Kenttäkoostumukset kaudella 2023–2024

  • 289 953
  • 2 869

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Vittu ei riitä edes 20 hyökkääjää ja 12 pakkia kauden alussa tähän loukkaantumisrumbaan.

Jonkun kapealla pelaavan seuran, vaikkapa Lukon, kokoonpano olisi täyttä huumoria näillä loukkimäärillä. Ei naurata.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestäni hyvät ketjut. Sinänsä paska juttu, että taas yksi pelaaja putosi kokoonpanosta, mutta ei Lehterä nyt sentään mikään Jeesus ole. Henkisellä puolella tämä saattaa olla juuri sitä, mitä HIFK juuri tähän hetkeen kaipaa. Jokainen joutuu ottamaan vähän enemmän vastuuta, kun sekä Melart että Lehterä puuttuvat.

Plus, että nyt sieltä vapautuu aika paljon vastuuta ja peliaikaa muille, joten nyt on tilaa ja aikaa suorittaa. Lopuksi saa sankarinviitankin harteilleen, jos onnistuu.

Miettikää, jos Edarit reagoisivat näihin loukkaantumisuutisiin samalla tavalla kuin osa tänne kirjoittajista. Että, vittu kun meni maku tästä touhusta ja tää oli nyt tässä. Vesalainen marssisi koutsien koppiin itkemään, että Salmelaisen pitäisi saada kenkää, kun ei ole hankkinut valmiiksi kahta joukkueellista pelaajia. Lindbohm menisi suoraan Salmelaisen puheille ja sanoisi, että ei tässä muuten mitään, mutta kun Peltonen ei osaa valmentaa, et hänkään ei taida jaksaa enää edes yrittää. Koivistoinen pistäisi kaikki mailat paskaksi ja haukkuisi pelikaveritkin, ihan varmuuden vuoksi. Teissala vetäisi itkupotkuraivarit tuulikaapissa nyrkeillä ja jaloilla lattiaa hakaten ja kieltäytyisi pelaamasta. Martin lähtisi suoraan baariin ja pistäisi puhelimen kiinni. Rask menisi nukkumaan. Muuli, Motin ja Tale kaivaisivat "Just an ordinary day in the office"-paidat kaapista. Salin laittaisi lisää purkkaa suuhun.

En mä HIFK:sta ennakkosuosikkia tähän iltaan saa, mutta se ei välttämättä ole huono asia. Tämä on ihan normipäivä HIFK:ssa. Ainahan meiltä puuttuu kentällinen kalliita pelaajia. Ja ainahan Edareilta voi tulla ihan mitä tahansa. Pelataan nyt ensin.
 
Viimeksi muokattu:

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Kyllä tässä itse yrittää kanssa pysyä positiivisena, mutta kyllä nyt vaan vituttaa eikä sille mitään voi. Pakko tulla vähän aikaisemmin hallille ja kiskoa pari olutta, jos se maailma alkaa taas sitten hymyilemään.
Joo sama homma. Odotukset tapissa, kun perheen kanssa Nordikselle. Poitsu 3v. toka matsi livenä, orkesteri ja kaikki.

Noh eilisen pelin ja tän päivän kokoonpanon jälkeen ei fiilis enää niin katossa olekaan.

Vedän bissen lisäks kanagyrokset ja Philly Cheesesteakin Nordiksen tapaan ja huuhdon ne alas gelatolla, niin ehkä hetkeks helpottaa..
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loukkilista on karua luettavaa. Eikä siinä mitään, mutta kaudesta toiseen sama homma. Hyvä tästä tulee.. ainakin saadaan perusteluita heikolle menestykselle (taas).
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Jatkoa ajatellen ei Kiviharjun ja Kotkansalon varaan mielestäni voi laskea mitään. Jos sieltä jotain saadaan, niin se on plussaa. Tarvitaan siis minimissään yksi pakki sisään, siis kärkipakki.

Hyökkykseen tarvitaan enemmän leveyspelaajia, minimissään yksi, koska toivon kevään olevan pitkä ja tarvetta tulee varmasti.
 

Stintti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Lapin kiekkoilu
Ensimmäiseksi Ikonen on nyt oikeasti laitettava sivuun tuosta yv:stä. Niin kuin on todettu ei pysty tällä hetkellä tekemään maaleja mutta usein myös peli kuolee hänen käsiinsä yv:llä. Rask tilalle ja koitetaan muutama peli samalla "kuviolla". Jos ei lähde tuolla kulkemaan, niin sitten täytyy valmennuksen ja Jorin (uskon, että hänellä on erittäin iso päätäntävalta tuon hänen yv-kenttänsä suhteen) keksiä uudet tuulet tuohon. Lehterä - Martin kaksikko toimii, se on todistettu jo. Mitäs Pakarisen kans tehdään? Minusta ollu yllättävästi aika iso pettymys alkukauden. Vetänyt kuitenkin 1 kenttää ja 1 yv:tä Lehterän vierellä erittäin heikoilla tehoilla. Hänen merkitystään ei toki mitata läheskään pelkästään pisteiden perusteella mutta paljon parempaan pitää pystyä myös siinä osastolla. Tuntuu, että se on dumppi päätyyn ja möyrimään (kulmissa toki on vahva mutta ei pysty itse luomaan käytännössä mitään).
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäiseksi Ikonen on nyt oikeasti laitettava sivuun tuosta yv:stä. Niin kuin on todettu ei pysty tällä hetkellä tekemään maaleja mutta usein myös peli kuolee hänen käsiinsä yv:llä. Rask tilalle ja koitetaan muutama peli samalla "kuviolla". Jos ei lähde tuolla kulkemaan, niin sitten täytyy valmennuksen ja Jorin (uskon, että hänellä on erittäin iso päätäntävalta tuon hänen yv-kenttänsä suhteen) keksiä uudet tuulet tuohon. Lehterä - Martin kaksikko toimii, se on todistettu jo. Mitäs Pakarisen kans tehdään? Minusta ollu yllättävästi aika iso pettymys alkukauden. Vetänyt kuitenkin 1 kenttää ja 1 yv:tä Lehterän vierellä erittäin heikoilla tehoilla. Hänen merkitystään ei toki mitata läheskään pelkästään pisteiden perusteella mutta paljon parempaan pitää pystyä myös siinä osastolla. Tuntuu, että se on dumppi päätyyn ja möyrimään (kulmissa toki on vahva mutta ei pysty itse luomaan käytännössä mitään).

Pakarinen on ollut iso pettymys. Nyt olisi pakko alkaa saamaan tämä hyökkäyksen umpisolmu aukeamaan ja tehdä vähän isompia muutoksia. Lehterän ketju ei toimi sillä tavalla, kun sen pitäisi kun taas Jääskän kentällinen toimii melkein missä muodossa vain. HIFK tarvitsee sellaisen Lehterän joka on pistepörssin top10:ssä.

Vesalainen-Lehterä-Rask olisi minun papereissani sellainen ykkönen, jotka kokeilisin.
 

Stintti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Lapin kiekkoilu
Pakarinen on ollut iso pettymys. Nyt olisi pakko alkaa saamaan tämä hyökkäyksen umpisolmu aukeamaan ja tehdä vähän isompia muutoksia. Lehterän ketju ei toimi sillä tavalla, kun sen pitäisi kun taas Jääskän kentällinen toimii melkein missä muodossa vain. HIFK tarvitsee sellaisen Lehterän joka on pistepörssin top10:ssä.

Vesalainen-Lehterä-Rask olisi minun papereissani sellainen ykkönen, jotka kokeilisin.
Lähtisin kans itse sovittelemaan Raskia Lehterän viereen. Ainakin tähän mennessä jokainen kenttä, jossa Rask on käynyt, on toiminut vähintäänkin kelvollisesti.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Vesalainen-Lehterä-Jääskä
Lindbohm-Salin

Kaskimäki-Koivistoinen-Pakarinen
N. Seppälä-Martin

Nättinen-Ikonen-Rask
Sund-Motin

Tallberg-J. Seppälä-Teissala
Lehmus

Taponen
Hovinen.
Poissa "ainoastaan" Melart, Kiviharju, Kotkansalo ja Komarov, melko leveällä pääsemme nyt kyllä suorittamaan ja tekosyyt on nyt jätettävä sivuun. Tekoja, por favor.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Jääskä heitetty taas laitaan, väärä maalivahti pelaa ja Ikosta ajetaan väkisin sisään vaikkei pitäisi olla kokoonpanossa ollenkaan. Siinä miinukset, plussat Sundin ja Lehterän paluut.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainoastaan vaihtaisin Raskin ja Jääskän paikat, mutta olen kyllä äärimmäisen tyytyväinen näihin muutoksiin ta siihen, että uskalletaan lähteä kokeilemaan nyt jotain muuta. Ehkä Jääskästä kuitenkin Raskia enemmän odotetaan isoa pelaajaa HIFK:lle. Kolmonen on mielenkiintoisempi, kuin kakkonen.
 

MK47

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jääskä heitetty taas laitaan, väärä maalivahti pelaa ja Ikosta ajetaan väkisin sisään vaikkei pitäisi olla kokoonpanossa ollenkaan. Siinä miinukset, plussat Sundin ja Lehterän paluut.
Mä oisin myös peluuttanut tänään Hovista, Kerho tulee puolustusvoittoisella tyylillä peliin eikä varmastikkaan kerry meidän veskalle paljoa torjuntoja, siihen joku helpohko maali niin on Taposella pää jumissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös