Kenttäkoostumukset kaudella 2023–2024

  • 288 484
  • 2 869

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mä oon miettinyt että voisiko Rask sopia paremmin laittamaan niitä one timereita sisään. Muistaakseni häneltä lähtee se kuitenkin aina suoraan syötöstä eikä tarvitse ottaa haltuun. Ainakin ylivoimalla Ikosen paikalla voisi kokeilla.
Itse lähtisin tätä kokeilemaan. Rasse vetelee nyt muutenkin ehkä turhan pienellä peliajalla.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nättinen - Lehterä - Rask
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Tallberg - Ikonen - Kaskimäki
Åsten - Väänänen - Teissala

Jotain tällasta ehkä vois koittaa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No näillä mennään nyt mitä Ville on päättänyt, ei siinä muu auta. Toivottavasti tänään aukee Nättisen maalihanat. Ennustan silti vaikeaa ottelua.

Ps. Siinä vaiheeessa kun Innala palailee takaisin liigaan, niin mottipäinen kehiin, oli loistava pelaaja.
 
Viimeksi muokattu:

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Tasakentällisin kätisyydellä ei ole niin väliä.
PAHP:ssa sillä on todella paljon väliä. Peli aukee helpommin ku lavan kämmen on keskelle. Right oikeelle ja left vasemmalle. Pakeilla varsinkin erittäin tärkeää.
 

Incognito

Jäsen
PAHP:ssa sillä on todella paljon väliä. Peli aukee helpommin ku lavan kämmen on keskelle. Right oikeelle ja left vasemmalle. Pakeilla varsinkin erittäin tärkeää.

Tarkoitin tätä Lehterän kentällistä ja nimenomaan Nättisen pelipaikkaa. Siinähän on jo Pakarinen rightina. Ymmärrän kyllä kätisyydet pakeilla yms.

Rautalangasta. Vasemmassa laidassa 5vs5 pelaajana left parempi, mutta yv:llä right. Tarvitsemme siis kaksi pelaajaa. (Hymiö)

Lehterän Yv:lle vasemmalle Pakarinen ja Pakarisen paikalle Vesalainen.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mieluiten samalla ovenavauksella… no menee ohi aiheen, jatketaan.
+ Markus, Anton ja Miro kans…

Joo jatketaan.

Annan tän illan kokoonpanolle yhen pelin aikaa näyttää.

Mutta eikös nämä jotakuinkin samat olleet Kerhoa vastaan? Ja kolmonen ja nelonen ainakin suoritti hyvin.

Tänään myöskään ei ole samanlaista sumputusta luvassa, veikkaan että nähdään hienoja maaleja molempiin päihin. Sinänsä ihan sama kuinka monta, kunhan meillä on väh. yksi enemmän.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletan, että Ville keskustelevana valmentajana on jutellut myös pelaajien kanssa. Mikäli Lehterä on sitä mieltä, että mennään vielä Nättisen kanssa, sitten kannattaa mennä. Mutta siinä vaiheessa, jos Lehterä ilmaisee edes epäsuorasti toiveensa saada pelata jonkun muun kanssa, muutoksia kannattaa tehdä. Suoraanhan Lehterä tuskin tällaista ikinä ilmaisee, mutta rivien välistä pystyy viestittämään paljon asioita.
 

Janppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nättinen - Lehterä - Rask
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Tallberg - Ikonen - Kaskimäki
Åsten - Väänänen - Teissala

Jotain tällasta ehkä vois koittaa.

Viime kaudella playoffseissa kolmonen oli muodossa Kaskimäki - Paajanen - Teissala. Hyvin pojat pelasivatkin, mikäli yhtään muistiini voin luottaa... Voisiko toimia Ikonen siinä Paajasen tilalla? Eli tuosta Teissala Tallbergin paikalle ja Kaskimäen kanssa verkot heilumaan. Tai Kaskimäki vasemmalla, miten päin vain.
Tällä toisaalta saataisiin taas aikaiseksi kaikkien mieleen oleva nelonen...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime kaudella playoffseissa kolmonen oli muodossa Kaskimäki - Paajanen - Teissala. Hyvin pojat pelasivatkin, mikäli yhtään muistiini voin luottaa... Voisiko toimia Ikonen siinä Paajasen tilalla? Eli tuosta Teissala Tallbergin paikalle ja Kaskimäen kanssa verkot heilumaan. Tai Kaskimäki vasemmalla, miten päin vain.
Tällä toisaalta saataisiin taas aikaiseksi kaikkien mieleen oleva nelonen...

Jos tällaista lähdetään hakemaan, niin sitten se on Väänänen. Ikonen on liian nopea. Ainakin toistaiseksi.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viime kaudella playoffseissa kolmonen oli muodossa Kaskimäki - Paajanen - Teissala. Hyvin pojat pelasivatkin, mikäli yhtään muistiini voin luottaa... Voisiko toimia Ikonen siinä Paajasen tilalla? Eli tuosta Teissala Tallbergin paikalle ja Kaskimäen kanssa verkot heilumaan. Tai Kaskimäki vasemmalla, miten päin vain.
Tällä toisaalta saataisiin taas aikaiseksi kaikkien mieleen oleva nelonen...
Paajanen on puolustuspelaamisen spesialisti ja Ikosen vahvuudet ovat hyökkäysalueella. Uskon, että valmennusjohto näkisi tuollaisen vitjan liian riskialttiina nimenomaan puolustussuuntaan.

Toki sitten kolikon kääntöpuolella on se, että Kaskimäki ja Teissala ovat varmasti (toivottavasti) kehittyneet kokonaisvaltaisessa pelaamisessa verrattuna viime kauteen.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Uskoisin että Pappi on tolppien välissä lauantaina. Tapsa torjuu meille ekat pisteet Nokia Areenalta perjantaina. Tarvitsee kuitenkin sen huilipelin silloin tällöin.
 

Peter Venkman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletan, että Ville keskustelevana valmentajana on jutellut myös pelaajien kanssa. Mikäli Lehterä on sitä mieltä, että mennään vielä Nättisen kanssa, sitten kannattaa mennä. Mutta siinä vaiheessa, jos Lehterä ilmaisee edes epäsuorasti toiveensa saada pelata jonkun muun kanssa, muutoksia kannattaa tehdä. Suoraanhan Lehterä tuskin tällaista ikinä ilmaisee, mutta rivien välistä pystyy viestittämään paljon asioita.
Mitä minä olen kuullut, niin Lehterä kertoo suoraan kenen kanssa haluaisi pelata ja hänen toiveita on HIFK:ssa(kin) otettu myös huomioon.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä minä olen kuullut, niin Lehterä kertoo suoraan kenen kanssa haluaisi pelata ja hänen toiveita on HIFK:ssa(kin) otettu myös huomioon.

Jos tämä pitää paikkaansa, niin sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa. Valitukset kannattanee siis osoittaa Lehterälle eikä Villelle :D.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Mitä minä olen kuullut, niin Lehterä kertoo suoraan kenen kanssa haluaisi pelata ja hänen toiveita on HIFK:ssa(kin) otettu myös huomioon.
Fiksu valmentaja kysyy aina parhailta pelaajilta kenen kanssa haluavat pelata. Se että voidaanko toiveet toteuttaa ja meneekö pelaajien toiveet yhteen keskenään onkin sitten toinen juttu. Välillä joutuu pitkään ja diplomaattisesti perustelemaan miksi ”et voi pelata tuon pelaajan kanssa”.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos tämä pitää paikkaansa, niin sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa. Valitukset kannattanee siis osoittaa Lehterälle eikä Villelle :D.
Kirjoitit varmaan itse itsellesi. Veikkaan kyllä, että Lehterä ei ihan vielä 4.30 hallille mene, joten voinet aloittaa päivystämisen hieman myöhemmin!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoitit varmaan itse itsellesi. Veikkaan kyllä, että Lehterä ei ihan vielä 4.30 hallille mene, joten voinet aloittaa päivystämisen hieman myöhemmin!

En minä tästä aio valittaa, enkä kai ole kauheasti valittanutkaan? Mutta olen kyllä sitä mieltä, että olisi hyvä, jos kaikki tulisivat samaan aikaan hallille kuin Ville. Eikös se sanontakin mene niin, että aikainen lintu madon nappaa ja meillä on niitä matoja jäänyt muutama jo nyt nappaamatta.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En minä tästä aio valittaa, enkä kai ole kauheasti valittanutkaan? Mutta olen kyllä sitä mieltä, että olisi hyvä, jos kaikki tulisivat samaan aikaan hallille kuin Ville. Eikös se sanontakin mene niin, että aikainen lintu madon nappaa ja meillä on niitä matoja jäänyt muutama jo nyt nappaamatta.
Ai hitto joo, unohdin tuon, että et ollut tässä ns. asianomistajana. Muutenhan tiedämme, että Jatkoajan IFK-osion ohjeistus IFK:n suuntaan toimii parhaiten juuri harjoittamallasi varhaisella parkkipaikkaviestinnällä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Edelleen toivon että Peltonen lukisi avausviestini, ja kokeilisi niitä kokoonpanoja, sillä ne ovat mielestäni edelleen todella tasapainoiset ja hyvin rakennetut koostumukset. Pieni viilaus kun Koivistoinen on toipumassa, Ikonen siihen tilalle:

Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Kaskimäki - Lehterä - Rask
Nättinen - Ikonen - Teissala
Seppälä/Tallberg - Väänänen - Åsten/Seppälä (Seppälä joko Åstenin tai Tallbergin paikalle)

Koivistoisen palauduttua:

Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Kaskimäki - Lehterä - Ikonen
Nättinen - Koivistoinen - Teissala
Seppälä - Väänänen - Rask
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelleen toivon että Peltonen lukisi avausviestini, ja kokeilisi niitä kokoonpanoja, sillä ne ovat mielestäni edelleen todella tasapainoiset ja hyvin rakennetut koostumukset.

Mene säkin sinne parkkikselle klo 4.28 hyväntuulisena venaamaan Villeä! Mua se kuunteli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös