Kenttäkoostumukset kaudella 2022–2023

  • 305 030
  • 2 960

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä lie enteilee se, että veikkaus ei ole julkaissut vetokohteita illan matsista, eikä siis myöskään kokoonpanoja.

Edit: typo
 
Viimeksi muokattu:

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakarinen-Koivistoinen-Nättinen
Melart-Rantakari
Hirvonen-Paajanen-Kaskimäki
Kotkansalo-Motin
Åsten-Seppälä-Dyk
Larsson-Salin
Tallberg-Väänänen-Jääskä
Halttunen

Halonen
Vinni
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakarinen-Koivistoinen-Nättinen
Melart-Rantakari
Nyt tykkään, toivottavasti annetaan hurjasti peliaikaa koko viikon ajan ja toivottavasti samassa koostumuksessa vedetään yv. Ok, Rantakarin voi vaihtaa jos jotain tarttee muuttaa.
Mä veikkaan et Jatkoajan asettamat paineet ei oo mitään mitä Halonen itse itselleen tähän peliin asettaa. Toivottavasti onnistuu. Tää on myös todella suuri mahdollisuus päästä takaisin rotaatioon.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas, Halonen maalissa tänään. Tarkoittaa että HIFK:n pitää tehdä vähintään kolme maalia voittaakseen, kun Halonen antaa ainakin sen kaksi eteen. Ehkä pelin katsomisen sijaan valitsenkin tänä iltana pihalehtien haravoinnin sateessa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mukavaa nähdä Halttunen taas kehissä ymmärrettävistä syistä johtuneiden poissaolojen jälkeen..

Saapa nähdä mikä on Halosen vire pitkän tauon jälkeen . Aikalailla pelottaa, mutta toivotaan tietysti onnistumista. Ja pakkohan Tapsallekin (toivottavasti ei ole loukkaantuneena) on joskus lepoa antaa, joten katsellaan.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappis-Tapsa ei nähtävästi ole penkilläkään. Toivottavasti ei ole syytä huolestua?
No sehän tästä vielä puuttuisi, että olisi pidempään poissa.
 

Eemin76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vinni penkillä, joten olisko nuhaa Taposella? Halttunen-Seppälä-Kaskimäki kolmoseksi ja Nelonen Jääskä-Väänänen-Åsten, Hirvonen-Paajanen-Dyk kakkoseksi ja Tallberg 13.hyökkääjä. Olisi kiva nähdä kunnon junnuketju.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä luulen että Halonen pelaa tänään kauden parhaan pelinsä. Vaikka Taponen on ollut maalilla käänteentekevä pelaaja, on tämä toimiva puolustus tullut minusta vahvasti myös hyökkäyspelin kustannuksella.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mä luulen että Halonen pelaa tänään kauden parhaan pelinsä. Vaikka Taponen on ollut maalilla käänteentekevä pelaaja, on tämä toimiva puolustus tullut minusta vahvasti myös hyökkäyspelin kustannuksella.
Mä en luule enkä odota mitään. Sen tiedän että oma toleranssi tulee olemaan tasan nolla jos päästää taas kiekkoja lävitseen.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Iso peli Haloselle. Lyytisen potkut eivät näemmä sisältäneet sen suurempaa suunnitelmaa. Eikös se niin ollut ettei IFK:lla ole tarvetta uusille pelaajille ja osa vanhoistakin on turhia?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Vinni penkillä, joten olisko nuhaa Taposella? Halttunen-Seppälä-Kaskimäki kolmoseksi ja Nelonen Jääskä-Väänänen-Åsten, Hirvonen-Paajanen-Dyk kakkoseksi ja Tallberg 13.hyökkääjä. Olisi kiva nähdä kunnon junnuketju.
Eiköhän tästä ala taas väh. vuodenvaihteeseen asti kestävä jo Raimon esillenostama flunssa-/homeoireilukierre. Kunhan osuisi ensisijaisesti ns. nimimiehiin niin tästä alkaa samalla huima nousu sarjataulukossa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Iso peli Haloselle. Lyytisen potkut eivät näemmä sisältäneet sen suurempaa suunnitelmaa. Eikös se niin ollut ettei IFK:lla ole tarvetta uusille pelaajille ja osa vanhoistakin on turhia?
Ei vaan ole sopivaa pitkästä loukkaantumisesta toipuvaa korvaajaa löytynyt. Lyytisen jatko, Nättinen, Rantakari etc. Linja pitää olla. Melart menee tuohon myös mutta jätin pois kun on kentällä oikea vahvistus.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Palola puuttuu joten olisiko hän seuraava kappale jatkuvuutta joka jatkaa toisaalla? Toivon että näin olisi.

Kaskimäki ei tosin kyllä paikkaa häntä, ei edes nopeudessa mutta ei myöskään tuloksenteossa.

Kun Palolalla ei ole kulkenut niin luulen että jos jatkaisi jengissä niin häntä nimenomaan pitäisi peluuttaa jos halutaan että herää.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Mukavaa nähdä Halttunen taas kehissä ymmärrettävistä syistä johtuneiden poissaolojen jälkeen..

Saapa nähdä mikä on Halosen vire pitkän tauon jälkeen . Aikalailla pelottaa, mutta toivotaan tietysti onnistumista. Ja pakkohan Tapsallekin (toivottavasti ei ole loukkaantuneena) on joskus lepoa antaa, joten katsellaan.
Mikäs sillä Halttusella oli?
Oli hyvä niissä parissa pelissä, missä pääsi pelaamaan.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Palola puuttuu joten olisiko hän seuraava kappale jatkuvuutta joka jatkaa toisaalla? Toivon että näin olisi.

Kaskimäki ei tosin kyllä paikkaa häntä, ei edes nopeudessa mutta ei myöskään tuloksenteossa.

Kun Palolalla ei ole kulkenut niin luulen että jos jatkaisi jengissä niin häntä nimenomaan pitäisi peluuttaa jos halutaan että herää.
Palola taisi ottaa Lahdessa osumaa päähän.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Toivottavasti Palolalla ei ole mitään pahempaa. Hän on kuitenkin pelaaja, joka ainakin periaatteessa osaa tehdä maaleja. Edes sellaisia ei joukkueessa juuri ole.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pakarinen-Koivistoinen-Nättinen
Melart-Rantakari
Hirvonen-Paajanen-Kaskimäki
Kotkansalo-Motin
Åsten-Seppälä-Dyk
Larsson-Salin
Tallberg-Väänänen-Jääskä
Halttunen

Halonen
Vinni
Aivan hirveä kokoonpano, jälleen kerran. Varsinkaan kahdesta jälkimmäisestä koostumuksesta en löydä järjen hiventäkään - tuskin niistä ainakaan saadaan apuja ongelmista akuuteimpaan eli maalintekoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös