Siitä ulos isoista ovista Kyrväinen mukana?Sama kävi mielessä. Niinköhän Leksa vetää ku ekan vaihdon ykkösessä.
Siitä ulos isoista ovista Kyrväinen mukana?Sama kävi mielessä. Niinköhän Leksa vetää ku ekan vaihdon ykkösessä.
Tuskimpa. Saattaa olla melko arka tänään.Siitä ulos isoista ovista Kyrväinen mukana?
Tää olis kyllä meille loistava uutinen tapahtuessaan!Siitä ulos isoista ovista Kyrväinen mukana?
Ok, eli oltiin runkosarjan kolmansia vain Tyrväisen sikailun ansiosta, no näkökanta se on tuokin.Tää olis kyllä meille loistava uutinen tapahtuessaan!
Me voidaan voittaa ilman Leksaa mutta pelsun peli perustuu lähes täysin ton yhen pellen sikailun ja tuomareille marmattamisen onnistumiseen kuten viime pelissäkin mutta onneksi epäonnistui ja Jorsti sai vaan kakkosen.
Ei vedä. Nelosessa on omalla paikallaan Liigan sivuillakin - eikä Manninen ole (tietenkään) mukana.Sama kävi mielessä. Niinköhän Leksa vetää ku ekan vaihdon ykkösessä.
Kotkiksella ei ihan lähde.
Hyvä Niko! Ansaitset tämän. Ei mulla muuta!Tätä ette kadu. Kun on päässyt aika läheltä seuraamaan Hovista peleissä, harkoissa ja vapaalla täällä Vaasassa, on siinä mies, jolla hermo pitää ja nyt ollessaan terve ja kunnossa pitää nollan tai päästää yhden, jos kenttäpelaajat ovat ns. asialla.
"Miksi ei tätä vaihtoa tehty jo aiemmin", ajattelee useampi illalla. Ei mulla muuta.
Yhdyn veli @Frankie mielipiteeseen. Ja jos Sund ei ole mahdollinen, niin pyydän joulupukilta sitä, että Bourque pelaisi sen toisen yv-koostumuksen viivassa. Nyt, kun Kasper on siinä, mulla meinaa väkisinkin katketa verisuoni päästä.Joulupukki en toivo tänä vuonna mitään muuta kuin, että taiot Sundin kasaan lauantaiksi. Olisi juuri sitä, mitä tuo puolustus nyt kaipaa.
Oli muuten hyvää hämmennystä eiliset ketjukoostumukset.
Täsmälleen! Villellä on hyvin tiedossa Hölön peluutus. Saattoi siinä mennä tovi, jos toinenkin pähkäillessä miten reagoida Komarovin pois pelaamiseen.Ehkä ihan vähän liian raskasta mun makuuni oli Alkion toistuvat jorinat siitä, miten Martin oli ilmoitettu pois kokoonpanosta. Niin kuin tämä nyt olisi ollut ensimmäinen kerta, kun joku pelaaja päivällä ilmoitetaan poissa olevaksi ja löytyykin illalla kokoonpanosta. Tuskin siellä mitään ihmeparantumista haudan partaalta on tapahtunut, vaan oli ihan suunniteltu juttu.
Täsmälleen! Villellä on hyvin tiedossa Hölön peluutus. Saattoi siinä mennä tovi, jos toinenkin pähkäillessä miten reagoida Komarovin pois pelaamiseen.
Varmasti noinkin. En usko, että hätkähdyttää, mutta saattoi mietityttää . Hölöllä on näissä peluutuksissa ns. vanhanliiton miesmies systeemi, joka on kyllä toiminut mm. Lehterän pois sulkemisessa. Hyvää hämmennystä anyway.Mä en usko, että Pelicansin valmennus hätkähti asiaa ollenkaan. Ja varmasti sanoivat pelaajillekin, että mikään ei muutu. En myöskään usko, että Komaroviin on käytetty energiaa yhtään enää tässä vaiheessa valmennuksen toimesta. Meidän pelaajat on käyty läpi jo ajat sitten. Mutta sen voin uskoa, että ilmoitus Komarovin paluusta kokoonpanoon ja vieläpä Lehterän ketjuun, on saattanut Pelicansin pelaajistossa aiheuttaa sellaista tietynlaista intoa/uhoa/keskittymisen ohjautumista Leksaan.
Kuusamakujan Suuri Mies olisi ainakin käyttänyt kyseistä ohjetta.mikään ei muutu.
Siellä olisi kerrattu prinsiipit ;)Kuusamakujan Suuri Mies olisi ainakin käyttänyt kyseistä ohjetta.
IFK tänään:
Nättinen - Lehterä - Pakarinen
Bourque - Martin
Vesalainen - Jääskä - Marleau
Kotkansalo - Lindbohm
Pihlström - Koivistoinen - Rask
Seppälä - Motin
Komarov - Väänänen - Åsten
J. Seppälä
Hovinen
Taponen