Åsren, Lundell, Väänänen puuttuu nyt ainakin vielä noiden lisäksiPoissa "ainoastaan" Melart, Kiviharju, Kotkansalo ja Komarov, melko leveällä pääsemme nyt kyllä suorittamaan ja tekosyyt on nyt jätettävä sivuun. Tekoja, por favor.
Åsren, Lundell, Väänänen puuttuu nyt ainakin vielä noiden lisäksiPoissa "ainoastaan" Melart, Kiviharju, Kotkansalo ja Komarov, melko leveällä pääsemme nyt kyllä suorittamaan ja tekosyyt on nyt jätettävä sivuun. Tekoja, por favor.
Jääskä heitetty taas laitaan, väärä maalivahti pelaa ja Ikosta ajetaan väkisin sisään vaikkei pitäisi olla kokoonpanossa ollenkaan. Siinä miinukset, plussat Sundin ja Lehterän paluut.
Healthy scratch poislukien Lundell.Åsren, Lundell, Väänänen puuttuu nyt ainakin vielä noiden lisäksi
Tietyllä tavalla hyvä, että reagoidaan, mutta ei ole kovin hyvä merkki, että tässä vaiheessa kautta kaikki ketjut on taas räjäytetty uusiksi.
No, tämähän tässä on, että se yksi tehonyrkkihän löytyi Vesalaisen, Jääskän ja Raskin muodossa, kunnes Peltonen päätti rikkoa sen. Vastavaasti viime kaudella toimivaksi havaittua tehonyrkkiä ei ole edes kokeiltu kuin ehkä kerran yhdessä.Minun mielestä oli pakko reagoida. Olisin itse reagoinut jo aikaisemmin. Ei tietysti jatkuva ketjuruletti ole hyvä, mutta itse olen vahvasti sitä mieltä, että jos kentällisessä on kemiaa, niin se näkyy jollain tasolla aika lailla heti. Aika (minun makuun liian) sinnikkäästi Peltonen on yrittänyt yhteisten kokemusten kautta löytää tehokkuutta. Peltonen reagoi viime viikon heikkoon tulokseen pisteiden valossa. Pelihän oli jo näyttänyt voitoista huolimatta, että ei oikein lähde, mutta voitot antoivat kärsivällisyyttä. Itse tuunaisin syyskaudella aika vahvastikin noita. Se menee oikeasti aika lailla niin, että alkuun riittää yksi suunnannäyttäjä kentällinen ja muut tulevat sitten, kun henkinen taakka kevenee kaikilta. Nytkin oltaisiin monta peliä voitettu enemmän, jos olisi edes yksi tuollainen tehonyrkki, kun JYP:llä on. Viime viikollakin jo yksi maali/peli enemmän olisi muuttanut tuota viikkoa jopa 9 pisteen viikoksi.
Tämä. Jos pelitavan toteutuksessa on ongelmia, niin jatkuva ketjulotto ainoastaan pahentaa asiaa.No ei kai niitä lukotettuja ketjuja tarvitse vielä olla olemassa, mutta oishan se kiva jos ois. Ja vähän tuntuu siltä, että ei hyökkäyspelin oveluuteen ja kuvioihin liittyvät ongelmat ratkea eri ketjuja kokeilemalla.
Loukkaantuneet: Ilari Melart (day-to-day), Micke Åsten (day-to-day), Miro Väänänen (1-2 viikkoa), Einari Luhanka (1-2 viikkoa), Kasper Lundell (1-2 viikkoa), Leo Komarov (3-4 kuukautta), Aron Kiviharju (4 kuukautta), Kasper Kotkansalo (toistaiseksi), Tomi Karhunen (toistaiseksi)Healthy scratch poislukien Lundell.
Nelosketju on sarjan ehdotonta eliittiä. Tai ainakin toivon niin. Eihän sitä kukaan pelkällä nimellä pelaa.
Vesalainen ja Jääskä on pelannut erittäin hyvin yhteen, joten ymmärtää heidän yhdessäolon, mutta meneekö Yrjö hukkaan tuossa, jos pojat pelailee toisillensa.
Tämän innoittamana ja tilipäivä mielessäin menin katsomaan paljonko kerroin Talen maalille on. Oli 5, joten laitoin ennemmin Lukelle jonka maalikerroin oli 6.Nyt on sellainen koostumus että voidaan jotain odottaa hyökkäyspäähänkin. Tänään katkeaa Tale Tallbergin 47 ottelun maaliton putki niin että räksähtää.
Eihän siinä tarvitse Jorin kun koskea kiekkoon sen verran, että antaa sen maagisen syötön näille veljeksille jotka sitten laittavat laattaa pussiin ja kädet kattoon.Vesalainen ja Jääskä on pelannut erittäin hyvin yhteen, joten ymmärtää heidän yhdessäolon, mutta meneekö Yrjö hukkaan tuossa, jos pojat pelailee toisillensa.
Toinen vaihtoehto on sitten, että laattaa lentää kotona pussiin ja hävitään 0-1 jatkoilla... Siinä ei voi kuin nostaa kädet ylös.Eihän siinä tarvitse Jorin kun koskea kiekkoon sen verran, että antaa sen maagisen syötön näille veljeksille jotka sitten laittavat laattaa pussiin ja kädet kattoon.
Ihanan syksyinen ja lämmin skenaarioToinen vaihtoehto on sitten, että laattaa lentää kotona pussiin ja hävitään 0-1 jatkoilla... Siinä ei voi kuin nostaa kädet ylös.
Nättinen - Ikonen - JääskäAinoastaan vaihtaisin Raskin ja Jääskän paikat, mutta olen kyllä äärimmäisen tyytyväinen näihin muutoksiin ta siihen, että uskalletaan lähteä kokeilemaan nyt jotain muuta. Ehkä Jääskästä kuitenkin Raskia enemmän odotetaan isoa pelaajaa HIFK:lle. Kolmonen on mielenkiintoisempi, kuin kakkonen.
Sundin osalta kysymys kuuluu että millainen on pelituntuma tai paremminkin että kuinka äkkiä pääsee siihen rytmiin kiinni...Sund kehissä, joka toivottavasti vakauttaa puolustuspeliä. Mielenkiintoiset ketjut, onko Vesalainen ja Lehterä tätä ennen ollut samassa ketjussa? Sen verran on ketjuja myllätty kauden aikana, ettei enää kaikkia voi muistaa.
Luhanka myös veke.Poissa "ainoastaan" Melart, Kiviharju, Kotkansalo ja Komarov, melko leveällä pääsemme nyt kyllä suorittamaan ja tekosyyt on nyt jätettävä sivuun. Tekoja, por favor.
Sundin osalta kysymys kuuluu että millainen on pelituntuma tai paremminkin että kuinka äkkiä pääsee siihen rytmiin kiinni...
Vesalainen ja Lehterä oli samassa ketjussa kauden avauksessa porvoossa ja siitä ei tullut yhtään mitään. Molemmat haluaa luoda kiekolla vaikkakin Lehterä "paikallaan" ja Vesalainen liikkuen mutta siinä se ongelma on. Täälläkin on vaadittu Jorstille sellaisia ketjukavereita jotka käyttäisi Joria ns. syöttölautana ja Vesalainen ei tule sitä tekemään. Jompikumpi tossa ketjussa jää ilman kiekkoa ja silloin kyllä menee myös jompikumpi hukkaan.
Ainoastaan vaihtaisin Raskin ja Jääskän paikat, mutta olen kyllä äärimmäisen tyytyväinen näihin muutoksiin ta siihen, että uskalletaan lähteä kokeilemaan nyt jotain muuta. Ehkä Jääskästä kuitenkin Raskia enemmän odotetaan isoa pelaajaa HIFK:lle. Kolmonen on mielenkiintoisempi, kuin kakkonen.