Kyllä siellä kaikki muut on paitsi HIFK:n matsiMitä lie enteilee se, että veikkaus ei ole julkaissut vetokohteita illan matseista, eikä siis myöskään kokoonpanoja.
Oho, monikkotypo. Nimenomaan vain tuo IFK:n matsin puuttuminen ihmetyttää.Kyllä siellä kaikki muut on paitsi HIFK:n matsi
Nyt tykkään, toivottavasti annetaan hurjasti peliaikaa koko viikon ajan ja toivottavasti samassa koostumuksessa vedetään yv. Ok, Rantakarin voi vaihtaa jos jotain tarttee muuttaa.Pakarinen-Koivistoinen-Nättinen
Melart-Rantakari
Mä veikkaan et Jatkoajan asettamat paineet ei oo mitään mitä Halonen itse itselleen tähän peliin asettaa. Toivottavasti onnistuu. Tää on myös todella suuri mahdollisuus päästä takaisin rotaatioon.Halonen
Tappis-Tapsa ei nähtävästi ole penkilläkään. Toivottavasti ei ole syytä huolestua?Jaahas, Halonen maalissa tänään.
Työt painaa päälle ja hiukan jää kiekon seuraaminen vähemmälle, tosin en tiedä onko se nykytilanteessa huono asia :)Pitääkö olla huolissaan, kun veli @MSU ei ollut laittanut kokoonpanoja?
Työt painaa päälle ja hiukan jää kiekon seuraaminen vähemmälle, tosin en tiedä onko se nykytilanteessa huono asia :)
No sehän tästä vielä puuttuisi, että olisi pidempään poissa.Tappis-Tapsa ei nähtävästi ole penkilläkään. Toivottavasti ei ole syytä huolestua?
Mä en luule enkä odota mitään. Sen tiedän että oma toleranssi tulee olemaan tasan nolla jos päästää taas kiekkoja lävitseen.Mä luulen että Halonen pelaa tänään kauden parhaan pelinsä. Vaikka Taponen on ollut maalilla käänteentekevä pelaaja, on tämä toimiva puolustus tullut minusta vahvasti myös hyökkäyspelin kustannuksella.
Eiköhän tästä ala taas väh. vuodenvaihteeseen asti kestävä jo Raimon esillenostama flunssa-/homeoireilukierre. Kunhan osuisi ensisijaisesti ns. nimimiehiin niin tästä alkaa samalla huima nousu sarjataulukossa.Vinni penkillä, joten olisko nuhaa Taposella? Halttunen-Seppälä-Kaskimäki kolmoseksi ja Nelonen Jääskä-Väänänen-Åsten, Hirvonen-Paajanen-Dyk kakkoseksi ja Tallberg 13.hyökkääjä. Olisi kiva nähdä kunnon junnuketju.
Ei vaan ole sopivaa pitkästä loukkaantumisesta toipuvaa korvaajaa löytynyt. Lyytisen jatko, Nättinen, Rantakari etc. Linja pitää olla. Melart menee tuohon myös mutta jätin pois kun on kentällä oikea vahvistus.Iso peli Haloselle. Lyytisen potkut eivät näemmä sisältäneet sen suurempaa suunnitelmaa. Eikös se niin ollut ettei IFK:lla ole tarvetta uusille pelaajille ja osa vanhoistakin on turhia?
Mikäs sillä Halttusella oli?Mukavaa nähdä Halttunen taas kehissä ymmärrettävistä syistä johtuneiden poissaolojen jälkeen..
Saapa nähdä mikä on Halosen vire pitkän tauon jälkeen . Aikalailla pelottaa, mutta toivotaan tietysti onnistumista. Ja pakkohan Tapsallekin (toivottavasti ei ole loukkaantuneena) on joskus lepoa antaa, joten katsellaan.
Palola taisi ottaa Lahdessa osumaa päähän.Palola puuttuu joten olisiko hän seuraava kappale jatkuvuutta joka jatkaa toisaalla? Toivon että näin olisi.
Kaskimäki ei tosin kyllä paikkaa häntä, ei edes nopeudessa mutta ei myöskään tuloksenteossa.
Kun Palolalla ei ole kulkenut niin luulen että jos jatkaisi jengissä niin häntä nimenomaan pitäisi peluuttaa jos halutaan että herää.
Aivan hirveä kokoonpano, jälleen kerran. Varsinkaan kahdesta jälkimmäisestä koostumuksesta en löydä järjen hiventäkään - tuskin niistä ainakaan saadaan apuja ongelmista akuuteimpaan eli maalintekoon.Pakarinen-Koivistoinen-Nättinen
Melart-Rantakari
Hirvonen-Paajanen-Kaskimäki
Kotkansalo-Motin
Åsten-Seppälä-Dyk
Larsson-Salin
Tallberg-Väänänen-Jääskä
Halttunen
Halonen
Vinni