielipiteeseen. Ja jos Sund ei ole mahdollinen, niin pyydän joulupukilta sitä, että Bourque pelaisi sen toisen yv-koostumuksen viivassa. Nyt, kun Kasper on siinä, mulla meinaa väkisinkin katketa verisuoni päästä.
Ja tyttärenpojan 6-vee syndet olis kiva nähä kun niihin on viel pari viikkoo aikaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli muuten hyvää hämmennystä eiliset ketjukoostumukset.

Ehkä ihan vähän liian raskasta mun makuuni oli Alkion toistuvat jorinat siitä, miten Martin oli ilmoitettu pois kokoonpanosta. Niin kuin tämä nyt olisi ollut ensimmäinen kerta, kun joku pelaaja päivällä ilmoitetaan poissa olevaksi ja löytyykin illalla kokoonpanosta. Tuskin siellä mitään ihmeparantumista haudan partaalta on tapahtunut, vaan oli ihan suunniteltu juttu.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä ihan vähän liian raskasta mun makuuni oli Alkion toistuvat jorinat siitä, miten Martin oli ilmoitettu pois kokoonpanosta. Niin kuin tämä nyt olisi ollut ensimmäinen kerta, kun joku pelaaja päivällä ilmoitetaan poissa olevaksi ja löytyykin illalla kokoonpanosta. Tuskin siellä mitään ihmeparantumista haudan partaalta on tapahtunut, vaan oli ihan suunniteltu juttu.
Täsmälleen! Villellä on hyvin tiedossa Hölön peluutus. Saattoi siinä mennä tovi, jos toinenkin pähkäillessä miten reagoida Komarovin pois pelaamiseen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täsmälleen! Villellä on hyvin tiedossa Hölön peluutus. Saattoi siinä mennä tovi, jos toinenkin pähkäillessä miten reagoida Komarovin pois pelaamiseen.

Mä en usko, että Pelicansin valmennus hätkähti asiaa ollenkaan. Ja varmasti sanoivat pelaajillekin, että mikään ei muutu. En myöskään usko, että Komaroviin on käytetty energiaa yhtään enää tässä vaiheessa valmennuksen toimesta. Meidän pelaajat on käyty läpi jo ajat sitten. Mutta sen voin uskoa, että ilmoitus Komarovin paluusta kokoonpanoon ja vieläpä Lehterän ketjuun, on saattanut Pelicansin pelaajistossa aiheuttaa sellaista tietynlaista intoa/uhoa/keskittymisen ohjautumista Leksaan.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en usko, että Pelicansin valmennus hätkähti asiaa ollenkaan. Ja varmasti sanoivat pelaajillekin, että mikään ei muutu. En myöskään usko, että Komaroviin on käytetty energiaa yhtään enää tässä vaiheessa valmennuksen toimesta. Meidän pelaajat on käyty läpi jo ajat sitten. Mutta sen voin uskoa, että ilmoitus Komarovin paluusta kokoonpanoon ja vieläpä Lehterän ketjuun, on saattanut Pelicansin pelaajistossa aiheuttaa sellaista tietynlaista intoa/uhoa/keskittymisen ohjautumista Leksaan.
Varmasti noinkin. En usko, että hätkähdyttää, mutta saattoi mietityttää . Hölöllä on näissä peluutuksissa ns. vanhanliiton miesmies systeemi, joka on kyllä toiminut mm. Lehterän pois sulkemisessa. Hyvää hämmennystä anyway.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
IFK tänään:

Nättinen - Lehterä - Pakarinen
Bourque - Martin

Vesalainen - Jääskä - Marleau
Kotkansalo - Lindbohm

Pihlström - Koivistoinen - Rask
Seppälä - Motin

Komarov - Väänänen - Åsten
J. Seppälä

Hovinen
Taponen

Hmm.. Kaskimäki jäi kokonaan pois. Ehkä luonnollista tässä kohtaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös