Kyllä mulle kelpaisi kokonaisuus huomioon ottaen ihan hyvin!Toivottavasti 3. ja 4. kentät ei näytä liiga-avauksessa samalta.
Kyllä mulle kelpaisi kokonaisuus huomioon ottaen ihan hyvin!Toivottavasti 3. ja 4. kentät ei näytä liiga-avauksessa samalta.
Eihän tuokaa toki huonolta näytä mutta mieluusti näkisin Teissalaa ja Kaskimäkeä tossa kolmosen laidassa.Kyllä mulle kelpaisi kokonaisuus huomioon ottaen ihan hyvin!
No joo, se on totta.Eihän tuokaa toki huonolta näytä mutta mieluusti näkisin Teissalaa ja Kaskimäkeä tossa kolmosen laidassa.
Jotenkin ihmetyttää, että viime kauden vitjoista juuri Tallberg-Väänänen-Åsten on pelannut usean ottelun yhdessä myös harjoituskaudella. Pitääkö joku tuota oikeasti jotenkin toimivana ja nykykiekon vaatimukset täyttävänä koostumuksena?IFK tänään:
Vesalainen - Koivistoinen - Jääskä
Melart - Lindbohm
Nättinen - Lehterä - Pakarinen
Sund - Martin
Komarov - Seppälä - Rask
Kiviharju - Motin
Tallberg - Väänänen - Åsten
Luhanka - Salin
Taponen
Hovinen
Toivottavasti 3. ja 4. kentät ei näytä liiga-avauksessa samalta.
Ei ainakaan pitäisi pitää. Tuo on jonkinlainen sokea piste Peltosella. Kun ei se ole toiminut aiemminkaan, niin tuskin se tulee toimimaan jatkossakaan. Nykykiekossa vaan vaaditaan sitä kiekollista osaamista enemmän jokaiseen ketjuun ja tuolla kokoonpanolla se ei toteudu.Jotenkin ihmetyttää, että viime kauden vitjoista juuri Tallberg-Väänänen-Åsten on pelannut usean ottelun yhdessä myös harjoituskaudella. Pitääkö joku tuota oikeasti jotenkin toimivana ja nykykiekon vaatimukset täyttävänä koostumuksena?
Juuri näin. Tuossa annetaan aivan valtavasti tasoitusta vastustajalle jos 1/4 ketjuista kykenee parhaimmillaankin vain pyörimään nurkissa ja heittelemään pitkää päätyyn. Tuosta vääristymästä pitäisi päästä eroon asap, mielummin vaikka jotain junnua ainakin toiseen laitaan niin ettei Tallbergia ja Åstenia tarvitse pitää samaan aikaan kentällä.Ei ainakaan pitäisi pitää. Tuo on jonkinlainen sokea piste Peltosella. Kun ei se ole toiminut aiemminkaan, niin tuskin se tulee toimimaan jatkossakaan. Nykykiekossa vaan vaaditaan sitä kiekollista osaamista enemmän jokaiseen ketjuun ja tuolla kokoonpanolla se ei toteudu.
Ikonen, Teissala ja Kaskimäki vielä kun tuohon kokoonpanoon laitetaan niin eiköhän Seppälä, Åsten ja Tallberg tipu kokoonpanon ulkopuolelle.
Jotenkin ihmetyttää, että viime kauden vitjoista juuri Tallberg-Väänänen-Åsten on pelannut usean ottelun yhdessä myös harjoituskaudella. Pitääkö joku tuota oikeasti jotenkin toimivana ja nykykiekon vaatimukset täyttävänä koostumuksena?
Luulen että jotakuinkin tämmöinen nelonen tullaan näkemään sitten kun Teissala-Kaskimäki-Ikonen kolmikosta vähintään kaksi on kokoonpanossa.Mulle kelpaisi neloseksi hyvin vaikka Komarov-Väänänen-Seppälä.
Ei pidä.Jotenkin ihmetyttää, että viime kauden vitjoista juuri Tallberg-Väänänen-Åsten on pelannut usean ottelun yhdessä myös harjoituskaudella. Pitääkö joku tuota oikeasti jotenkin toimivana ja nykykiekon vaatimukset täyttävänä koostumuksena?
Luulen että jotakuinkin tämmöinen nelonen tullaan näkemään sitten kun Teissala-Kaskimäki-Ikonen kolmikosta vähintään kaksi on kokoonpanossa.
Paperillahan tuo hahmotelma on silkkaa seksiä. Todennäköisempää on, että alkukausi tuskaillaan tehottomuuden kanssa ja lumipallo lähtee taas väärään suuntaan, kun paineet korvien välissä kasvaa. Voi kun kaikki loksahtaisi kohdalleen heti ensimmäiseen peliin.Tehdääs harkkapelien pohjalta toive kentät liiga-avaukseen:
Vesalainen - Koivistoinen - Jääskä
Melart - Lindbohm
Teissala - Lehterä - Pakarinen
Sund - Martin
Nättinen - Ikonen - Rask
Kiviharju - Motin
Tallberg - Väänänen - Komarov
Salin
Paperillahan tuo hahmotelma on silkkaa seksiä. Todennäköisempää on, että alkukausi tuskaillaan tehottomuuden kanssa ja lumipallo lähtee taas väärään suuntaan, kun paineet korvien välissä kasvaa. Voi kun kaikki loksahtaisi kohdalleen heti ensimmäiseen peliin.
Niin ei flunssaa taida muualla kuin pääkaupunkiseudulla liikkua?Sitä sopii toivoa, mutta kyllähän Tapparalla on selkeä etu siinä, että ovat runkosarjansa jo 13.9. aloittaneet ja on vähän pelituntumaa. Meillä sen sijaan yli viikon tauko peleistä.
Itse pidän pahimpana uhkana nyt pääkaupunkiseudulla päällä olevaa flunssavirusta. Aikamoinen pulla saa käydä, jos HIFK siltä välttyy, kun huomioidaan, että monilla pelaajilla on lapsia.
Niin ei flunssaa taida muualla kuin pääkaupunkiseudulla liikkua?